search
menu

هتل کلاریج آستانه اشرفیه

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کلاریج آستانه اشرفیه
امکانات و خدمات عمومی هتل کلاریج آستانه اشرفیه
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کلاریج آستانه اشرفیه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل کلاریج آستانه اشرفیه


یکی از شهرهای پر بازدید و بسیار زیبای استان گیلان، آستانه اشرفیه است که بخاطر پارک های جنگلی و طبیعتش گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. اقامت در هتلی سه ستاره در این شهر مانند هتل کلاریج، انتخابی درست و به صرفه است. این هتل در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد و دسترسی مناسبی به مرکز شهر و جاهای دیدنی آستانه اشرفیه دارد. هتل کلاریج در نزدیکی رود معروف سفید رود قرار دارد که از جاذبه های اصلی شهر آستانه اشرفیه است. اگر بلیط هواپیما ارزان خریداری کرده اید، به فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت بروید، سپس از آنجا در مدت زمان حدود ۴۵ دقیقه به هتل کلاریج آستانه اشرفیه می رسید. از هتل برای رسیدن به ساحل و دریای خزر تنها لازم است حدود ۲۴ کیلومتر را با ماشین طی کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل کلاریج آستانه اشرفیه


هتل کلاریج آستانه اشرفیه دارای لابی، اینترنت رایگان با حجم نامحدود در لابی و اتاق ها، رستوران، کافی شاپ، آسانسور، کپسول آتش نشانی و فکس است. این هتل علاوه بر این موارد، پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه رایگان، خدمات بیدار باش، سرویس اتاق، نظافت روزانه و خدمات خانه داری هم ارائه می دهد. اگر بلیط هواپیما دارید و باید به فرودگاه بروید، از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. کارکنان حرفه ای این هتل با کمال میل و افتخار پذیرای مسافران و گردشگران هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این اقامتگاه خوب در ۵ طبقه ساخته شده است و دارای ۱۶ سوئیت است که متناسب با اقامتی راحت و به یادماندنی طراحی شده اند. سوئیت های این هتل، یک نفره، دو نفره، سه نفره و چهارنفره با انواع تخت های سینگل، دبل و تویین هستند. برخی از اتاق های هتل کلاریج، چشم انداز جنگل و فضای سبز دارند. در اتاق های این هتل با امکاناتی که دارند، کمبودی را حس نخواهید کرد و اقامتی آسوده برای شما رقم می خورد. این امکانات شامل این موارد هستند: یخچال، تلویزیون، مینی بار با هزینه، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام با دوش، لوازم بهداشتی مانند صابون و حوله، سشوار، دمپایی، تهویه مطبوع، تلفن داخلی، سیستم سرمایشی و گرمایشی شامل شوفاژ و اسپیلیت، کابینت، ظرفشویی، کمد لباس، مبلمان و میز.

رستوران هتل


رستوران و کافی شاپ هتل کلاریج آستانه اشرفیه صبحانه سرو می کند و همچنین می توانید انواع خوراک های ایرانی، خوراک های محلی استان گیلان و فست فود ها را میل کنید و اوقاتی خوش و خاطره انگیز را در فضایی دنج و دلنشین در کنار همسفران خود سپری کنید. کافی شاپ این هتل فضایی برای نشستن در بالکن دارد که کاملا جوی دلپذیر با منظره ای سرسبز از اطراف هتل دارد که وقت گذراندن در آنجا بسیار دلچسب است.

فاصله هتل کلاریج آستانه اشرفیه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل کلاریج آستانه اشرفیه تا پل خشتی نیاکو: ۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا امامزاده آقا سید جلال الدین اشرف: ۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک ساحلی آستانه اشرفیه: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا مجتمع تجاری تفریحی پارادایس: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک جنگلی صفرا بسته: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک جنگلی کیاشهر: ۲۶ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است