search
menu

هتل مهدی اردبیل

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
هتل مهدی اردبیل
موقعیت هتل مهدی اردبیل
اتاق های هتل مهدی اردبیل
سایر خدمات و امکانات هتل مهدی اردبیل
چراباید هتل مهدی را برای اقامت انتخاب کنید
فاصله هتل مهدی اردبیل تا اماکن و جاهای دیدنی اطراف

هتل مهدی اردبیل


هتل مهدی اردبیل هتلی دو ستاره در شهر زیبای اردبیل است. اردبیل شهری است که زمستان و تابستان برایش فرقی ندارد چون در طول سال میزبان مسافرانی است که از نقاط مختلف ایران بلیط هواپیما اردبیل خریده و مهمان این شهر آذری زبان شده اند. اردبیل قطعا از شهرهای پر گردشگر است و به همین دلیل هتل ها و اقامتگاه های مختلف با امکانات مختلفی در این شهر وجود دارد که هتل مهدی یکی از آن ها است. مهدی هتلی ۲ ستاره است که امکانات قابل قبولی در حد ستاره هایش ارائه می دهد. بنابراین اگر به دنبال هتلی با امکانات و سطح خدمات بالاتری از یک هتل معمولی ۲ ستاره هستید، بهتر است نگاهی به سایر گزینه های اقامتی اردبیل بیاندازید.

موقعیت هتل مهدی اردبیل


هتل مهدی در خیابان بعثت اردبیل قرار دارد و به جرات می توان گفت از جمله هتل هایی است که بهترین موقعیت مکانی را دارد. مهمانانی که در هتل مهدی اردبیل اقامت دارند، به لطف موقعیت مکانی هتل به بسیاری از جاذبه های تاریخی، طبیعی، بازارها و مراکز تجاری و رستوران ها دسترسی آسان و راحتی خواهند داشت.

اتاق های هتل مهدی اردبیل


هتل مهدی هتلی ۵ طبقه با ۲۴ اتاق و واحد اقامتی است. تمامی اتاق های هتل مهدی مجهز به سستم گرمایش و سرمایش هستند و خدمات مختلفی مانند خدمات روم سرویس داخل اتاق ها ارائه می شود. اتاق های هتل مهدی مبله هستند و اسبابی مانند کمد لباس و رخت آویز هم دارند. تلفن از دیگر امکاناتی است که در اتاق های هتل مهدی قرار گرفته تا مهمانان بتوانند به راحتی با بخش پذیرش و سایر بخش های هتل ارتباط برقرار کنند. هتل مهدی برای سرگرمی مهمانان خود تلویزیون نیز در اتاق ها قرار داده است تا مهمانان اوقات فراغت و بیکار خود دراتاق را به تماشای برنامه های تلویزیونی بگذرانند. حمام بهداشتی داخل اتاق های هتل مهدی به صورت دوش بوده و مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز مانند مسواک و صابون و غیره هستند. مهمانان داخل اتاق ها امکان دسترسی و اتصال به اینترنت را نخواهند داشت و به جای آن امکان اتصال به اینترنت رایگان را در لابی خواهند داشت.

سایر خدمات و امکانات هتل مهدی اردبیل


هتل مهدی گرچه هتلی ۲ ستاره است اما امکانات و خدماتی خوب ارائه می دهد. به طور مثال مهمانان که با ماشین شخصی سفر کرده اند، می توانند اتومبیل شان را با خیال راحت در پارکینگ رایگان هتل پارک کنند و دیگر نیازی به پیدا کردن جی پار در خیابان نخوهند داشت. البته این نکته را هم باید گفت که پارکینگ هتل مهدی به صورت روباز است و ظرفیت محدودی دارد. برای مهمانانی که ماشین شخصی ندارند، در هتل خدمات تاکسی سرویس در صورت درخواست ارائه می شود. سایر خدمات و امکانات هتل مهدی عبارتند از: آژانس مسافرتی، خدمات باربری، خدمات تور، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، صندوق امانات، پرداخت ویزا و مستر کارت، اتاق چمدان و غیره. همچنین پذیرش هتل مهدی به صورت بیست و چهار ساعته فعال بوده و آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به مهمانان است.

چراباید هتل مهدی را برای اقامت انتخاب کنید


Mahdi Hotel اردبیل هتلی دو ستاره است و خدماتی در حد یک هتل دو ستاره ارائه می دهد اما اگر بخواهید هتل محل اقامتتان به جاذبه ها و مراکز خرید نزدیک باشد پس حتما باید هتل مهدی را انتخاب کنید.

فاصله هتل مهدی اردبیل تا اماکن و جاهای دیدنی اطراف


فاصله هتل مهدی اردبیل تا رستوران تاریخی شاه عباس: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل مهدی اردبیل تا بازار صفویه : ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل مهدی اردبیل تا آرامگاه شيخ صفي‌الدين اردبيلي: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل مهدی اردبیل تا مجتمع تجاری اولدوز: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل مهدی اردبیل تا مجتمع تجاری شورا سنتر: ۴.۵ کیلومتر
فاصله هتل مهدی اردبیل تا دریاچه شورابیل: ۵.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است