search
menu

هتل باغ سرای اردکان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل باغسرای اردکان
اماکن نزدیک هتل باغسرای اردکان

درباره هتل باغسرای اردکان


هتل باغسرا اردکان، هتلی دو ستاره در مدل بافت تاریخی اردکان است که توسط درختان سربلند این شهر احاطه شده است. این هتل به معنای واقعی کلمه یک باغ سرا با درختانی رو به آسمان است. باغی که در آن آلاچیق‌های قرار داده شده تا مهمانان ساعاتی را در میان درختان سرسبز این باغ نشسته و انرژی مثبت این طبیعت جاندار و سرسبز را در دل خود ذخیره کنند.
بد نیست بدانید که ساختمان هتل باغ سرا قدمتی بیش از یک قرن دارد و در سال ۱۳۸۷ پس از انجام یکسری تعمیرات و بازسازی ها و ایجاد برخی امکانات کاربری خود را از ستاد خدمات اردکان به هتلی قابل سکونت تغییر داد. تنها نگاهی به درختان تنومند هتل باغ سرا اردکان کافیست تا متوجه قدمت این محل شد. قدمت بنای هتل باغسرای اردکان به اواخر دوره قاجار و اوایل دوران پهلوی برمی گردد. به همین دلیل می توان دو سبک معماری این دو دوره را در این هتل مشاهده کرد.
هتل باغسرای اردکان هتل دو ستاره است و امکانات فراوانی مانند هتل های بین المللی ندارد اما در عوض فضای سبز کم نظیری دارد که میهمانان را به دنیای رویاها خواهد برد. درختان سرسبز و بلند بالا در کنار آلاچیق های زیبا آبنماهای چشم نواز همراه با صدای پرندگان باعث شده تا این بخش از هتل به دنیای بسیار متفاوتی تبدیل شود.
هتل باغسرا اردکان امکانات مختلفی را برای آسایش و برای میهمانان خود فراهم آورده است به طور مثال بیمارانی که با اتومبیل شخصی خود سفر می کنند نیازی به پیدا کردن جای پارک مناسب ندارند چون هتل باغ سرا اردکان فضایی را به عنوان پارکینگ اختصاصی برای میهمانان خود در نظر گرفته است. توجه داشته باشید که پارکینگ هتل در محوطه هتل قرار دارد و به صورت رو باز است.
اتاق‌های هتل باغ سرا نیز خدمات و امکانات مختلفی از قبیل یخچال، روم سرویس، تلویزیون و سرویس بهداشتی دارند. همچنین مهمانان هتل باغسرا در اتاق های خود امکان اتصال و دسترسی به اینترنت را خواهند داشت. هتل باغسرا اردکان از نظر مکانی نیز در موقعیت خوبی قرار دارد و به جاذبه‌هایی مانند خانه تقدیری غار نباتی ندوشن خانه سنایی برج کبوتر خانه مسجد جامع اردکان و سایر جاذبه‌های اردکان دسترسی راحت و آسانی دارد.
هتل باغ سرا اردکان رستورانی هم دارد که در طبقه اول این حالت قرار گرفته و غذاهای خوشمزه ای را در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام برای میهمانان سرو می کند. هتل باغسرا اردکان هتل دو ستاره با هزینه‌ای مناسب برای هر شب اقامت است با این حال امکانات چندانی ندارد ولی برای یک تا دو روز اقامت خوشایند و دلپذیر می توان روی این هتل حساب کرد.

اماکن نزدیک هتل باغسرای اردکان


فاصله هتل باغسرای اردکان تا آتشکده چک چک ( زیارتگاه پیرسبز ): ۴۴ کیلومتر
فاصله هتل باغسرای اردکان تا روستای خرانق :۶۴ دقیقه۸۶۰ دقیقه
فاصله هتل باغسرای اردکان تا خانه افضلی اردكان :۴ دقیقه۱۴ دقیقه
فاصله هتل باغسرای اردکان تا موزه مردم شناسی اردکان : ۱ کیلومتر
فاصله هتل باغسرای اردکان تا فرودگاه یزد ۵۳ دقیقه با ماشین
فاصله هتل باغسرای اردکان تا ایستگاه راه‌آهن یزد ۵۸ دقیقه با ماشین
فاصله هتل باغسرای اردکان تا ترمینال مسافربری یزد ۴۹ دقیقه با ماشین
فاصله هتل باغسرای اردکان تا تنگ رودشیر ۹ ساعت و ۱۱ دقیقه با ماشین
فاصله هتل باغسرای اردکان تا زندان اسکندر: ۶۴ کیلومتر
فاصله هتل باغسرای اردکان تا مسجد جامع اردکان: ۱ کیلومتر

می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است