search
menu

هتل مجتمع آفتاب چغاخور بروجن

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مجتمع آفتاب چغاخور بروجن
امکانات هتل
خدمات مجتمع آفتاب چغاخور بروجن
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به مجتمع آفتاب چغاخور بروجن

درباره هتل مجتمع آفتاب چغاخور بروجن


هتل مجتمع آفتاب چغاخور بروجن (Sun Recreation Complex petrochemical Choghakhor) از گزینه های اقامتی و تفریحی استان دیدنی چهار محال و بختیاری است که در منطقه خوش منظره و سرسبزی واقع در قلب کوهستانی خوش آب و هوا در ۴۵ کیلومتری شهرستان بروجن قرار گرفته است. این مجتمع اقامتی که در دل طبیعت و دور از هیاهو و آلودگی های زیست محیطی مناطق شهری بنا شده، نه تنها اقامتگاهی دنج و ساکت برای خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت محسوب می شود، بلکه تفریحگاهی برای خوش گذرانی و خلوت کردن در طبیعت شگفت انگیز رشته کوه های زاگرس بشمار می رود.

امکانات هتل


وسعت بسیار زیاد هتل آفتاب چغاخور بروجن این امکان را برای سازندگان این اقامتگاه فراهم ساخته تا امکانات رفاهی بی شماری از جمله: زمین ورزشی، زمین تنیس، پارک کودک و فضای سبزی وسیع را در آن جای دهند. وجود پارکینگی مطمئن و بزرگ (با ظرفیت ۲۰۰ خودرو) خیال میهمانان را از بابت پارک خودروی خود آسوده کرده و امکان سفر به این مجتمع اقامتی را با استفاده از خودروی شخصی نیز امکان پذیر ساخته است. اما موردی که در همان ابتدا نظر گردشگران را به خود جلب می کند، وجود دو رستوران مجزا (یکی در طبقه اول و دیگری در طبقه همکف) در این مجتمع اقامتی است.
رستوران اول که رستوران اصلی هتل محسوب می شود و در طبقه همکف قرار گرفته، از ظرفیتی بیش از ۳۵۰ نفر برخوردار بوده و قادر است کلیه نیازهای خورد و خوراک میهمانان را تامین سازد. رستوران دوم نیز که رستوران وی آی پی هتل نامیده می شود، به سالن غذاخوری میهمانان ویژه ای که برای برگزاری رویدادهایی خاص، بلیط هواپیما بروجن را خریداری و در این مکان اقامت می کنند، اختصاص یافته است. استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، اتاق بازی کودکان، سالن بیلیارد، خودپرداز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات، کافی شاپ، نمازخانه و گیم نت از دیگر امکاناتی است که گردشگران و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت قادرند با رزرو اتاقی در این مکان از آن ها بهره مند گردند.

خدمات مجتمع آفتاب چغاخور بروجن


از دیگر امتیازهای اقامت در هتل مجتمع آفتاب چغاخور بروجن، امکان برخورداری از خدمات مناسب و قابل قبول این اقامتگاه است. خدماتی از قبیل: خانه داری، تهیه بلیط ارزان هواپیما، پذیرش شبانه روزی، خدمات پزشکی، خدمات تور، لباسشویی، خشکشویی و روم سرویس در این مکان توسط پرسنلی مجرب و کارآزموده به میهمانان هتل ارائه خواهد شد تا در طول اقامت در این مجتمع اقامتی از هر نیازی بی نیاز گردند.

واحدهای اقامتی هتل


این مجتمع وسیع اقامتی از دو فاز ویلایی و هتلی تشکیل شده و قادر است بیش از ۲۰۵ گزینه اقامتی (۶۱ واحد ساختمانی و ۱۴۵ واحد ویلایی) را پیش روی میهمانان برای انتخاب قرار دهد. بی تردید وجود این تعداد گزینه اقامتی، دست میهمانان را برای انتخاب مکانی مناسب در تناسب با بودجه و نیازهایشان باز می گشاید و آن ها را در گزینش بهترین واحد اقامتی برای تجربه سفری بیادماندنی یاری می کند.

امکانات واحدهای اقامتی


به لطف وجود اسباب و وسایل اقامتی متعددی از قبیل: یخچال، تلویزیون، مبلمان، تخت خواب، میز تحریر، دراور، کمد لباس، رخت آویز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، وسایل پخت و پز و وسایل بهداشتی و استحمام، اقامت در اتاق های مجتمع آفتاب چغاخور بروجن تفاوت زیادی با اقامت در منزل ندارد و کلیه تجهیزات مورد نیاز برای اقامتی طولانی در تک تک واحدهای اقامتی این هتل گنجانده شده است.

موقعیت مکانی هتل


همان طور که پیش تر نیز ذکر گردید، هتل مجتمع آفتاب چغاخور بروجن در فاصله ۴۵ کیلومتری شهر بروجن و ۶۵ کیلومتری شهرکرد واقع شده است. دوری از مراکز شلوغ و پررفت و آمد شهری و قرار گرفتن در مکانی نزدیک به برخی از دیدنی ترین مناظر شگفت انگیز و مواهب طبیعی کشورمان موجب گردیده که بسیاری از گردشگران این هتل را برای سکونت برگزینند و با خرید بلیت هواپیما سفرمارکت راهی این مکان اقامتی و تفریحی گردند.

اماکن دیدنی نزدیک به مجتمع آفتاب چغاخور بروجن


فاصله هتل تا باغ تکاپو: ۶۵۰ متر
فاصله هتل تا دریاچه چغاخور:‌ ۴.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا امامزاده حمزه علی: ۱۴.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک صفی آباد بلداجی: ۱۷.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا دریاچه بزیال: ۱۷.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است