search
menu

مجتمع ساحلی ساحل قناری بابلسر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره مجتمع ساحلی ساحل قناری بابلسر
اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله مجتمع ساحلی ساحل قناری بابلسر تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره مجتمع ساحلی ساحل قناری بابلسر


مجتمع ساحلی ساحل قناری بابلسر اقامتگاهی گردشگری است که در سال ۱۳۸۹ در ۱۳ کیلومتری جاده بابلسر به ساری افتتاح شد و از آن زمان تلاش کرده تا با ارائه خدمات و امکاناتی مناسب اقامتی خاطره انگیز را برای گردشگرانی ایجاد کند که با خرید بلیط هواپیما و یا با خودروی شخصی به بابلسر سفر کرده اند. این مجتمع با ویلاهای خود و دسترسی راحتی که به ساحل و دریا دارد گزینه مناسبی برای اقامت در شمال و گذراندن تعطیلاتی چند روزه به دور از هیاهو و استرس است. فاصله نسبتا کم هتل تا ساحل این امکان را برای مهمانان ایجاد کرده تا حتی وقتی در اتاق خودشان مشغول استراحتند از صدای آرامش بخش دریا لذت و زندگی شهری و مشکلاتش را از یاد ببرند.

اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل ساحلی ساحل قناری بابلسر ویلاهای مختلفی شامل ویلای دو خوابه ۴ نفره و ویلای ۲ خوابه ۶ نفره رو به دریا دارد. ویلاهای چهار نفره آن ۳ تخته بعلاوه یک سرویس اضافه و ویلاهای ۶ نفره آن دارای ۵ تخت و ۱ سرویس اضافه اند. هر دوی این ویلاها دارای ۱ تخت دابل و فاقد ظرفیت نفر اضافه اند. همه ویلاهای هتل مبله بوده و دارای امکاناتی مانند کمد لباس، رخت آویز، دراور و یخچال هستند و در روز ورود نیز آب رایگان در یخچال قرار داده می شود. گزینه های سرگرمی اتاق ها به تلوزیون ال ای دی با شبکه های استانی دیجیتال ختم شده و مهمانان داخل اتاق ها به اینترنت دسترسی نخواهند داشت. سیستم سرمایش اتاق ها اسپیلت و سیستم گرمایش آن ها شوفاژ است. برخی واحدها سرویس بهداشتی فرنگی و برخی دیگر دارای سرویس ایرانی اند. سرویس حمام اتاق ها دارای دوش حمام و مجهز به لوازم بهداشتی شامپو،‌ حوله و دمپایی در حمام و سرویس بهداشتی است. اتاق ها فاقد امکاناتی مانند صندوق امانات و چای ساز هستند.

رستوران هتل


ساحل قناری رستورانی دنج و آرام دارد که انواع غذاهای خوش رنگ و طعم ایرانی را سرو می کند و اگر هوس غذاهای شمالی را داشته باشید می توانید به جای اینکه بین رستوران های مختلف شهر سرگردان شده و وقت تلف کنید،‌ سری به رستوران هتل زده در رستوران هتل انواع غذاهای شمالی و ماهی تازه شمال را نوش جان کنید.

امکانات و خدمات کلی هتل


هتل ساحل قناری بابلسر برای مهمانانی که با خرید بلیط ارزان هواپیما به این منطقه سفر کرده و فاقد خودروی شخصی اند خدمات گردشگری مانند آژانس مسافرتی و تاکسی سرویس را ارائه می دهد و برای آن دسته از مهمانانی که سفر با اتومبیل شخصی را ترجیح داده اند پارکینگی روباز و رایگان روبروی هر واحد اقامتی ایجاد کرده است. مجتمع ساحلی ساحل قناری بابلسر لابی ای هم دارد که مهمانان در آن بخش می توانند به دستگاه فتوکپی و فکس و نیز اینترنت رایگان هتل دسترسی داشته باشند. این هتل فضای سبزی هم دارد که برای بازی کودکان و قدم زدن مناسب است. مینی بار با هزینه، صندوق امانات، نمازخانه و فکس از دیگر امکانات هتل هستند. هتل بابلسر کادر خوش برخوردی هم دارد که تمامی تلاش خود را برای آسایش و راحتی مهمانان به کار برده و بخش پذیرش آن به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مهمانان بوده و تلاش می کنند تا اتاق ها را هرچه سریعتر و بدون معطلی تحویل دهند. این هتل شاید امکانات و خدمات فراوانی نداشته باشد اما موقعیت آن قطعا ارزش اقامت در مجتمع را دارد.

فاصله مجتمع ساحلی ساحل قناری بابلسر تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا پل آزان: ۱۶.۳ کیلومتر
فاصله تا امام زاده ابراهیم: ۲۵.۹ کیلومتر
فاصله تا بازار روز بابلسر: ۲۷.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش: ۲۸.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک و اسکله قایقرانی: ۲۷.۸ کیلومتر
فاصله تا کشتی بابلسر: ۲۸.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است