search
menu

جاهای دیدنی نمک آبرود

[ پنهان کردن ]
نمک آبرود کجاست؟
چگونه به نمک آبرود برویم؟
جاهای دیدنی نمک آبرود
همیشه یکی از اولین مقاصدی که به ذهن ایرانیان برای چند روزی تفریح و گردش خطور می کند، شمال ایران است. یکی از محبوب ترین شهرهای شمال ایران که معمولا مردم برای تفریح انتخاب می کنند، نمک آبرود است. نمک آبرود، در غرب استان مازندران واقع شده و با طبیعت جذاب، آب و هوای بی نظیر، تفریحات مهیج و جاذبه های جذاب گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. خرید بلیط هواپیما برای سفر به نمک آبرود بهترین هدیه ای خواهد بود که به خود و یا خانواده تان خواهید داد.
جاهای دیدنی نمک آبرود

نمک آبرود کجاست؟


نمک آبرود، یک منطقه توریستی و گردشگری است که در ۱۲ کیلومتری چالوس واقع شده و از توابع شهرستان چالوس است. همچنین، یکی از شهرستان های غربی استان مازندران محسوب می شود. وسعت نمک آبرود حدود ۷۵۰ هکتار است. برای گفتن این که چه فصلی مناسب سفر به نمک آبرود است، چندان آسان نیست. زیرا نمک آبرود در هر فصلی جذابیت خاص خود را دارد. نمک آبرود از بهار تا پاییز بسیار زیبا و دیدنی است. اما در زمستان سفر به نمک آبرود را پیشنهاد نمی کنیم. زیرا که در این فصل سردی هوا به شما فرصت تفریح، گردش و لذت از سفر را نخواهد داد.

چگونه به نمک آبرود برویم؟


اگر برای رفتن به نمک آبرود به جای خرید بلیط هواپیما، سفر با خودروی شخصی را ترجیح می دهید، بهتر است مسیرتان را پس از رسیدن به جاده چالوس ادامه دهید تا این که به تابلوی خروجی جاده به سمت نمک آبرود برسید. توجه داشته باشید وارد منطقه مسکونی نمک آبرود نشوید، زیرا که بابت ورود به این منطقه باید هزینه پرداخت کنید. اما ورود به منطقه گردشگری و توریستی نمک آبرود رایگان است.

جاهای دیدنی نمک آبرود


اکنون که با مسیر دسترسی به نمک آبرود هم آشنا شدید، بهتر است با جاهای دیدنی نمک آبرود (Namak Abrood Attractions) هم آشنا شوید تا در سفر به نمک آبرود از آن بازدید کرده و جذابیت سفرتان را چندین برابر کنید. از آن جایی که نمک آبرود یک منطقه گردشگری و توریسیتی به حساب می آید، اکثر جاهای دیدنی اش شامل تفریحات مهیج و سرگرم کننده هستند. بنابراین، با مطلع شدن درباره آن ها می توانید در سفر آن ها را امتحان کرده و لذت ببرید.

تله کابین نمک آبرود


تله کابین نمک آبرود، از معروف ترین و محبوب ترین تله کابین های ایران است. نمک آبرود در دو ارتفاع مختلف برای گردشگران دو خط تله کابین فراهم کرده است. شما پس از طی یک مسیر به اندازه ۲۱۰۰ متر توسط خط یک تله کابین نمک آبرود، به ارتفاع ۱۰۵۰ متری قله مدوبن می رسید.
با خط شماره دو تله کابین نمک آبرود نیز با سرعتی دو برابر سرعت خط یک به ارتفاع ۷۰۰ متری دست می یابید. در این ارتفاع فله دیو حمام قرار دارد. طول خط شماره دو تله کابین نمک آبرود ۱۷۰۰ متر است. تله کابین نمک آبرود یکی از بهترین فرصت ها برای لذت بردن از مناظر طبیعی و سرسبز با بهترین آب و هوای ممکن است. در طول مسیر تله کابین از منظره زییای جنگلی لذت ببرید و از اکسیژن خالص موجود در هوا به داخل شُش هایتان بکشید.
پس از رسیدن به ارتفاعات، تمام شهر نمک آبرود زیر پاهایتان قرار دارد و شما از چشم انداز فوق العاده ای که مقابلتان قرار دارد، متحیر می شوید. درارتفاعات قله خا تمام امکانات رفاهی مناسب نظیر رستوران ها، کافی شاپ ها و سرویس بهداشتی جهت خدمت رسانی به گردشگران فراهم گشته اند.
هزینه استفاده از تله کابین نمک آبرود معمولا برای هر نفر بین ۲۵ الی ۳۰ هزار تومان است.
جاهای دیدنی نمک آبرود

