search
menu

هتل سپهر بیرجند

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سپهر بیرجند
اماکن نزدیک هتل سپهر بیرجند

درباره هتل سپهر بیرجند


هتل سپهر بیرجند یک هتل ۳ ستاره شیک است که در خیابان جمهوری اسلامی شهر بیرجند قرار دارد. Sepehr hotel از هتل‌ های مناسب و باکیفیتی است که هر ساله گردشگران زیادی را میزبانی می‌کند. این هتل زیبا در سال ۱۳۹۵ تاسیس شده است و از هتل های معروف شهر بیرجند است. ساختمان هتل سپهر ۶ طبقه است و با ۳۶ اتاق گنجایش پذیرایی از ۱۰۰ نفر را دارد.
هتل ۳ ستاره سپهر از امکانات مناسبی برخوردار است و از جمله هتل ‌هایی مقرون به صرفه‌ای است که بسیار مناسب برای سفر های خانوادگی است. از امکانات هتل سپهر می‌توان به پارکینگ، رستوران، استخر، لابی، نمازخانه، کافی شاپ، فروشگاه، کتابخانه، فکس، پرینتر، فتوکپی، جکوزی، سونا، ماساژ و غیره اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است که خدماتی همچون خدمات ویژه، خانه داری، خشک شویی، باربری و خرید اینترنتی بلیط هواپیما و اتوبوس در این هتل ارائه می‌شود.
همان طور که بهتر می‌دانید کارکنان هتل نقش بسزایی در راحتی و آسایش مهمانان دارند. خوشبختانه کارکنان هتل سپهر بیرجند بسیار حرفه‌ای، با مسئولیت و خوش خلق هستند و وظایف خود را با دقت هرچه تمام انجام می‌دهند.
اتاق‌ های هتل سپهر بیرجند بسیار ساده و مرتب هستند. این اتاق‌ ها هر روز نظافت شده و محیطی راحت برای آسایش مهمانان هستند. اتاق‌ ها چشم انداز خوبی به سمت خیابان و محوطه هتل دارند. ۶ نوع اتاق در هتل سپهر بیرجند قرار دارند که می‌توانید مطابق سلیقه و تعداد همسفران خود، هر کدام را که مایل هستید، انتخاب کنید. اتاق های هتل سپهر شامل اتاق یک تخته، دو تخته، دو تخته توئین، فیستا سوئیت عروس و داماد، سه تخته و سوئیت چهار نفره هستند. در اتاق های زیبای هتل سپهر امکاناتی از جمله مبلمان، کمد لباس، دراور، میز تحریر، آباژور، روم سرویس، یخچال، چای ساز، حمام، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، دمپایی، لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی قرار دارند. صبحانه در اتاق ارائه می‌شود.
رستوران هتل سپهر در طبقه دوم قرار دارد و با ظرفیت ۸۰ نفر پذیرای مهمانان است. لازم به ذکر است رستوران ‌‌های خوب و با کیفیت دیگری هم در نزدیکی هتل سپهر قرار دارند که برای صرف غذا می‌توانید آن ‌ها را انتخاب کنید.
یکی از مهم ترین ملاک ها در انتخاب هتل موقعیت مکانی آن است. در مورد هتل سپهر خیالتان از این بابت کاملا راحت باشد. این هتل از موقعیت مکانی بی‌نظیری برخوردار است. به طوری که با اقامت در این هتل تمامی جاذبه ‌های شهر در نزدیکی شما خواهند بود. با پیاده‌روی کوتاهی می‌توانید به بازار بزرگ و سنتی بیرجند سر بزنید. البته هتل سپهر امکان تاکسی سرویس هم دارد و می‌توانید با خودرو از جاذبه ‌های زیبای شهر بیرجند دیدن کنید. پس از گشت و گذار در شهر، خوردن یک دسر خوشمزه در کافی شاپ هتل گزینه وسوسه کننده ای به نظر می‌رسد. شاید هم دلتان بخواهد با شنا در استخر هتل، خستگی را از تن دور کنید. استخر هتل گزینه ‌های سونا، جکوزی و ماساژ هم دارد که حتما علاقمندان به آب‌تنی را راضی خواهد کرد.
هتل سپهر بیرجند با فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند ۸ کیلومتر فاصله دارد و در ۳ کیلومتری ترمینال قرار دارد. می‌توانید با پرداخت هزینه از امکان ترانسفر رفت و برگشت به هتل بهره‌مند شوید.

اماکن نزدیک هتل سپهر بیرجند


فاصله هتل سپهر تا رستوران حکیم: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله هتل سپهر تا ارگ بهارستان: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله هتل سپهر تا موزه میراث پهلوانی: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله هتل سپهر تا خانه پردلی: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله هتل سپهر تا رستوران سلطانیه: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله هتل سپهر تا ارگ کلاه فرنگی: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله هتل سپهر تا رستوران پدیده: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله هتل سپهر تا پارک جنگلی: ۶٫۱ کیلومتر


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است