search
menu

هتل جهانگردی خزر شهر بابلسر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی خزرشهر بابلسر
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل جهانگردی خزر شهر بابلسر تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل جهانگردی خزرشهر بابلسر


هتل جهانگردی خزرشهر بابلسر یکی از هتل های بزرگ ترین زنجیره هتلداری کشور یعنی ایرانگردی و جهانگردی است که میهمان نوازی اصیل ایرانی را با ارائه خدمات مختلف به مهمانانش عرضه می کند. هر هتلی از این برند و گروه در هر گوشه از خاک ایران که فعالیت می کند، نشانی از مهمان نوازی سنتی کشور را به دوش می کشد. هتل جهانگردی خزرشهر نیز مثل دیگر هتل های گروه جهانگردی از راه های مختلفی سعی در به جای آوردن تعهد حرفه ای خود بوده و در قبال فراهم آوردن محیطی امن و آسوده برای مهمانانش همواره در تکاپوست. چنانچه بلیط هواپیما بابلسر خریداری و هتل جهانگردی خزرشهر را برای تعطیلات خود انتخاب کرده اید، یقین داشته باشید که اقامتی خاطره انگیز را برای خود رقم زده اید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل جهانگردی خزرشهر بابلسر در فاصله ۴ کیلومتری از دریای خزر واقع شده و واحدهای اقامتی آن به صورت ویلا ارائه می شوند. این هتل را در کیلومتر ۴ جاده بابلسر به فریدونکنار پیدا می کنید؛ جایی که طبیعت اطراف و سکوتش محیطی پر از آرامش را برای اقامت شما مهیا کرده است. این هتل دارای رستوران بوده و کسانی که به جای خرید بلیط ارزان هواپیما بابلسر با خودروی شخصی به این هتل آمده باشند می توانند خودروی خود را در محوطه هتل پارک کنند. گفتنی است که فضای مسقفی برای پارک خودروها ارائه نمی شود و ضمنا این هتل دارای اینترنت نیست و زمینه دوری از فضای مجازی و آرامش چند روزه را فراهم کرده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


ویلاهای Khezer Shahr Tourist Hotel به صورت تک واحدی و پراکنده در محوطه وسیع هتل بنا شده اند و تعداد آن ها به ۲۸ واحد می رسد. قرار گرفتن در منطقه جلگه ای و حاشیه ساحلی نه تنها چشم انداز زیبایی به ویلاها داده، بلکه آرامش لازم را به مهمانان انتقال می دهد. این ویلاها با امکانات کامل مجهز شده اند، به طوری که تداعی‌گر حال و هوای خانه هستند. این ویلاها تراسی دارند که مشرف به فضای سبز اطراف است و می توان صبح یا عصرهای دل انگیزی را آنجا سپری کرد. تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، سیستم گرمایشی شوفاژ، اسپلیت، شومینه، میز غذاخوری، مایکروفر و یخچال از جمله امکاناتی هستند که در ویلاهای مجتمع جهانگردی خزرشهر گنجانده شده اند. مزیت اقامت در ویلاهای هتل جهانگردی خزر شهر این است که آشپزخانه ای کاملا مجهز دارند و کمبود چیزی را حس نخواهید کرد.

امکانات رستوران


رستوران جهانگردی خزر شهر نیز در محوطه هتل واقع شده و محیطی دلنشین و دلباز دارد. این رستوران به شکل دل نشینی دکور شده و مهمانان می توانند انواع غذاهای ایرانی از جمله کباب را اینجا سفارش دهند و همراه با تماشای چشم اندازهایی از طبیعت سرسبز این خطه میل کنند. رستوران نیز مثل پذیرش هتل با ویلاها فاصله دارد و مهمانان باید کمی پیاده روی کنند. ضمنا رزرو ویلاهای این هتل همراه با ارائه صبحانه است.

امکانات و خدمات دیگر هتل


هتل جهانگردی خزر شهر فضایی را به پارک بازی کودکان اختصاص داده و برای بزرگسالان نیز بخشی به عنوان زمین والیبال وجود دارد. علاوه بر این، مهمانان می توانند صبح خود را با پیاده روی در معابر محوطه و در لا به لای باغچه ها و درختان شروع کنند. از دیگر خدمات هتل جهانگردی خزر شهر بابلسر می توان به پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات فکس و کپی اشاره داشت.

فاصله هتل جهانگردی خزر شهر بابلسر تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دریای خزر: ۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پرشیا: ۴ کیلومتر
فاصله تا مجموعه تفریحی تتیس: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل صدفی: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا اسکله ساحلی بابلسر: ۱۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است