search
menu

هتل امیرکبیر بروجرد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل امیرکبیر بروجرد
امکانات هتل امیرکبیر بروجرد
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
فاصله هتل امیرکبیر بروجرد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل امیرکبیر بروجرد


هتل امیرکبیر بروجرد (به انگلیسی: Amirkabir Hotel Borujerd) اقامتگاهی است دو ستاره و اقتصادی در شهر دیدنی بروجرد که از امکاناتی قابل قبول برخوردار بوده و قادر است لحظات شیرین و خاطره انگیزی را برای خریداران بلیط هواپیما بروجرد در فضای دلنشین و دوست داشتنی خود بیافریند.

امکانات هتل امیرکبیر بروجرد


گرچه هتل امیرکبیر بروجرد در زمره هتل های دو ستاره بروجرد قرار گرفته، اما از لحاظ امکانات در حد و اندازه هتل هایی ممتاز ظاهر شده است: نمازخانه، آسانسور، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تالار عروسی، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش و اینترنت پرسرعت رایگان از جمله امکانات فراوانی است که در این هتل به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت ارائه می گردد تا هیچ کم و کاستی را در طول اقامت در این مکان احساس نکنند.
گفتنی است که این هتل از پارکینگی رایگان و مناسب با ظرفیت ۱۴ خودرو برخوردار بوده که با فضای وسیع و مطمئن خود، میهمانان را از نگرانی و دغدغه یافتن پارکینگی مناسب در نزدیکی محل اقامتشان رها ساخته است. با وجود اینکه هتل امیرکبیر بروجرد فاقد رستوران است، از سالن صبحانه خوری دلپذیری برخوردار است که هر روز از ساعت ۸ صبح درب های خود را بروی میهمانان هتل می گشاید تا با صبحانه لذیذ و مقوی که برایشان تدارک دیده است، انرژی مورد نیازشان را برای گذراندن روزی پرتکاپو تامین سازد. از دیگر مزایای اقامت در هتل امیرکبیر بروجرد، بهره مندی از تالار عروسی مجلل این هتل است. این تالار که از فضایی بسیار دلنشین برخوردار گشته، از پرسنل کارآزموده و مجربی تشکیل شده است که آمادگی کامل را برای میزبانی از کلیه مراسم ها و جشن ها دارند.

خدمات هتل


هتل امیرکبیر بروجرد در بخش خدمات نیز عملکردی قابل قبول دارد و برای انجام کلیه امور خدماتی به میهمانان از کارکنانی متعهد و کاربلد بهره جسته است. خدماتی از قبیل: نظافت، خانه داری، روم سرویس، خشکشویی و اتوشویی و خدمات اینترنتی در تمام طول روز در این هتل صورت خواهد پذیرفت تا رفاه مطلق گردشگران و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت در طول اقامت در این اقامتگاه تضمین گردد. ناگفته نماند که اینترنت پرسرعت وایفای نیز به کلیه میهمانان هتل در همان بدو ورود عرضه خواهد شد تا لذت گشت و گذاری پرسرعت و رایگان در فضای نت نیز بر لذت اقامتی آسوده در این هتل افزوده گردد.

واحدهای اقامتی هتل


از آنجایی که هتل امیرکبیر بروجرد، اقامتگاهی تازه تاسیس است، کلیه واحدهای اقامتی هتل از لحاظ ظاهری در شرایط بسیار مطلوبی بسر می برند و به سبک و سیاقی مدرن و امروزی، با استفاده از کلیه تجهیزات رفاهی طراحی و تزئین شده اند. تعداد ۲۲ باب واحد اقامتی در طرح هایی مختلفی نظیر اتاق های یک تخته، دو تخته توئین، دو تخته استاندارد و سه تخته به میهمانان عرضه خواهد شد تا گزینه های مختلفی را برای انتخاب در پیش روی خود داشته باشند. در مورد اسباب و وسایل داخل واحدهای اقامتی نیز باید گفت که کلیه وسایل رفاهی نظیر تخت خواب، تلویزیون، یخچال، میز و صندلی، کمدلباس و غیره در این هتل گنجانده شده تا هیچ کمبودی در طول اقامت در این هتل احساس نگردد.

موقعیت مکانی هتل


هتل امیرکبیر بروجرد در ابتدای خیابان شهید باهنر بروجرد واقع شده و از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی برخی از جاهای دیدنی بروجرد نظیر مسجد جامع بروجرد و پارک فدک قرار گرفته است. بنابراین امکان دستیابی به جاذبه های گردشگری بروجرد نیز به لطف موقعیت مکانی این هتل در اندک زمانی میسر گردیده است.

فاصله هتل امیرکبیر بروجرد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد جامع بروجرد: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه علی گو: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک بانوان بروجرد: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک مادر بروجرد: ‌۳.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی شهید بهشتی بروجرد: ۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است