search
menu

هتل آپارتمان آراد بندر کنگان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان آراد بندر کنگان
اماکن نزدیک هتل آپارتمان آراد بندر کنگان

درباره هتل آپارتمان آراد بندر کنگان


هتل آپارتمان آراد بندر کنگان در زمستان سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در بندر کنگان آغاز کرد. ساختمان هتل آپارتمان آراد کنگان در سه طبقه بنا شده و برای پذیرایی از گردشگران گرامی دارای ۲۴ واحد آپارتمان با امکانات اقامتی مناسب می‌باشد. از نظر تنوع اتاق‌ها در هتل آپارتمان آراد بندر کنگان می‌توان به آپارتمان دو خوابه برای دو نفر اشاره کرد که قابلیت نفر اضافه را ندارد.
آپارتمان دو خوابه برای سه نفر لازم به ذکر است که این اتاق هم قابلیت نفر اضافه ندارد. آپارتمان دو خوابه برای چهار نفر، آپارتمان دو خوابه برای پنج نفر بهتر است بدانید که این اتاق قابلیت ۲ نفر اضافه دارد و آپارتمان یک خوابه vip برای دو نفر تقسیم بندی می شوند. اطلاعات کلی اتاق‌ها در هتل آپارتمان آراد بندر کنگان شامل سالن نشیمن، تخت‌های دو نفره و تک نفره داخل اتاق خواب و آشپزخانه با امکان پخت و پز می‌باشند.
همچنین بهتر است بدانید که پراکندگی این واحد‌ها در طبقات اول تا سوم می باشد. امکانات موجود در اتاق‌ها شامل: تلويزيون LCD ، صندوق امانات، تلفن، مبلمان، كمد لباس، يخچال، كف پوش سراميك، كف پوش موكت، حمام، لوازم بهداشتی، پنجره دوجداره، اسپلیت، مینی بار با هزینه، بخاری برقی می باشد. لازم به ذکر است که نمای اتاق‌ها رو به خیابان و برخی از اتاق‌ها به کوچه می باشد.
هتل آپارتمان آراد بندر کنگان با دارا بودن امکانات رفاهی مناسب و محیطی آرام میزبان میهمانان و مسافران گرامی در جنوب کشور می باشد از جمله برخی امکانات که در هتل آپارتمان آراد بندر کنگان برای رفاه حال مهمانان گرامی تدارک دیده شده نیز می‌توان به تلويزيون در لابی، مبل، ميز، روم سرويس، پذيرش ۲۴ ساعته، خشکشویی،خدمات اتو، دستگاه واکس کفش، خدمات تهيه بليط، فتوكپي، خدمات اینترنتی، پاركينگ، آسانسور، صندوق امانات، لابی، تاکسی سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی در پارکینگ، رستوران، اينترنت در لابی و اينترنت در اتاق اشاره کرد.
جالب است بدانید که از لحاظ موقعیت مکانی هتل آپارتمان آراد بندر کنگان در فاصله ۹۰۰ متری تا ساحل دریا و خلیج فارس واقع شده است و مهمانان گرامی ضمن اقامت در هتل آپارتمان آراد کنگان می‌توانند به ساحل زیبای خلیج فارس نیز دسترسی داشته باشند. مسافرین گرامی توجه نمایند که ساعت تحویل دادن اتاق‌ها ۱۴ و ساعت تخلیه کردن اتاق‌ها در هتل آپارتمان آراد بندر کنگان ۱۲ ظهر می‌باشد.
لازم به ذکر است که اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. بهتر است توجه نمایید که هزینه برای اقامت کودکان زیر ۷ سال رایگان و بالای ۷ سال کامل محاسبه می گردد. این هتل به همراه اقامتگاه بوم گردی آهید بندر کنگان، جزوه گزینه‌های مناسب برای اقامت در این شهر ساحلی می‌باشد.

اماکن نزدیک هتل آپارتمان آراد بندر کنگان


فاصله تا بیمارستان امام خمینی: ۱۱ دقیقه با ماشین
فاصله تا بندر کنگان: ۱ دقیقه با ماشین
فاصله تا کلانتری ۱۱: ۴ دقیقه با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری بندر کنگان: ۶ دقیقه با ماشین
فاصله تا بندر سیراف: ۳۲ دقیقه با ماشین
فاصله تا قلعه نصوری: ۳۳ دقیقه با ماشین
فاصله تا فرودگاه جم: ۵۷ دقیقه با ماشین
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است