search
menu

اقامتگاه بوم گردی آهید بندر کنگان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی آهید بندر کنگان
اماکن نزدیک اقامتگاه بوم گردی آهید بندر کنگان

درباره اقامتگاه بوم گردی آهید بندر کنگان


اقامتگاه بوم گردی آهید در استان بوشهر، بندر کنگان، خیابان ساحلی، فرعی ۵۵ واقع شده است. این خانه سنتی با قدمتی بالغ بر ۷۰ سال، پس از مرمت و بازسازی در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد و با عنوان اقامتگاه بوم گردی آهید به بهره برداری رسید. بهتر است بدانید که اقامتگاه بوم گردی آهید بندر کنگان شامل ۳ اتاق ۵ نفره با سرویس کف خواب است که در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرش ۱۵ گردشگر را دارد.
تمامی اتاق‌ها فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی هستند بنابراین مهمانان عزیز می‌بایست از سرویس بهداشتی (یک توالت ایرانی، یک توالت فرنگی) و ۲ حمام مشترک داخل محوطه به صورت مشترک استفاده نمایند. از ویژگی‌های منحصر به فرد اقامتگاه بوم گردی آهید بندر کنگان معماری سنتی اتاق‌ها و حیاط اقامتگاه به سبک ساحلی و نزدیکی به دریا و سواحل بکر ماسه‌ای (۵ دقیقه پیاده روی تا دریا) می‌باشد.
از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی آهید برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته می توان به پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی جهت راهنمایی گردشگران غیر ایرانی، آشپزخانه عمومی با تمامی تجهیزات و لوازم مورد نیاز آشپزی، راهنمای محلی تورهای گردشگری، وسایل گرمایشی همچون پتو و تشک، سیستم سرمایشی و گرمایشی (اسپیلیت، بخاری برقی) اشاره کرد.
بندر باستانی و بسیار زیبا کنگان مرکز شهرستان کنگان استان بوشهر در جنوب ایران واقع شده است. بندر کنگان در فاصله ۱۸۰ کیلومتری جنوب شرقی بوشهر قرار دارد و به دلیل آب و هوای گرم و ساحلی منطقه بهترین زمان سفر به کنگان از اواخر دی ماه تا اوایل اردیبهشت ماه می‌باشد. لازم به ذکر است چنانچه مهمانان عزیز تمایل داشته باشند با هماهنگی قبلی با پرسنل این بوم گردی می‌توانند از انواع غذاهای محلی و سنتی اقامتگاه نظیر مچبوس مرغ، قلیه ماهی، دوپیازه میگو، قلیه میگو، قیمه بوشهری با للک سفارش دهند و میل نمایند.
بندر زیبای کنگان با وجود دره‌های سرسبز و پر از آب، چشمه‌های آب گرم طبیعی و سواحل بکر ماسه ای همواره توجه تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی و علاقمندان به طبیعت را به سوی خود جلب می‌کند. قلعه شیخ، گنبد نمکی جاشک، پارک ملی خلیج نایبند، بندر باستانی سیراف، دهکده گردشگری شیرینو، مسجد تاریخی امام حسن بصری و از دیگر جاذبه های دیدنی و گردشگری این منطقه می‌باشند. این اقامتگاه به همراه هتل آپارتمان آراد بندر کنگان، جزوه گزینه‌های مناسب برای اقامت در این شهر ساحلی می‌باشد.

اماکن نزدیک اقامتگاه بوم گردی آهید بندر کنگان


فاصله تا ساحل بندر کنگان (دریا): ۲ کیلومتر (۵ دقیقه)
فاصله تا مسجد تاریخی امام حسن بصری: ۳۶ کیلومتر (۳۱ دقیقه)
فاصله تا دخمه باستانی سیراف: ۳۶ کیلومتر (۳۲ دقیقه)
فاصله تا قلعه شیخ نصوری سیراف: ۳۷ کیلومتر (۳۵ دقیقه)
فاصله تا دهکده بزرگ گردشگری شیرینو: ۵۴ کیلومتر (۴۶ دقیقه)
فاصله تا گنبد نمکی جاشک: ۶۶ کیلومتر (۵۳ دقیقه )
فاصله تا پایانه مسافربری عسلویه: ۷۵ کیلومتر (۱ ساعت)
فاصله تا پارک ملی خلیج نایبند: ۹۵ کیلومتر (۱ ساعت و ۱۸ دقیقه)
فاصله تا فرودگاه بوشهر ۲۰۷ کیلومتر (۲ ساعت و ۳۵ دقیقه)
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است