search
menu

هتل هرمز بندرعباس

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل هرمز بندرعباس
فاصله هتل هرمز بندرعباس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل هرمز بندرعباس


هتل هرمز بندرعباس یکی از مجلل‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌های ۵ ستاره بندرعباس است. وقتی صحبت از شکوه و عظمت این هتل به میان می‌آید همه ما شگفت‌زده می‌شویم چرا که مساحت این هتل چیزی حدود ۵۰۰۰۰ مترمربع بوده و تعداد طبقات آن ۷ طبقه و همچنین دارای ۳۷۶ باب سوئیت و اتاق مجلل است. با اینکه اتاق‌های سینیور از لحاظ متراژ بزرگ‌تر از اتاق‌های جونیور هستند، اما از لحاظ کیفیت، نظافت و استاندار در یک سطح کیفی قرار دارند.
هتل هرمز بندرعباس از لحاظ ظاهری بسیار جذاب و زیباست. به‌محض ورود به این هتل نظر همه مسافران و گردشگران جذب آلاچیق‌های سنتی می‌شود که در حیاط هتل ساخته شده‌اند. شما می‌توانید بعد از رزرو اتاقتان در هتل، با هماهنگی کادر هتل، بعدها یکی از این آلاچیق‌ها را کرایه کرده و برای صرف شام به آنجا تشریف ببرید. کارکنان هتل با یک لباس محلی، سینی‌های مسی زیبایی را همراه خود برایتان می‌آورند که داخلشان پر از غذاهای خوشمزه‌ است. این غذاها با ظرافت خاصی داخل سینی‌های مسی چیده می‌شوند و علاوه بر آن، یک سماور سنتی بسیار زیبا نیز برای مشتریان تعبیه شده که توسط زغال همیشه گرم و قابل استفاده است.
هرچقدر که در مورد امکانات بی‌نظیر این هتل ۵ ستاره به شما بگوییم باز هم کم است و سعی داریم بخشی از بهترین آن‌ها را برایتان شرح دهیم. برای مثال داخل هتل یک استخر سرپوشیده بسیار زیبا وجود دارد که می‌توانید هر موقع هوس آب‌تنی کردید از این استخر استفاده کنید. علاوه بر استخر، در این هتل یک سونا خشک برای رفع خستگی و فراموش کردن تمام دغدغه‌های روزانه‌‎تان وجود دارد که کاملا رایگان است و هر زمان که خواستید می‌توانید از مزایای آن بهره ببرید. هیچ‌چیز نمی‌تواند در یک روز بسیار خسته‌کننده و تکراری لذت‌بخش‌تر از آب‌تنی در استخر هتل ۵ ستاره هرمز بندرعباس و همچنین رفع خستگی در سونا باشد.
همه‌چیز در این هتل طوری طراحی شده است که شما ذره‌ای احساس دلتنگی و یا یکنواخت بودن نکنید. برای مثال یک باشگاه بیلیارد مجهز و مجلل در هتل ۵ ستاره هرمز بندرعباس وجود دارد که اگر علاقه زیادی به بیلیارد داشتید می‌توانید از این باشگاه استفاده کنید. علاوه بر باشگاه بیلیارد، یک زمین تنیس نیز وجود دارد که با هماهنگی مسئولین مربوط در یک تایم آزاد قادر خواهید بود از لذت و هیجان بازی تنیس بهره‌مند شوید. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید خواب راحتی در شب داشته باشید، بعد از بازی تنیس حتما از استخر و سونای هتل نیز استفاده کنید تا شب را با آرامش و راحتی بخوابید.
یکی دیگر از خدمات خوب این هتل سرویس رایگان فرودگاهی است. یعنی در بیشتر مواقع برای همه‌ ما پیش آمده که به دلیل آشنا نبودن با مقصد گردشگری‌مان همیشه مضطرب شدیم که باید چگونه هتل‌مان را پیدا کنیم. ولی اگر شما از قبل هتل ۵ ستاره هرمز بندرعباس را رزرو کنید، بدون هیچ نگرانی یک تاکسی به همراه راننده‌اش به دنبال شما آمده و شما را به هتل منتقل می‌کند.
لابی، رستوران و کافی‌شاپ هتل ۵ ستاره هرمز بندرعباس بسیار زیبا و درجه‌یک بوده و کیفیت غذاهای رستوران، خوراکی، نوشیدنی و دسرهای کافی‌شاپ این هتل نیز حرف ندارد. علاوه بر این، سالن اجتماعات و کنفرانس نیز در هتل هرمز بندرعباس وجود دارد که برای مثال در برخی موارد مثل تماشای فوتبال تیم ملی کشورمان، همه می‌توانند در سال اجتماعات جمع شده و دسته‌جمعی فوتبال را تماشا کنند.
موقعیت قرارگیری هتل ۵ ستاره هرمز بندرعباس بسیار خوب بوده و دقیقا در مرکز شهر قرار دارد و از لحاظ دسترسی به نقاط مهم شهر و اماکن گردشگری از امتیاز ویژه‌ای برخوردار است. چرا که فاصله بسیار کمی با مواردی که ذکر شد دارد و شما به‌راحتی قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن هرکجا که خواستید بروید.

فاصله هتل هرمز بندرعباس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا شهربازی ستاره جنوب: ۹۸۷ متر
فاصله تا معبد هندوها: ۱ کیلومتر
فاصله تا سیتی سنتر: ۱ کیلومتر
فاصله تا حمام گله‌داری: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه بزرگ بندرعباس: ۵ کیلومتر
فاصله تا محله باستانی سورو: ۷ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه‌آهن: ۸ کیلومتر
فاصله تا پارک ساحلی ولایت: ۹ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا آب گرم گنو: ۴۲ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است