search
menu

هتل لاله بناب

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل لاله بناب
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
خدمات و امکانات هتل
فاصله هتل لاله بناب تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل لاله بناب


هتل لاله بناب از هتل های میان رده و معمولی در استان آذربایجان شرقی است که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را به عنوان هتل آغاز کرد. این هتل چند سال پس از فعالیت، در سال ۱۳۹۵ برای ارتقاء سطح خدمات خود و به روز کردن امکاناتش تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت. این هتل از نظر جغرافیایی موقعیت مکانی خوبی هم دارد و به بسیاری از اماکن دیدنی بناب نزدیک است به طوری که مهمانان تنها با ۵ دقیقه رانندگی به مسجد زرگران که جزو آثار تاریخی این شهر است دسترسی آسانی خواهند داشت. در اطراف این هتل پارک سرسبز ای هم قرار گرفته که برای ورزش ها و پیاده روی های صبحگاهی مهمانان بسیار مناسب است‌. از نقاط قوت این هتل برخورد حرفه ای کارکنانش است که همواره با روی گشاده آماده کمک و ارائه خدمات به مهمانان هستند و توانسته اند به خوبی رضایت مهمانان را کسب کنند. در ادامه نگاهی به خدمات و امکانات این هتل خواهیم داشت.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل دو ستاره لاله بناب دارای ۳۲ واحد اقامتی در چهار طبقه خود است که شامل انواع اتاق های دو تخته دابل، دو تخته تویین و سه تخته ‏می شود. برخی از واحدها دارای بالکن هستند که رو به محوطه هتل و خیابان های اطراف آن قرار گرفته است. مبلمان، رخت آویز کمد لباس نیز از جمله امکاناتی است که تنها در برخی از واحدهای هتل وجود دارد. به جز این ها تمامی اتاق ها دارای یخچال، تلفن، دوش، دمپایی، صابون، شامپو، حوله و سشوار هستند. برای سرگرم شدن مهمانان داخل اتاق ها تلویزیون ال سی دی قرار گرفته است همچنین مهمانان در تمامی اتاق ها امکان دسترسی به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت. سرویس بهداشتی داخل اتاق ها سرویس فرنگی است اما برای راحتی مهمانان سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و بین طبقات وجود دارد. به اتاق ها خدمات روم سرویس (اتاق) ارائه نمی شود اما صبحانه در صورت تقاضا ارائه خواهد شد.

رستوران هتل


هتل لاله بناب رستوران ایرانی دارد که انواع غذاهای ایرانی را سرو می کند. همه آن هایی که بلیط هواپیما تبریز خریده و به بناب سفر کرده اند می دانند که بناب به کباب های خاصش معروف است. گرچه شاید برخی از کبابی ها در بناب مشتری های همیشگی داشته باشند اما اگر نمی توانید به رستوران های دیگر اعتماد کنید بهترین جا برای نوش جان کردن کباب بناب رستوران هتل است که به مواد اولیه و کیفیت غذا هایش اعتماد دارید.

خدمات و امکانات هتل


Laleh Hotel Bonab با اینکه هتل دو ستاره است اما توانست برخی از خدمات و امکانات هتل های ستاره را فراهم کند. به طور مثال مهمانان این هتل به جکوزی و سنا دسترسی داشته و از خدمات ماساژ هتل استفاده خواهند کرد. برای راحتی مهمانان سالمند و توان یاب هتل مجهز به آسانسور و ویلچر شده است. دیگر خدمات امکانات هتل شامل خدمات لباسشویی، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، صندوق امانات، خدمات خرید اینترنتی بلیط هواپیما، استخر، جعبه کمک های اولیه، نمازخانه، پذیرش ۲۴ ساعته، تالار پذیرایی و سالن کنفرانس است. در نهایت هم باید گفت که هتل لاله بناب تنها یک هتل دو ستاره معمولی است و با این که تمامی تلاش خود را برای اقامت راحت تر و بهتر مهمانانش به کار برده اما نباید از آن انتظار زیادی در حد هتل های رده بالا داشت.
اگر مایل به سفر به استان آذربایجان شرقی و تبریز هستید، پیشنهاد می‌کنیم نوشتار راهنمای سفر به تبریز را مطالعه کنید.

فاصله هتل لاله بناب تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا سد دوش بناب: ۱۲.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان یادمان شهدا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه محمد علی خسروشاهی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی جنوب سهند: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا حمام تاریخی حاج فتح الله: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع بناب: ۲.۲ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است