search
menu

هتل آریان بانه

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آریان بانه
امکانات رفاهی هتل آریان بانه
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل آریان بانه
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آریان بانه

درباره هتل آریان بانه


هتل آریان بانه (به انگلیسی: Arian Hotel Baneh) اقامتگاهی است سه ستاره و باکیفیت که در مکانی مناسب واقع در میدان شوری بانه و در نزدیکی برخی از اماکن دیدنی بانه قرار گرفته است. این هتل مقرون بصرفه به لطف برخورداری از امکانات رفاهی مناسب و گزینه های متنوع اقامتی، جزء برترین اقامتگاه های اقتصادی بانه به اعتقاد بسیاری از خریداران بلیط هواپیما ارزان محسوب می شود.

امکانات رفاهی هتل آریان بانه


برای تجربه اقامتی بی دغدغه و آسوده، وجود برخی امکانات رفاهی ضروری است و هتل آریان بانه که اقامتگاهی سه ستاره بشمار می رود، از مزایای وجود چنین امکاناتی بهره مند گشته است. گفتنی است که پارکینگی مناسب و جادار در این هتل تعبیه شده که از ظرفیتی برابر با ۴۰ خودرو برخوردار است. بنابراین دیگر نیازی نیست میهمانان در جستجوی پارکینگی مطمئن در نزدیکی هتل باشند، کافی است پیش از رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما، با پذیرش هتل تماس بگیرند تا هماهنگی های لازم را برای پارک خودروی شخصی آن ها صورت دهد. از دیگر مزایای هتل باید به رستوران وسیع آن اشاره کرد: رستوران آریان که در طبقه اول هتل واقع شده، از وسعتی برابر با ۳۰۰ نفر برخوردار بوده و با فضای دل انگیز و پاکیزه و همچنین غذاهای دلچسب و لذیذ خود قادر است لذت حضور در این هتل را برای گردشگران و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت دو چندان سازد. از دیگر امکانات رفاهی هتل می توان به نمازخانه، آسانسور، صندوق امانات، فضای سبز، چایخانه سنتی، کافی نت، سیستم تهویه مطبوع و دستگاه واکس کفش اشاره کرد.

خدمات هتل


کارکنان مجرب و خوش برخورد هتل آریان بانه تمام تلاش خود را بکار می بندند تا خدماتی نظیر پذیرش شبانه روزی و خانه داری را به بهترین شکل ممکن به میهمانان هتل عرضه دارند و آن ها را در تجربه لحظاتی بیادماندنی و تکرارناشدنی در این هتل یاری رسانند. ارائه اینترنت رایگان، نامحدود و پرسرعت نیز از دیگر خدمات رفاهی هتل بشمار می رود که موجبات رضایت گردشگران را فراهم ساخته است.

واحدهای اقامتی هتل


با وجود اینکه هتل آریان بانه در سال ۱۳۹۲ احداث گردیده است، مجددا در سال ۱۳۹۶ بازسازی و به شکل و شمایل امروزی خود که متناسب با نیازهای بسیاری از گردشگران است، تبدیل شده است. گفتنی است که این هتل از ۶۴ باب واحد اقامتی مناسب که به شایستگی با کلیه اسباب و وسایل رفاهی از قبیل: تلویزیون، یخچال، مبلمانی شیک، کمد لباس، دراور، رخت آویز و تخت خواب هایی پاکیزه و راحت چیدمان شده اند، تشکیل شده است. طراحی دیدنی و تزئین زیبای واحدهای اقامتی هتل آریان بانه موجب گردیده که اقامتی طولانی نیز در این مکان کسالت بار نگردد و حس و حال حضور در خانه به میهمانان هتل منتقل گردد.

موقعیت مکانی هتل آریان بانه


دسترسی به مرکز شهر و برخی از پرگردشگرترین جاذبه های گردشگری بانه از دیگر مزایای اقامت در هتل آریان بانه به حساب می آید. این هتل که از موقعیت مکانی بسیار مناسبی بهره جسته، در شرف شماری از مراکز تجاری و تفریحی بانه قرار گرفته است و به لطف واقع شدن در نزدیکی وسایل حمل و نقل عمومی، امکان گشت و گذار در شهر را برای میهمانان خود با اندک هزینه ای میسر کرده است. فاصله اندک هتل تا اماکن دیدنی نظیر آرامگاه سلیمان بگ، میدان جهاد بانه، مرکز خرید سان سیتی، کوه آربابا و پارک پانزده خرداد باعث شده که این هتل به انتخاب نخست افرادی که برای بازدید از جاذبه های توریستی بانه، بلیط هواپیما این شهر دیدنی را خریداری می کنند، مبدل گردد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آریان بانه


فاصله هتل تا میدان جهاد (بازار بانه): ۶۳۷ متر
فاصله هتل تا مرکز خرید سان سیتی: ۸۷۱ متر
فاصله هتل تا آرامگاه سلیمان بگ: ۳.۷۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کوهستان آربابا: ۳.۸۸ کیلومتر
فاصله هتل تا دریاچه سد بانه: ‌۶.۲۴ کیلومتر


امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است