search
menu

مهمانسرای جهانگردی اردکان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمانسرای جهانگردی اردکان
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به مهمانسرای جهانگردی اردکان

درباره مهمانسرای جهانگردی اردکان


مهمانسرای جهانگردی اردکان (Ardakan Hotel) را باید یکی از برترین گزینه های اقامتی اقتصادی اردکان و حتی استان یزد دانست. این هتل که از امکانات رفاهی قابل قبولی برای میزبانی از گردشگران برخوردار گشته، قادر است اقامتی بیادماندنی را برای افرادی که بلیط هواپیما سفرمارکت را برای اقامت در شهر دیدنی اردکان خریداری می کنند، رقم بزند. قرار داشتن در موقعیت مکانی مناسب، بکارگیری از کارکنانی مجرب و مسلط به آداب پذیرایی و میزبانی و برخورداری از امکاناتی متعدد و طرح های اقامتی مختلف از جمله عواملی هستند که مهمانسرای جهانگردی اردکان را به انتخاب نخست بسیاری از گردشگران برای اقامت در شهر خوش آب و هوای اردکان مبدل ساخته اند.

امکانات رفاهی هتل


گرچه مهمانسرای جهانگردی اردکان جزو اقامتگاه های دو ستاره کشورمان محسوب می شود، امکاناتی در حد و اندازه هتل هایی چند ستاره و باکیفیت به میهمانان خود ارائه می دهد. از نمازخانه گرفته تا کافی شاپ و رستوران، کلیه امکانات رفاهی مورد نیاز برای اقامتی خاطره انگیز در مهمانسرای جهانگردی اردکان فراهم گردیده تا هیچ کمبودی احساس نگردد. وجود فضای سبزی دوست داشتنی در محوطه هتل باعث شده که میهمانان برای تماشای طبیعت دلپذیر و چشم نواز اردکان نیازی به ترک هتل نداشته باشند و از فضای دلنشین و خوش منظره هتل برای استراحت و گذراندن اوقات خود بهره ببرند. افزون بر فضای سبز، پارک کودک وسیعی نیز در هتل گنجانده شده تا اسباب سرگرمی و فراغت کودکان نیز در هتل فراهم گردد.
اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، دستگاه فتوکپی و فکس، کافی نت، سرویس بهداشتی فرنگی، کتابخانه و صندوق امانات از جمله امکاناتی است که در مهمانسرای جهانگردی اردکان به کلیه میهمانان ارائه خواهد شد. ناگفته نماند که پارکینگی سرپوشیده و رایگان (با ظرفیت ۳۰ خودرو) در اختیار میهمانان هتل قرار خواهد گرفت تا خیال افراد از بابت پارک خودروی شخصی خود در طول اقامت در هتل آسوده باشد.

رستوران هتل


وجود رستورانی باکیفیت در انتخاب هتل برای اکثر خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت بسیار حائز اهمیت است، چراکه یافتن رستورانی مناسب در نزدیکی محل اقامت، چالشی بزرگ و وقت گیر به حساب می آید. مهمانسرای جهانگردی اردکان برای آسودگی خاطر گردشگران، رستوران وسیع و مناسبی را در طبقه اول خود تعبیه کرده است؛ رستورانی که نه تنها از فضایی دلپسند و دوست داشتنی و محیطی پاکیزه و بهداشتی تشکیل شده، بلکه کارکنان خوش برخورد و مجربی را برای پذیرایی از میهمانان هتل بکار گرفته است. علاوه بر رستوران، کافی شاپی مناسب نیز در محوطه هتل گنجانده شده است تا پکیج کاملی از امکانات رفاهی در اختیار میهمانان قرار داشته باشد.

خدمات هتل


همانند امکانات رفاهی، بخش خدمات در مهمانسرای جهانگردی اردکان پر و پیمان است و از پذیرش ۲۴ ساعته و صرافی گرفته تا خشکشویی و خانه داری را شامل می شود. بنابراین در طول اقامت در مهمانسرای جهانگردی اردکان نیازی نیست بابت هیچ خدماتی نگران باشید، کافی است نیاز خود را با پذیرشگر هتل درمیان گذارید تا در اسرع وقت خدماتی مناسب در جهت رفع نیاز شما ارائه گردد.

واحدهای اقامتی هتل


مهمانسرای جهانگردی اردکان از تعداد ۲۰ باب واحد اقامتی در دو طبقه تشکیل شده است که در طرح های اقامتی مختلفی نظیر اتاق هایی یک تخته، دو تخته دبل و دو تخته توئین به میهمانان ارائه خواهد شد. گفتنی است که تمامی واحدهای اقامتی هتل از دکوراسیونی مناسب و چیدمانی جذاب برخوردار بوده و به کلیه اسباب و وسایل رفاهی از جمله تخت خواب، مبلمان، یخچال، دراور، آباژور، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون و اینترنت پرسرعت مجهز گردیده اند.

اماکن دیدنی نزدیک به مهمانسرای جهانگردی اردکان


فاصله هتل تا باغ ملی اردکان: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک جنگلی اردکان:‌ ۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا آسیاب آبی دژک: ۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا خانه تقدیری اردکان: ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه مردم شناسی اردکان: ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است