زیپ لاین نمک آبرود


اگر با تله کابین به قله دیو حمام دست یافتید، هرگز استفاده از زیپ لاین را از دست ندهید که بسیار هیجان انگیز است. امروزه زیپ لاین ها برای عاشقان ارتفاع و هیجان به یک تفریح فوق العاده جذاب تبدیل شده و طرفداران زیادی هم میان گردشگران دارد. در استفاده از زیپ لاین شما توسط یک گیره محکم و تجهیزات ایمنی به کابل میان دو کوه متصل می شوید و از ارتفاع به سمت پایین از طریق این کابل سُر می خورید. از بابت ایمنی تجهیزات زیپ لاین هرگز نگران نباشید. هنگام آماده شدن شما برای زیپ لاین تمام تجهیزات چک شده و مورد بررسی قرار می گیرند تا از سلامتشان اطمینان حاصل گردد. برای تجربه هیجان در نمک آبرود حتما زیپ لاین را امتحان کنید.
هزینه تهیه بلیط زیپ لاین نمک آبرود ۲۵ هزار تومان است. برای استفاده از زیپ لاین و پل معلق نیز بایستی در مجموع ۳۵ هزار تومان هزینه پرداخت کنید.

سورتمه سواری نمک آبرود


سورتمه سواری در نمک آبرود، یکی دیگر از جاذبه ها و تفریحاتی است که می توانید امتحان کنید. خط ریل سورتمه نمک آبرود ۱۲۵۰ متر طول دارد و در دل جنگل واقع شده است. سورتمه نمک آبرود از سطح مبدآ ۹۰ متر بالاتر می رود و نهایت سرعتشان ۲۵ کیلومتر بر ساعت است. اگر از سرعت زیاد واهمه دارید، این میزان سرعت شما را اذیت نخواهد کرد. علاوه بر این، کنار سورتمه شاسی هایی تعبیه شده اند تا با استفاده از آن ها سرعت سورتمه را کم کنید. توجه داشته باشید کودکان زیر ۵ سال به تنهایی نمی توانند از سورتمه استفاده کنند، مگر این که یکی از والدین آن ها را همراهی نماید.
هزینه سورتمه سواری نمک آبرود ۲۵ هزار تومان است و در صورت سوار شدن همراه کودکتان بایستی ۳۵ هزار تومان هزینه پرداخت کنید.

پل معلق نمک آبرود


گردشگرانی که بلیط هواپیما را برای سفر به نمک آبرود خریداری می کنند، یک سفر هیجان انگیز و فراموش نشدنی تجربه می کنند. راه رفتن به روی پل معلقی که اطرافش را مناظر شگفت انگیز و زیبا تشکیل داده اند، دل هر گردشگری را به هیجان در می آورد. پل معلق نمک آبرود میان دو کوه های دیو حمام و مدوبن ساخته شده و منظره ای که به روی آن زیر پاهایتان قرار دارد، بی نظیر است. استفاده از پل معلق در فصل های بهار و پاییز یک جور دیگری جذاب و دوست داشتنی است. چرا که زیبایی مناظر اطراف شما را مجذوب خواهد کرد. در این فصل ها می توانید سوژه های ناب عکاسی بیابید و تصاویر فوق العاده ثبت کنید. در بازدید از نمک ابرود، بازدید از پل معلق را از دست ندهید. چون که در هر جایی چنین پل معلق زیبا نصیبتان نخواهد گشت.
هزینه تهیه بلیط استفاده از پل معلق نمک آبرود ۲۵ هزار تومان است.
جاهای دیدنی نمک آبرود

پینت بال نمک آبرود


یکی از جاهای دیدنی نمک آبرود که باید از آن بازدید کنید، پینت بال نمک آبرود است. در سفرهای دسته جمعی پینت بال از بهترین و سرگرم کننده ترین تفریحات محسوب می شود. در پینت بال هر کدام از شما با لباس و کلاه ایمنی و مجهز تفنگ هایتان را به دست گرفته و جبهه می گیرید، و با هر شلیک گلوله های رنگی پرتاب می کنید. پینت بال نمک آبرود برای تجربه هیجان و سرگرمی بازی فوق العاده ای است.
برای بازی پینت بال به ازای هر نفر بایستی ۳۰ هزار تومان هزینه پرداخت کنید که در ازای آن می توانید تجهیزات کامل بازی و ۵۰ گلوله دریافت نمایید. توجه فرمایید که پینت بال برای افراد بالای ۱۰ سال مجاز است.

