search
menu

هتل ابوالفضل آستارا

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ابوالفضل آستارا
امکانات رفاهی هتل ابوالفضل آستارا
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل ابوالفضل آستارا
اماکن دیدنی نزدیک به هتل ابوالفضل آستارا

درباره هتل ابوالفضل آستارا


هتل ابوالفضل آستارا (Abolfazl Hotel Astara) اقامتگاهی است ممتاز و باکیفیت واقع در شهر دیدنی آستارا که از امکانات رفاهی قابل قبولی برخوردار بوده و قادر است اقامتی بیادماندنی را برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت رقم بزند. این هتل سه ستاره که بیش از ۱۰ سال قدمت دارد، سابقه بسیار درخشانی را در طی این دهه در میزبانی از میهمانان برجای گذاشته و به اقامتگاهی محبوب و قابل اطمینان برای اقامتی آسوده در آستارا مبدل گردیده است.

امکانات رفاهی هتل ابوالفضل آستارا


بی تردید تنوع امکانات رفاهی بر کیفیت اقامت تاثیر فراوانی خواهد داشت و هرچه امکانات بیشتر باشد، بر رفاه و آسایش میهمانان افزوده خواهد گشت. هتل ابوالفضل آستارا نیز که اقامتگاهی سه ستاره است، امکاناتی بسیار فراتر از سطح و نرخ اقامتی خود به گردشگران ارائه کرده است: از پارکینگی رایگان با ظرفیت ۳۰ خودرو گرفته تا نمازخانه و کافی شاپ، کلیه امکانات رفاهی لازم برای اقامتی بی دغدغه در هتل ابوالفضل آستارا گنجانده شده است تا هیچ کمبودی در طول اقامت در این مکان احساس نگردد. برای آسودگی خیال میهمانان، صندوق امانات رمزداری در هتل تعبیه شده تا میهمانان قادر باشند بدون هیچ نگرانی از بابت سرقت و گمشدگی وسایل گرانبهای خود، اقامتی آسوده را در هتل تجربه کنند.
وجود کتابخانه ای مناسب در هتل موجب گردیده که دوستداران کتاب قادر باشند اوقات فراغت خود را با خواندن کتاب هایی جذاب و آموزنده سپری کنند و از تک تک لحظات اقامت در آستارا لذت ببرند. آسانسور، دستگاه فکس و پرینت، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی (در طبقات) و سیستم تهویه مطبوع از دیگر امکاناتی است که در این هتل در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت.

رستوران هتل


به منظور تامین نیاز خورد و خوراک میهمانان هتل ابوالفضل آستارا، رستورانی باکیفیت در طبقه همکف این هتل گنجانده شده است تا لذت اقامت در آستارا با چشیدن طعم غذاهای لذیذ و دوست داشتنی این رستوران دو چندان گردد. لازم است ذکر گردد که این رستوران از ظرفیتی برابر با ۲۰۰ نفر برخوردار بوده و قادر است برخی از محبوب ترین غذاهای سنتی ایرانی را به بهترین شکل ممکن و در محیطی پاکیزه و بهداشتی برای میهمانان طبخ و سرو نماید.

خدمات هتل


افزون بر امکانات ذکر گردیده، هتل ابوالفضل آستارا از پرسنل مجربی تشکیل شده که قادرند انواع و اقسام خدمات رفاهی و اقامتی از قبیل: خانه داری، روم سرویس، باربری، پذیرش شبانه روزی و بیدارباش را به میهمانان هتل ارائه کنند و آن ها را در تجربه اقامتی لذت بخش یاری رسانند. ناگفته نماند که خدمات اینترنت پرسرعت وایفای نیز در این هتل به گردشگران عرضه خواهد شد تا هیچ میهمانی از لذت گشت و گذاری پرسرعت در فضای مجازی بی بهره نماند.

واحدهای اقامتی هتل


وجود ۲۶ باب واحد اقامتی در سه طبقه موجب شده که نه از لحاظ تنوع گزینه های اقامتی محدودیتی وجود داشته باشد و نه هتل به مکانی شلوغ و پرازدحام مبدل گردد. کلیه واحدهای اقامتی هتل از دکوراسیونی جذاب و دوست داشتنی بهره مند بوده و با تمامی تجهیزات رفاهی از قبیل: تلویزیون، یخچال، مبلمان، تخت خواب، میز و صندلی، کمد لباس و دراور چیدمان گشته اند.

موقعیت مکانی هتل ابوالفضل آستارا


هتل ابوالفضل آستارا از نظر موقعیت مکانی نیز در مکانی خوش آب و هوا و در شمالی ترین نقطه گیلان واقع شده است. فاصله اندک این هتل تا ساحل خیره کننده آستارا موجب شده که میهمانان هتل قادر باشند در زمانی بسیار کوتاه و حتی با پای پیاده به ساحل گیلان بروند و از طبیعت اطراف این منطقه بهره مند گردند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل ابوالفضل آستارا


فاصله هتل تا پارک ساحلی آستارا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک پرندگان آستارا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک تالاب استیل: ۵ کیلومتر
فاصله هتل تا تالاب استیل: ۵.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا پناهگاه حیات وحش لوندویل: ۱۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است