search
menu

هتل آپارتمان آرتاکن سپیدان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان آرتاکن سپیدان
امکانات رفاهی هتل آرتاکن سپیدان
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل آپارتمان آرتاکن سپیدان
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان آرتاکن سپیدان

درباره هتل آپارتمان آرتاکن سپیدان


هتل آپارتمان آرتاکن سپیدان (Hotel Atraken) از گزینه های اقامتی اقتصادی و تازه تاسیس شهر دیدنی اردکان است که در مکانی مطلوب واقع در میدان آرتاکن قرار گرفته است. این هتل از ۱۲ باب واحد اقامتی در ۷ طبقه تشکیل شده و قادر است با ارائه امکاناتی رضایت بخش و خدماتی قابل قبول، اقامتی بیادماندنی را برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما در اردکان رقم بزند.

امکانات رفاهی هتل آرتاکن سپیدان


از آنجایی که هتل آپارتمان آرتاکن سپیدان، اقامتگاهی یک ستاره است، از امکاناتی محدود ولی مکفی برخوردار گشته است. وجود آسانسور در این هتل موجب شده که دسترسی میهمانان هتل به طبقات بالاتر به راحتی صورت گیرد. گفتنی است که این هتل از پارکینگی با ظرفیت ۱۰ خودرو برخوردار گشته و قادر است خاطر گردشگرانی را که با وسیله نقلیه خود به این مکان سفر می کنند، از بابت امنیت خودروی شخصی‌شان آسوده سازد. اختصاص مکانی دنج و ساکت به نمازخانه میهمانان موجب شده است که میهمانان در مکانی بدون سر و صدا به نیایش بپردازند. دستگاه فتوکپی، فکس، پرینت، صندوق امانات و سرویس بهداشتی ایرانی (در طبقات) از دیگر امکاناتی است که در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت.

رستوران هتل


گرچه هتل آپارتمان آرتاکن سپیدان آشپزخانه ای مجهز را در هر واحد اقامتی خود تعبیه کرده است، اما برای رفاه حال گردشگرانی که دوست ندارند وقت خود را در تعطیلات صرف آشپزی کنند، رستوران مجهز و باکیفیتی را در نظر گرفته است. رستوران آرتاکن که در طبقه همکف هتل واقع شده است، وظیفه تامین غذای میهمانان هتل را بر دوش دارد و براساس بازخوردهای مثبت و نظرات ثبت شده در سایت های معتبر، تاکنون به خوبی توانسته است از عهده این مسئولیت برآید. پرسنل پذیرایی مجرب و خوش برخورد، محیطی پاکیزه و بهداشتی و فضایی دلنشین و دوست داشتنی، همگی دست به دست هم داده اند تا رستوران آرتاکن خود به تنهایی به دلیلی برای اقامت در هتل آپارتمان آرتاکن سپیدان تبدیل گردد.

خدمات هتل


خدمات رفاهی که کارکنان هتل آرتاکن سپیدان به میهمانان ارائه می کنند، محدود اما باکیفیت هستند. خدماتی از قبیل: خانه داری، کرایه تاکسی، خرید بلیط هواپیما، باربری و پذیرش شبانه روزی در این هتل به کلیه میهمانان ارائه خواهد شد تا هیچ کم و کاستی را در طول اقامت در این مکان احساس نکنند. رمز اینترنت وایفای پرسرعت نیز از همان ابتدای ورود در اختیار میهمانان هتل قرار خواهد گرفت تا برای اقامتی خوش و آسوده هیچ مانعی وجود نداشته باشد.

واحدهای اقامتی هتل


همانگونه که پیش تر نیز ذکر گردید، هتل آپارتمان آرتاکن سپیدان از ۱۲ واحد اقامتی مبله و مجهز به کلیه تجهیزات رفاهی و اقامتی از قبیل: تلویزیون، مبلمان، یخچال، دراور، رخت آویز، کمدلباس و تلفن تشکیل شده است. واحدهای اقامتی هتل در طرح های مختلفی نظیر آپارتمان های دو خوابه دو نفره، آپارتمان های دو خوابه سه نفره و آپارتمان های دو خوابه چهار نفره به میهمانان ارائه خواهد گشت تا محدودیتی از بابت یافتن اتاقی متناسب با تعداد نفرات وجود نداشته باشد. ناگفته نماند که کلیه آپارتمان ها به سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب مجهز گردیده اند تا رفاه حال میهمانان هتل تامین گردد.

موقعیت مکانی هتل آپارتمان آرتاکن سپیدان


به لطف قرارگیری در موقعیت جغرافیایی مناسب، دسترسی به برخی از پرگردشگرترین و محبوب ترین جاذبه های دیدنی اردکان نظیر چشمه بهرغان و باغ قلعه سرخی در زمانی کوتاه برای خریداران بلیت هواپیما ارزان و گردشگرانی که هتل آپارتمان آرتاکن سپیدان را برای اقامت انتخاب می کنند، امکان پذیر گشته است. همچنین به دلیل وجود وسایل حمل و نقل عمومی مناسب در اطراف هتل، دستیابی به دیگر نقاط شهر اردکان در زمانی کوتاه فراهم گردیده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان آرتاکن سپیدان


فاصله هتل تا چشمه بهرغان: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک کوهپایه اردکان: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ قلعه سرخی: ۳.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا دریاچه اردکان: ‌۱۲ کیلومتر
فاصله هتل تا روستای گردشگری خوشمکان سپیدان: ۱۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است