پیست کارتینگ نمک آبرود


فرقی ندارد، در هر سن و سالی که باشید کارتینگ همیشه از محبوب ترین تفریحاتتان به حساب می آید. در سفر به نمک آبرود نیز کارتینگ از جمله بهترین موارد برای تجربه لحظاتی شاد و هیجان انگیز است. رانندگی با سرعت زیاد در پیست کارتینگ به شما حس گیم های رایانه ای را خواهد داد. طول پیست کارتینگ نمک آبرود برای بزرگسالان ۶۰۰ متر و برای نوجوانان ۲۰۰ متر است. شرایط لازم برای استفاده افراد از کارتینگ حداقل ۸ سال سن و حداقل ۱۳۰ سانتی متر قد است.
هزینه استفاده از خدمات کارتینگ برای بزرگسالان ۲۵ هزار تومان و برای نوجوانان ۲۰ هزار تومان است.

مجتمع پروازی نمک آبرود


از جمله جذاب ترین تفریحات نمک آبرود، پرهیجان ترین جای دیدنی نمک آبرود و لذت بخش ترین تجربه گردشگران بازدید از مجتمع پروازی نمک آبرود است. کسانی که از کودکی همواره عاشق ارتفاع بوده و آرزوی پرواز داشته اند، بازدید از مجتمع پروازی نمک آبرود بهترین فرصتی است تا بتوانند آرزویشان را به واقعیت تبدیل کنند. در مجتمع پروازی نمک آبرود بخش های پارا گلایدر، کایت، چتر و بالگرد فراهم گشته اند و شما می توانید با توجه به علاقه مندی تان از آن ها بهره مند شوید. درواقع مجتمع پروازی نمک آبرود شرایطی برایتان مهیا نموده تا بتوانید بر فراز شهر نمک آبرود و جنگل و دریا پرواز کنید و لذت ببرید.
جاهای دیدنی نمک آبرود

سینمای شش بُعدی نمک آبرود


یکی دیگر از جاهای دیدنی نمک آبرود که بسیار مورد استقبال گردشگران قرار گرفته، سینمای شش بُعدی است. سینمای شش بهدی نمک آبرود در سال ۹۰ فعالیتش را آغاز کرد و استفاده از آن هیچ محدودیت سنی ندارد. کیفیت اکران و فیلم های سینما شش بُعدی نمک آبرود زیاد است و هیجان را به معنای واقعی به شما القا می کند.

باشگاه تیراندازی نمک آبرود


شاید برایتان جالب باشد تا بدانید باشگاه تیر اندازی نمک آبرود، دومین باشگاه تیراندازی ایران است. در این باشگاه تیراندازی ۵ سکوی پرتاب وجود داشته و تمام تجهیزات آن ساخت کشور فرانسه هستند.تیراندازی برای افراد بالای ۱۲ سال مجاز است. در باشگاه تیراندازی نمک آبرود می توانید علاوه بر اسلحه، با تیر و کمان نیز تیراندازی کنید. علاوه بر این، استفاده از تفنگ شخصی، فوتبال دستی و برگزاری مسابقه در این باشگاه امکان پذیر هستند.
جاهای دیدنی نمک آبرود

آکوالیون و نمایش شیر دریایی در نمک آبرود


دلفین ها، دوست داشتنی ترین موجودات دریایی هستند که با شیرین کاری ها و محبت هایشان همه انسان ها را به خود جذب می کنند. در نمک آبرود می توانید هنرنمایی دلفین های دوست داشتنی را در پارک دلفین ها تماشا کنید. محور اصلی نمایش این پارک، نمایش شیر دریایی به نام بوریس است که تبار اسپانیایی دارد. مدت زمان نمایش دلفین ها و شیر دریایی آکوالیون نمک آبرود تقریبا ۴۵ طول می کشد و شما در این نمایش ۸۰ حرکت نمایشی از شیر دریایی را تماشا می کنید. همچنین، یک آکواریوم و برکه فلامینگو نیز در این مکان وجود دارد که برای شما و به خصوص کودکان مکان جذابی به حساب می آید.

تفرجگاه ساحلی نمک آبرود


تفرجگاه ساحلی نمک آبرود نزدیک هتل هایت قرار دارد و برای استراحت و لذت بردن از امکانات رفاهی و خدماتی نظیر آلاچیق، رستوران، شهر بازی و فروشگاه صنایع دستی و همچنین بهره مندی از تفریحات جذاب و مهیج آبی شامل جت اسکی و ورزش های آبی مکان فوق العاده مناسبی است. همچنین، در تفرجگاه ساحلی نمک آبرود یک پیست اسب سواری نیز وجود دارد. علاوه بر این، طرح سالم سازی دریا در این منطقه اجرا شده و محیط را برای شنا کردن به مکان امن تبدیل کرده است.

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است