search
menu

اقامتگاه بوم گردی زاغ بور بیرجند

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی زاغ بور بیرجند
اماکن نزدیک اقامتگاه بوم گردی زاغ بور بیرجند

درباره اقامتگاه بوم گردی زاغ بور بیرجند


اقامتگاه بوم گردی زاغ بور در شهر بیرجند قرار دارد. Zaghe Boor eco tourism residence از بهترین اقامتگاه های بوم گردی استان خراسان جنوبی است. همان طور که می‌دانید اقامتگاه های بوم گردی میزبان بوم گردان و یا هر گردشگر بامسئولیتی است که از محیط زیست می‌آموزد، لذت می‌برد و هیچ آسیبی به محیط وارد نمی‌کند. اگر تمایل دارید با شهر بیرجند بیشتر آشنا شوید، اقامت در اقامتگاه بوم گردی زاغ بور یکی از بهترین گزینه ها است که میتوانید با خرید بلیط هواپیما یا راه های زمینی به آن سفر کنید. اقامتگاه بوم گردی زاغ بور در منطقه تاریخی روستای اکبریه قرار دارد. جالب است بدانید اقامتگاه بوم گردی زاغ بور یک خانه محلی با قدمتی بیش از ۱۵۰ سال است، البته این خانه در سال ۱۳۹۶ تبدیل به اقامتگاه شده است. دلیل انتخاب نام «زاغ بور» برای اقامتگاه این است که ۷۰ کیلومتری این محل، زیستگاه زاغ بور است.
اقامتگاه بوم گردی زاغ بور بسیار مناسب برای کسانی است که به محیط های قدیمی و اصیل علاقمندند. تمام اجزای خانه از حوض و دیوار گرفته تا ایوان، مطابق معماری محلی است و محیطی فوق‌العاده آرامش‌بخش و زیبا برای اقامت است. برای ایجاد حس نوستالژیک در این خانه، خبری از تجملات زندگی شهری نیست و اقامت در آن تجربه خوبی از ساده زیستی و زندگی سنتی است. اگر دوست دارید برای چند روزی از ترافیک و هیاهوی زندگی شهری دور شوید در انتخاب اقامتگاه بوم گردی زاغ بور تردید نکنید.
مساحت اقامتگاه بوم گردی زاغ بور ۴۶۰ متر مربع است و با ۷ اتاق، گنجایش پذیرایی از ۴۰ مهمان را دارد. این اقامتگاه دارای امکاناتی از جمله پارکینگ غیر مسقف، اینترنت رایگان، آشپزخانه، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فروشگاه، حمام اشتراکی، توالت ایرانی و فرنگی است. در اقامتگاه بوم گردی زاغ بور اتاق های دو نفره، سه نفره، چهار نفره، پنج نفره، شش نفره و ده نفره وجود دارند. همه اتاق ها کف خواب هستند. اتاق ها دارای تشک، رخت آویز، بخاری، کرسی، اینترنت رایگان، دمپایی و پنکه هستند. حمام و دستشویی ایرانی و فرنگی در محوطه اقامتگاه قرار دارند و برای استفاده عموم مهمانان اقامتگاه است. همچنین لازم به ذکر است یخچال در آشپزخانه اقامتگاه قرار دارد و برای استفاده عموم است.
صبحانه رایگان است و در اتاق ارائه می‌شود. برای ناهار و شام انتظار غذاهای محلی و گیاهی مثل کشک بادمجان، قیمه، قلور، قوروت و اشکنه را داشته باشید.
یکی از ویژگی های جالب این اقامت فروشگاه و نمایشگاهی است که در داخل اقامتگاه قرار دارد. می‌توانید از صنایع دستی بیرجند در این محل دیدن کنید و یا برای خودتان و دوستانتان یادگاری بخرید. لازم به ذکر است استفاده از دخانیات در این اقامتگاه ممنوع است.
فاصله اقامتگاه بوم گردی زاغ بور تا فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند ۱۰ کیلومتر است و با ترمینال مسافربری بیرجند تنها ۶ کیلومتر است.

اماکن نزدیک اقامتگاه بوم گردی زاغ بور بیرجند


فاصله تا موزه: ۱۸۰ متر
فاصله تا عمارت و باغ اکبریه: ۲۷۰ متر
فاصله تا عمارت رحیم آیاد: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا کافه سیب سلامت: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا پارک نیلوفر: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا مدرسه تاریخی شوکتیه: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا پارک توحید: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا بند دره: ۴ کیلومتر
فاصله تا ارگ بهارستان: ۴٫۴ کیلومتر
فاصله تا ارگ کلاه فرنگی: ۵ کیلومتر
فاصله تا آبشار چهارده بیرجند: ۵٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است