search
menu

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس
امکانات عمومی هتل پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس
امکانات و خدمات رفاهی هتل
واحدهای اقامتی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس تا جاذبه‌های نزدیک

درباره هتل پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس


هتل پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس به عنوان تنها هتل ۵ ستاره در منطقه نمک آبرود مازندران است. این هتل زیبا به دلیل دارا بودن موقعیت مکانی منحصر بفرد و با فضای ناب و باصفای خود، حال و هوای سفرهای شمال دوران کودکی را زنده می‌کند و به لذت‌هایی ساده و فراموش‌شده، لذت صرف غذایی سنتی در دل طبیعت یا نوشیدن استکانی چای در حین شنیدن صدای گوش‌نواز پرندگانی خوش‌آواز، جانی دوباره می‌بخشد. در میان دو شهر خوش‌منظره نمک‌آبرود و چالوس، در میعادگاه خوش آب و هوایی که آبی بی‌کران دریای نیلگون خزر به ملاقات سبز زمردین جنگل‌های هیرکانی مازندران ‌می‌رود، اقامتگاه ۵ ستاره و ممتازی آرمیده که با مناظر طبیعی افسونگر و بی‌رقیب خود، سال‌هاست پذیرای گردشگران زیباپسندی است که در پی یافتن آرامش و سکوت به شهرهای شمالی کشورمان پناه می‌برند تا چند روزی از لنگرگاه زمان رها شده و در دریای ساکن و آرام دل‌آسودگی و آسایش غوطه‌ور شوند. هتل خزر اکنون جزو گروه هتل‌های پارسیان مدیریت می‌شود و پرسنل در این هتل مجرب بوده و همگی با آمادگی کامل در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.

امکانات عمومی هتل پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس


هتل پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس به‌عنوان هتلی ۵ ستاره و لوکس، تمامی امکانات فوق‌الذکر را در فضای پهناور خود جای داده است. سالن همایش موجود در این هتل برای پذیرایی از مراسمات و جلسات خصوصی دایر شده است. پارکینگی با ظرفیتی برابر با ۱۶۰ خودرو در فضای هتل تعبیه شده تا محیطی ایمن و مناسب برای پارک خودروی کسانی که به‌جای خرید بلیط ارزان هواپیما، سفری ماجراجویانه و طولانی تا شمال را با وسیله نقلیه خود ترجیح می‌دهند، فراهم گردد. از دیگر امکانات و خدمات رفاهی Parsian Khazar Hotel می‌توان به صندوق امانات، روم سرویس، آسانسور، نمازخانه، محوطه بازی‌های ویدئویی، خدمات پزشکی، پذیرش شبانه‌روزی، دستگاه واکس کفش، خشک‌شویی، آتلیه، اتاق چمدان، خدمات باربری، بیدارباش، خانه‌داری و خدمات برای معلولین گرامی اشاره کرد.

امکانات و خدمات رفاهی هتل


این هتل بی نظیر دارای ساحل اختصاصی است و همین امر سبب جلب توجه در میان مسافران می‌شود. تفرجگاه ساحلی نیز با آلاچیق‌های جنگلی و فضای بازی برای کودکان و بازی‌های آبی و سایر تفریحات مانند تورهای یک روزه طبیعت گردی، آفرود، ون، مینی باس برای سفر به طبیعت و تاریخ، قدم زدن در باغ‌های دهکده تاریخی، دریاچه‌ها و مرداب های جنگل هیرکانی لحظات خوشی را برای میهمانان به ارمغان می‌آورد. سایر امکانات آبی و تفریحی در این هتل عبارتند از طرح سالم سازی دریا، پدالو، جت اسکی، قایق موتوری، پاراسل، شاتل و غیره. این تفرحات مناسب فصل تابستان هستند. همچنین در این منطقه می‌توانید به نمک آبرود بروید و از تفریحات این منطقه مانند تله کابین، سورتمه، زیب لاین، پل معلق، پارک جنگلی، پیست کارتینگ، باشگاه اسب سواری و چندین جای دیگر لذت ببرید. همچنین امکانات رفاهی مختلفی نظیر فروشگاه، جکوزی، سالن بیلیارد، کافی‌نت، خودپرداز، مرکز خرید و سیستم تهویه مطبوع در این هتل وجود دارند.

واحدهای اقامتی هتل


هتل پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس چیزی بیش از ۴۰ سال سابقه دارد. این هتل اصیل و خوش‌نام که در آن زمان‌ها هتل هایت چالوس نامیده می‌شد، در سال ۱۳۵۴ تأسیس شد و به لطف موقعیت مکانی استثنائی خود، مورد توجه بسیاری از هم‌وطنان و مسافران خارجی قرار گرفت. هتل Parsian Khazar Hotel، از دیرباز تاکنون، چندین و چند بار موردبازسازی قرار گرفته است. آخرین بار نیز در سال ۱۳۹۵ بازسازی‌هایی در واحدهای اقامتی هتل برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران انجام شد. هتل پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس در مجموع دارای ۱۷۰ واحد اقامتی مجزاست که اتاق‌ها استاندارد بوده و با چشم انداز دلربا رو به دریا و جنگل اقامتی خوش برای میهمانان رقم می‌زند. امکاناتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی جداگانه را در تمامی واحدهای اقامتی خود جای داده است. تلویزیون‌های موجود در واحدها، به شبکه پخش فیلم متصل هستند و خریداران بلیط هواپیما ساری قادر خواهند بود در اوقات فراغت خود، به تماشای برنامه‌های این شبکه بپردازند. به‌منظور رفاه حال مسافران، دستگاه چای‌ساز نیز در اتاق‌ها موجود است. لازم به یادآوری است که استفاده از مینی بار در اتاق‌ها نیز به‌صورت رایگان امکان‌پذیر است. با انتخاب این هتل می توانید اقامت در جنگل را تجربه کنید، زیرا هتل پارسیان خزر شامل ۱۱ کلبه جنگلی است.

رستوران هتل


صبحانه به‌صورت رایگان و به شکل سلف‌سرویس، در رستوران هتل پارسیان آزادی خزر چالوس سرو می‌شود. این رستوران ظرفیت پذیرایی از ۳۰۰ نفر را به‌صورت هم‌زمان داشته و به مناظر بسیار زیبایی از محیط اطراف هتل اشراف دارد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و سنتی و فرنگی سرو می‌شوند. کافی‌شاپ و فودکورت ساحلی هتل نیز با فضای دلگشا و محیط دوست‌داشتنی خود آمادگی کامل جهت پذیرایی از مهمانان را با منویی لبریز از نوشیدنی‌هایی گوارا و دسرهایی لذیذ دارد.

فاصله هتل پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس تا جاذبه‌های نزدیک


فاصله تا فروشگاه لایکو: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا رستوران ساحلی آبادگران: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ایران کتان: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا شهرک توریستی نمک‌آبرود: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا رستوران ساحلی باران: ۵.۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است