search
menu

هتل هاله بانه

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل هاله بانه (لاله سابق)
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
خدمات و امکانات هتل
فاصله هتل هاله بانه تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل هاله بانه (لاله سابق)


هتل هاله بانه در میدان فرمانداری این شهر افتتاح شده و جزو معدود هتل های رده بالا در این منطقه است. خدمات و امکانات ارائه شده توسط هتل هاله مطابق با استانداردهای بین المللی دنیا بوده و معماری مدرن آن خبر از اقامتی خوب و دلنشین می دهد. بانه شهری مرزی بین ایران و عراق است که با مراکز خرید خود گردشگران را تغییر می کند تا با خرید بلیط هواپیما به این شهر مرزی سفر کنند. مراکز خرید و مغازه های این شهر به اندازه ای است که برای بازدید از تمامی آن ها چند روزی را باید در اقامت داشته باشید. گرچه شاید اقامتگاه های مختلفی در بانه وجود داشته باشد اما فقط هتل پنج ستاره هاله است که با خدمات و امکاناتش می ‌تواند اقامت تان را به تجربه ای خوش و خاطره انگیز تبدیل کند. این هتل لوکس در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده و هتلی نسبتاً تازه تاسیس به شمار می رود و با اقامت در آن همه مراکز خرید نزدیک خواهید بود و هم اقامت آرامی را تجربه خواهید کرد.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل هاله در کل ۱۰۱ واحد اقامتی در ۱۲ طبقه خود دارد و اگر می‌خواهید شهر بانه زیر پایتان باشد بهتر است طبقات بالایی هتل را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل برای آن هایی که تنهایی سفر کرده اند اتاق یک تخته دارد و برای آن ها که به صورت گروهی خانوادگی سفر کردند اتاق چهار تخته و سوئیت رویال ۳ نفره دارد. دیگر اتاق های هتل شامل اتاق دو تخته دابل، دو تخته تویین و اتاق سه تخته است. به تمامی اتاق ها و خدمات روم سرویس ارائه می شود اما برای صبحانه مهمانان باید به سالن صبحانه خوری هتل مراجعه کنند. همه واحدهای اقامتی هتل هاله مبله بوده و دارای یخچال، کمد لباس، دمپایی، رخت آویز، دراور و میز تحریر هستند. اگر وسیله ارزشمندی همراه خود دارید می توانید آن را در صندوق امانات داخل اتاق ها قرار دهید و سپس با خیال راحت به گشت و گذار در مراکز خرید بانه بپردازید. آب به صورت رایگان در تمامی اتاق ها قرار داده شده است اما مینی بار داخل اتاق ها شامل هزینه هستند. دیگر امکانات موجود در اتاق ها عبارتند از تلویزیون با شبکه های استانی، دوش، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش و تلفن. وای فای رایگان در همه اتاق ها در دسترس است. سرویس های بهداشتی اتاق ها فرنگی است و در لابی می توانید به سرویس ایرانی دسترسی داشته باشید.

رستوران هتل


مهمانان Haleh International Hotel روز خود را با صبحانه های مقوی در سالن صبحانه خوری هتل آغاز کرده و در طول روز انرژی مورد نیازشان را از مجموعه نوشیدنی ها و اسنک های کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف تامین خواهند کرد. شب اما زمانی که ستاره ها خودشان را در آسمان نشان می ‌دهند بهترین زمان است برای اینکه سری به رستوران بام هتل زده و حین نوش جان کردن غذا و نوشیدنی مورد علاقه خود نگاهی به روشنایی های شهر هر و زیبایی آسمان شب بیندازید.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


هتل برای مهمانان ورزشکار خود سالن ورزشی و استخر در نظر گرفته است اما اگر از گشت و گذار در مغازه ها خسته شده اید برای شما جکوزی و سونا ایجاد شده همچنین می توانید با پرداخت کم هزینه از خدمات ماساژ هتل هم استفاده کنید.

خدمات و امکانات هتل


برای مسافرانی که خودروی شخصی ندارند خدمات تاکسی سرویس در هتل ایجاد شده و آژانس مسافرتی و هتل آماده است تا کمک حال مهمانان در امور خرید بلیط ارزان هواپیما و بلیط های مسافرتی باشد. هاله برای آسایش مهمانان سالمند و توان یاب خود علاوه بر آسانسور بین طبقات رمپ ورود ویژه ای در نظر گرفته است. زنگ هشدار، اتاق چمدان، خدمات تشریفات ویژه، خدمات بیدار باش، صرافی، فضای سبز، روزنامه و پذیرش ۲۴ ساعته بخشی از خدمات امکانات ارائه شده این هتل پنج ستاره هستند.

فاصله هتل هاله بانه تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا فرمانداری بانه: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا کوهستان آربابا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک ۱۵ خرداد: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان جهاد (بازار بانه) ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سان سیتی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا دریاچه سد بانه: ۷.۷ کیلومتر

اگر در حال برنامه ریزی برای سفر به کردستان هستید، پیشنهاد می‌کنیم نوشتار برنامه سفر کردستان، برنامه سفر ۴ روزه به سنندج، مریوان، سقز را مطالعه کنید.
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است