search
menu

هتل جهانگردی بم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی بم
اماکن نزدیک به هتل جهانگردی بم

درباره هتل جهانگردی بم


هتل جهانگردی بم از هتل‌های ۲ ستاره شهر بم است. این اقامتگاه شیک و باصفا که با انرژی بسیار خاصی به استقبال مهماناش رفته و شور و نشاط مسافرت آنها را به شدت افزایش می‌دهد، همواره در صدر اولویت‌های مسافران و گردشگران شهر بم دیده شده و آوازه آن را از سرتاسر استان کرمان می‌‌توان شنید. ساختمان یک طبقه Bam Tourist Hotel که ۱۷ باب اتاق را در خود جای داده، ملغمه‌ای از مهمان‌نوازی سنتی و خلاقیت عصر مدرنیته را به نمایش گذاشته و از این طریق، شهرت فراوانی به دست آورده است.
شاید باورش اندکی برای شما سخت باشد اما بد نیست بدانید که قدمت هتل جهانگردی بم، به سال ۱۳۴۶ شمسی بر می‌گردد. این یعنی بیش از نیم قرن تجربه در هتل‌داری این مجموعه را می‌توان شاهد بود. البته بنای این هتل در سال ۱۳۹۳ یک بار به صورت اساسی بازسازی شد تا از وقوع حوادث غیر مترقبه در آن پیشگیری شود.
در همین حال، تمامی ۱۷ اتاق هتل جهانگردی بم طی سال‌های اخیر به امکانات خوب و با کیفیتی همچون یخچال، کمد لباس، لوازم بهداشتی، مبل، مینی بار، اینترنت بی‌سیم، حمام و تلویزیون تجهیز شده‌اند تا مکانی رویایی و دلنشین برای اقامت مهمانان در هتل جهانگردی بم به وجود آید. در این هتل، بخش‌های دیگری مثل لابی، نمازخانه، آسانسور و اتاق چمدان نیز تعبیه شده تا مهمانان بر حسب نیازهای خود از آنها استفاده کنند و طعم رفاه و راحتی را در هر لحظه و هر ثانیه از اقامت خود بچشند.
در این بین، یکی از بخش‌های تعبیه شده در هتل جهانگردی بم که طرفداران فوق‌العاده زیادی دارد، رستوران این هتل است. رستوران لوکس و چشم‌نوازی که با تکیه بر کادر خوش سلیقه و آشپزهای ماهر خود، حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد. این رستوران که قابلیت پذیرایی از ۲۰۰ مهمان را دارا است یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت هتل جهانگردی بم محسوب می‌شود.
در کنار رستوران مذکور، کافی شاپ و چایخانه سنتی هتل جهانگردی بم نیز همواره کیفیت خارق العاده‌ای در ارائه سرویس‌های مختلف و رقم زدن خاطرات خوش برای مهمانان از خود نشان داده‌اند. نکته جالب دیگری که در مورد Bam Tourist Hotel مطرح می‌شود، به پارکینگ این اقامتگاه مربوط می‌شود.
پارکینگی با ظرفیت ۲۰ خودرو که به صورت کاملا رایگان در اختیار مهمانان هتل جهانگردی بم قرار گرفته و امنیت سفر آنها را در حد قابل توجهی افزایش می‌دهد. ناگفته نماند که لابی این هتل نیز ظرفیت ۳۰ مهمان را داشته و امکان استفاده از اینترنت بی‌سیم رایگان را داراست. البته در کل، این هتل ۲ ستاره چندان فضای شلوغ و پر سر و صدایی ندارد.
مهمانان هتل جهانگردی بم می‌توانند از تاکسی سرویس این هتل برای رفت و آمد سریع و آسان به نقاط مختلف شهر بهره ببرند. غیر از این مورد، خدمات دیگری نیز در هتل جهانگردی بم تقدیم مهمانان می‌شود که از آن جمله می‌توان به نظافت روزانه هتل اشاره کرد. سرویسی که سبب تر و تمیز شدن دائمی محیط هتل جهانگردی بم گشته است.
ضمنا، بد نیست از فضای سبز هتل نیز برای تمدد اعصاب خود استفاده نمایید. اگر بخواهیم تحلیل کلی از هتل جهانگردی بم داشته باشیم، مطمئنا باید آن را یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی مسافران و گردشگران این شهر بدانیم. زیرا هتل مذکور نه تنها خدمات و امکانات بسیار مطلوبی در اختیار مهمانان می‌گذارد، بلکه کاهش یافتن هزینه‌های اقامت مهمانان در شهر بم با انتخاب هتل جهانگردی بم، موردی نیست که بتوان از آن چشم پوشی کرد.

اماکن نزدیک به هتل جهانگردی بم


فاصله هتل جهانگردی بم تا ترمینال: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل جهانگردی بم تا ارگ بم: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل جهانگردی بم تا بیمارستان پاستور: ۷ کیلومتر
فاصله هتل جهانگردی بم تا راه آهن: ۷ کیلومتر
فاصله هتل جهانگردی بم تا فرودگاه: ۱۰ کیلومتر

می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است