search
menu

هتل پوریا عجم آزادشهر

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
هتل پوریا عجم آزادشهر
معرفی آزادشهر
معرفی هتل پوریا عجم آزادشهر
معرفی اتاق ها و امکانات
رستوران و سایر امکانات هتل
فاصله هتل پوریا عجم آزادشهر تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

هتل پوریا عجم آزادشهر


شمال کشورمان ایران همیشه از جمله مقاصد گردشگری محبوب و شلوغ برای خرید بلیط هواپیما محسوب می شود. در تمام فصول سال این خطه از کشور ایران میزبان مهمانان و گردشگران از سرتاسر ایران و گاهی هم خارج از کشور هستند. طبیعت سرسبز و فوق العاده زیبا، آب و هوای معتدل، دریای خزر و مردم مهربان همگی از جمله دلایل برای انتخاب این ناحیه برای سفر و استراحت هستند. امروز قصد داریم تا با هم به استان گلستان سفر کنیم و آنجا با شهر آزادشهر بیشتر و بهتر آشنا شویم.

معرفی آزادشهر


آزادشهر شهری از توابع بخش مرکزی و مرکز شهرستان آزادشهر در استان گلستان است. آزادشهر مسیر ارتباطی ۳ شهر بزرگ؛ گنبد کاووس، گرگان و شاهرود است. همچنین اگر برای سفر به شهر مشهد مقدس، مسیر شمال را انتخاب می کنید، بهتر است بدانید که باید از آزادشهر عبور نمایید. در گذشته آزادشهر به نام شاه پسند معروف بود و از دلایل نامگذاری این شهر به این اسم می توان به؛ وجود یک گل یا گیاه بنام شاه پسند، حضور رضا شاه در این شهر و ریشه تاریخی شاه پسند در تاریخ معاصر اشاره کرد.
بد نیست بدانید که در سال ۱۳۴۳ به آزادشهر شهر داری اعطا شد. آزادشهر پیش از تأسیس شهرداری، قره تیکن(سیاه تلو) نام داشت. در سال ۱۳۶۴ با تأسیس بخشداری از بخش مرکزی رامیان جدا شد. در سال ۱۳۷۸ با الحاق روستای اکبرآباد و تیلان از رامیان و روستاهای نیمه شرقی دهانه خاندوز از بخش کوهسارات مینودشت وسعت یافت. فرمانداری در آزادشهر در سال ۱۳۸۰ مستقر شد. هتل ها و اقامتگاه متنوعی در آزادشهر مشغول بکار هستند که ما امروز هتل پوریا عجم آزادشهر را به شما معرفی خواهیم نمود.

معرفی هتل پوریا عجم آزادشهر


هتل پوریا عجم آزادشهر یکی از هتل هایی نوساز در شهر آزادشهر است که در سال ۱۳۹۳ در میدان الله، ابتدای کمربندی گرگان در ۵ طبقه افتتاح گردیده است. هتل ۲ ستاره پوریا عجم آزادشهر، با ۱۱ اتاق که در ۵ طبقه قرار دارند، توانسته تا لوح تقدیر از سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و گواهینامه ۲۰۰۰ ISO مدیریت کیفیت غذا را در همین مدت کم فعالیت خود کسب نماید. همچنین از دیگر ویژگی های هتل پوریا عجم آزادشهر (Poriya Ajam Khiji Hotel)، دریافت تندیس حقوق مصرف کنندگان در شهر آزادشهر است. مهمانان با اقامت در این هتل علاوه بر تجربه اقامت راحت و دلنشین، می توانند به جاهای دیدنی گرگان و جاذبه های طبیعی اطراف دسترسی آسان داشته باشند.

معرفی اتاق ها و امکانات


همانطور که اشاره کردیم هتل ۲ ستاره پوریا عجم در کل ۱۱ اتاق دارد که اتاق ها از نظر تنوع به اتاق های؛ دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت دو خوابه ۶ نفره تقسیم بندی شده است. هتل در مجموع ظرفیت پذیرایی از ۲۵ مسافر را دارد. از نظر منظره ویو اتاق ها برخی به جنگل و برخی رو به محوطه هتل است.
روم سرویس، یخچال، مبلمان، دراور، آب رایگان، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام با لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، اینترنت در اتاق و سیستم گرمایش و سرمایش برخی از امکانات موجود در اتاق های هتل پوریا عجم آزادشهر هستند که برای راحتی مهمانان آماده سازی شده است.

رستوران و سایر امکانات هتل


رستوران هتل پوریا عجم آزادشهر با ظرفیت ۲۵۰ نفر در طبقه همکف واقع شده است. ساعت کاری رستوران برای صرف صبحانه: ۹ تا ۱۰ صبح، ناهار و شام به‌صورت یکسره از ۱۱٫۳ تا ۲۳ شب تعیین شده است.
برخی از امکانات هتل پوریا عجم آزادشهر که برای رفاه و آسایش هرچه بیشتر مسافران در نظر گرفته شده است؛ می توان به آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، لابی، تاکسی سرویس شبانه روزی، تالار عروسی، کارمندان مسلط به زبان عربی و انگلیسی، پارکینگ رایگان و خدمات پرینت و کپی اشاره کرد.

فاصله هتل پوریا عجم آزادشهر تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر


فاصله تا پارک جنگلی دلند: ۱۱ کیلومتر و ۵۷۳ متر
فاصله تا سد تونیان: ۲۴٫۷ کیلومتر
فاصله تا زیارتگاه آق امام: ۲۵ کیلومتر و ۷۸۰ متر
فاصله تا آبشار لولوم: ۳۱ کیلومتر
فاصله تا آبشار پشمکی: ۳۴٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است