search
menu

هتل هالیس بروجرد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل هالیس بروجرد
امکانات رفاهی هتل هالیس بروجرد
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل هالیس بروجرد

درباره هتل هالیس بروجرد


هتل هالیس بروجرد (به انگلیسی: Halis Hotel Borujerd) از گزینه های اقامتی خوش منظره و تازه تاسیس شهر دیدنی بروجرد است که در مکانی خوش آب و هوا واقع در دامنه رشته کوه زاگرس قرار گرفته است. این هتل که از کارکنانی مودب و مجرب برخوردار بوده و به امکانات رفاهی فراوانی مجهز گردیده است، نه تنها در زمره بهترین اماکن اقامتی خریداران بلیط هواپیما چارتر ارزان قرار گرفته است، بلکه بدلیل داشتن کلیه امکانات پذیرایی و میزبانی و برخورداری از سالن پذیرایی مجهز و وسیع، بهترین مکان برای برگزاری جشن ها و سمینارهای مختلف در شهر شگفت انگیز بروجرد به حساب می آید.

امکانات رفاهی هتل هالیس بروجرد


گرچه هتل هالیس بروجرد اقامتگاهی سه ستاره است، امکاناتی در حد و اندازه هتل های مجلل چهار ستاره در خود جای داده است: از استخر و جکوزی گرفته تا کافی شاپ و سونا، هرآنچه برای تجربه اقامتی خاطره انگیز و لذت بخش در این هتل بدان نیاز دارید، در هتل هالیس بروجرد در دسترس شما قرار خواهد گرفت. اگر با خودروی شخصی خود به این هتل سفر کردید، دیگر نیازی نیست نگران جای پارکینگ برای پارک وسیله نقلیه خود باشید، چراکه هتل هالیس بروجرد با داشتن پارکینگی وسیع با ظرفیت ۳۰ خودرو، این امکان را برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت فراهم آورده تا بدون پرداخت یک ریال، خودروی خود را در مکانی امن تا هر زمانی که در هتل اقامت دارند، پارک کنند. جالب است بدانید که باشگاه بدنسازی مجهزی نیز در این هتل تعبیه شده تا هیچ عذر و بهانه ای برای عدم انجام تمرینات ورزشی برای ورزشکاران باقی نماند و حتی در تعطیلات نیز حفظ سلامتی و تناسب اندام در اولویت قرار گیرد. از دیگر امکانات هتل هالیس بروجرد می توان به رستوران باکیفیت و خوب آن اشاره کرد: رستوران مهرگان که در طبقه دوم هتل واقع شده، از فضایی بسیار دل انگیز و جذاب با ظرفیتی برابر با ۶۰ نفر بهره جسته و قادر است با غذاهای لذیذ و رنگارنگ خود، لحظات خوش و شیرینی را برای شما رقم بزند.

خدمات هتل


علاوه بر امکانات یاد شده، هتل هالیس بروجرد از کارکنانی تشکیل شده که قادرند خدماتی فراوان و باکیفیت را به میهمانان هتل عرضه دارند. خدماتی از قبیل: خانه داری، بیدار باش، پذیرش شبانه روزی و ماساژ در این هتل، طبق درخواست میهمانان برای آن ها صورت خواهد پذیرفت. ناگفته نماند که خدمات اینترنت پرسرعت نیز به گردشگران و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت ارائه خواهد گشت تا هیچ کم و کاستی را در طول اقامت در این مکان احساس نکنند.

واحدهای اقامتی هتل


هتل هالیس بروجرد از ۱۸ واحد اقامتی شیک و دلبازی برخوردار بوده که به زیبایی با دکوری جذاب و دلپسند چیدمان شده اند. از آنجایی که این هتل در سال ۱۳۹۴ تاسیس شده است، وضعیت ظاهری کلیه واحدهای اقامتی آن در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و برای اقامتی طولانی مدت بسیار مناسب هستند. ناگفته نماند که تمامی واحدهای اقامتی این هتل به کلیه اسباب و وسایل رفاهی از قبیل: یخچال، مبلمانی شیک و راحت، تخت خواب هایی پاکیزه، رخت آویز، کمدلباس و .. تجهیز گردیده و به سیستم تهویه مطبوع و اطفاء حریق مجهز گشته اند. وجود سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق و همچنین کلیه وسایل بهداشتی و استحمام موجب شده که رفاه مطلق میهمانان در این هتل تضمین گردد و اقامت لذت بخش و خاطره انگیزی در انتظارشان باشد.

موقعیت مکانی هتل


هتل هالیس بروجرد در مکانی خوش آب و هوا واقع در دامنه زاگرس قرار گرفته است و با برخی از جاهای دیدنی بروجرد فاصله نزدیکی دارد. بازار بزرگ بروجرد، پارک بانوان و پارک جنگلی شهید بهشتی در نزدیکی این هتل و در شعاع ۳ کیلومتری آن واقع شده اند و به لطف وجود وسایل حمل و نقل عمومی مناسب در نزدیکی این اقامتگاه، امکان دسترسی میهمانان به تمام نقاط شهر با اندک هزینه ای میسر گردیده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل هالیس بروجرد


فاصله هتل تا پارک بانوان: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا بازار بزرگ بروجرد: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد جامع بروجرد: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک جنگلی شهید بهشتی: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه اسناد بروجرد: ۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است