search
menu

هتل کوهستان بیرجند

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کوهستان بیرجند
اماکن نزدیک هتل کوهستان بیرجند

درباره هتل کوهستان بیرجند


هتل کوهستان بیرجند یکی از زیباترین هتل های ایران است. این هتل ۴ ستاره توسط ۴ کوهستان احاطه شده و چشم انداز زیبایی به سمت کوه و رودخانه دارد. Mountain hotel بهترین گزینه برای فرار از آلودگی‌های شهری و استراحت در کنار طبیعت است. هتل کوهستان بیرجند از باکیفیت‌ ترین هتل‌های کشور است که بر اساس استاندارد های جهانی ساخته شده است. هتل کوهستان ۴ طبقه است و با ۴۰ اتاق شیک، ظرفیت پذیرش ۱۱۰ مهمان را دارد و گفته می‌شود که این هتل از لوکس‌ترین هتل‌های بیرجند است.
هتل کوهستان بیرجند با فراهم آوردن امکانات مناسب، شرایط مناسبی را برای اقامت مهمانان به وجود آورده است. از جمله امکانات رفاهی هتل می‌توان به رستوران، پارکینگ رایگان، کافی شاپ، چایخانه سنتی، مینی بار، صرافی، فضای سبز، سالن بیلیارد، اتاق سیگار، خودپرداز، وسایل بدن‌سازی، خدمات برای معلولین، فکس، پرینتر، فتوکپی، آژانس مسافرتی برای مسافران برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما و ...، صندوق امانات، خدمات تور، شبکه پخش فیلم و غیره اشاره کرد. ناگفته نماند خدماتی همچون: تشریفات ویژه، خانه‌ داری، بیدار باش، تهیه بلیط، باربری و خانه داری در این هتل ارائه می‌شوند.
اتاق‌های هتل کوهستان بسیار شیک و زیبا هستند و هر کدام از این اتاق ها از معماری منحصر به فردی برخوردار است. ۸ نوع اتاق در هتل کوهستان وجود دارند. اتاق‌های این هتل شامل اتاق یک تخته، یک تخته VIP، دو تخته، دوتخته VIP، دو تخته توئین، سه تخته، سه تخته VIP، چهار تخته، چهار تخته، چهار تخته VIP و سوئیت پنج نفره هستند. تمامی اتاق‌ ها از امکانات و شرایط مطلوبی برخوردار هستند. امکانات رفاهی اتاق ها شامل مبلمان، تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، دراور، کمد لباس، تلفن، آباژور، چای ساز، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی هستند. اتاق های هتل کوهستان هر روز نظافت می‌شوند تا محیطی تمیز و آرامش‌بخش برای مهمانان هتل فراهم شود. صبحانه خوشمزه و کاملی در اتاق ارائه می‌شود.
هتل کوهستان بیرجند باوجود سه رستوران در داخل هتل، مهمانان را از رفتن به رستوران‌های دیگر کاملا بی‌نیاز می‌کند. در رستوران اصلی، رستوران چشم انداز و رستوران آلاچیق و لمکده غذاهای بسیار با کیفیت و خوشمزه‌ای سرو می‌شود.
هتل کوهستان گزینه مناسبی برای دور شدن از زندگی روزمره و به دست آوردن آرامش است. قرار گرفتن در فضای سبز این هتل و گذراندن ساعاتی در جوار طبیعت گزینه فوق‌العاده‌ای برای آرامش اعصاب است. پیشنهاد ما برای بعد از ظهر اقامتتان در هتل، گذراندن دقایقی در کافی شاپ و چایخانه هتل است.
البته هتل کوهستان سعی کرده است در تمامی زمینه ها عالی باشد. کارکنان این هتل زیبا، بسیار مجرب، با مسئولیت و خوش رو هستند و از هیچ کمکی برای فراهم کردن آسایش مهمانان دریغ نمی‌کنند. ناگفته نماند پذیرش این هتل ۲۴ ساعته است.
هتل کوهستان بیرجند در منطقه بند علیشاه قرار دارد. بند علیشاه از جاذبه‌ های مهم شهر بیرجند به شمار می‌رود. بند علیشاه که به منظور ذخیره آب ساخته شده است روی رودخانه فصلی میان رشته کوه باقران قرار دارد. هتل کوهستان با قرار گرفتن در این منطقه، بازدید از بند علیشاه و بهره بردن از این زیبایی بکر را برای مهمانان فراهم کرده است.
چنانچه با هواپیما به شهر بیرجند سفر می‌کنید و قصد اقامت در هتل کوهستان را دارید، لازم است بدانید فاصله فرودگاه بین‌المللی بیرجند تا هتل ۱۷ کیلومتر است. همچنین فاصله این هتل با ترمینال مسافربری ۱۲ کیلومتر است. با پرداخت هزینه می‌توانید از امکان ترانسفر رفت و برگشت هتل برخوردار شوید.

اماکن نزدیک هتل کوهستان بیرجند


فاصله هتل کوهستان تا عمارت و باغ اکبریه: ۷ کیلومتر
فاصله هتل کوهستان تا باغ و عمارت معصومیه: ۷٫۶ کیلومتر
فاصله هتل کوهستان تا مسجد جامع چهار درخت: ۷٫۹ کیلومتر
فاصله هتل کوهستان تا قلعه بیرجند: ۸ کیلومتر
فاصله هتل کوهستان تا آرامگاه حکیم نزاری: ۸٫۶ کیلومتر


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است