search
menu

هتل آپارتمان تتیس آستارا

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان تتیس آستارا
امکانات عمومی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان تتیس آستارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان تتیس آستارا


هتل آپارتمان سه ستاره تتیس، یکی از هتل های خوب استان گیلان است که موقعیت مکانی عالی دارد و امکانات رفاهی مناسب و رضایت بخش برای مهمانان فراهم کرده است. این هتل در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده و دارای بنای نو و امکانات شیک و به روز است. از آن جایی که شهر ساحلی آستارا از جمله مناطق ویژه اقتصادی ایران محسوب شده و نخستین بندر خصوصی کشور است، اهمیت قابل توجهی به لحاظ صادرات، واردات و امور گمرکی دارد. همچنین، به دلیل قرار گرفتن در شمالی ترین نقطه استان گیلان و ساحل غربی دریای خزر قطب گردشگری استان گیلان به حساب می آید و گردشگران زیادی از سراسر ایران بلیط هواپیما رشت را برای سفر به آستارا می خرند.
مهمانانی که در هتل آپارتمان تتیس (Tetis Turkish Hotel Apartment) اقامت می کنند، می توانند به جاذبه ها و مراکز خرید بسیاری چون ساحل دریا، بازار بزرگ ساحلی و اداره گمرک دسترسی سریع و آسان داشته باشند. کارکنان هتل بسیار خوش برخورد و مجرب هستند و تمام تلاششان را می کنند تا مهمانان اقامت راحت و دلنشینی تجربه نمایند.

امکانات عمومی هتل


در این هتل برای آسایش و رفاه مهمانان امکانات متنوع در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند و از بابت امنیت و پیدا کردن جا پارک مناسب اطمینان خاطر داشته باشند. در سراسر هتل اعم از اتاق ها و لابی مهمانان می توانند به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته و امور آنلاین خود را در اسرع وقت انجام دهند. در لابی هتل نیز برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر مهمانان امکاناتی از قیبل میز، مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، آسانسور، ایستگاه روزنامه، اتاق چمدان، صندوق امانات، تاکسی سرویس شبانه روزی و سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده اند.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه انواع خدمات به مهمانان و پاسخگویی به نیازها و سوال های آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافتی خدماتی از قبیل روم سرویس، صبحانه در اتاق، فکس، فتوکپی، تهیه بلیط، خدمات راهنمای تور و خدمات بیدارباش به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل پذیرش بسیار صمیمی و مهربان هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


انواع واحدهای اقامتی متفاوت با امکانات گوناگون در این هتل وجود دارند و مهمانان می توانند با توجه به نیازها و اولویت هایشان اتاق مد نظرشان را انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های دوتخته توئین، واحد یک خوابه سه نفره، واحد دو خوابه چهار نفره، واحد دو خوابه پنج نفره و واحد دو خوابه شش نفره هستند. در همه اتاق ها امکانات رفاهی مناسب و مرغوب فراهم شده اند و منظره مقابل اتاق ها را نمای شهر تشکیل می دهد.
در تمام اتاق ها امکانات رفاهی چون میز، مبلمان، تلویزیون، تخت خواب، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، آشپزخانه، چای ساز، یخچال، میز ناهارخوری، سیستم سرمایش و گرمایش، سرویس بهداشتی خصوصی، دوش، لوازم بهداشتی و دمپایی وجود دارند. نظافت و تمیز اتاق ها رضایت بخش است و در وضعیت مناسبی قرار دارد. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴:۰ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲:۰ ظهر است. اقامت در این واحدها بسیار راحت و دلنشین است.

رستوران هتل


در این هتل مهمانان می توانند در آشپزخانه واحدشان با استفاده از لوازم آشپزخانه موجود آشپزی کنند. در وعده صبحانه نیز می توانند همه روزه از ساعت ۸:۰ الی ۹:۳۰ به سالن صبحانه خوری واقع در طبقه دوم مراجعه کنند. این سالن صبحانه خوری با ظرفیت ۱۵ نفر غذاها و نوشیدنی های سرد و گرم متنوع برای مهمانان آماده می کند.

فاصله هتل آپارتمان تتیس آستارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ ساحلی آستارا: ۹۰۰ متر
فاصله تا گمرک آستارا: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان آستارا: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل آستارا: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله تا پارک تالاب استیل: ۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل صدف: ۱۰٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است