search
menu

مجتمع گردشگری کوثر اردبیل

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره مجتمع گردشگری کوثر اردبیل
موقعیت مجتمع گردشگری کوثر اردبیل
اتاق های مجتمع گردشگری کوثر اردبیل
امکانات و خدمات هتل مجتمع گردشگری کوثر اردبیل
فاصله مجتمع گردشگری کوثر اردبیل تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره مجتمع گردشگری کوثر اردبیل


هتل مجتمع گردشگری کوثر اردبیل از هتل های سه ستاره در اردبیل است که خدمات سه ستاره تاپ را ارائه می دهد. اردبیل از جمله شهرهایی است که فرقی ندارد زمستان باشد یا تابستان، زیبایی هایش در هر فصل همه را انگشت به دهان می کند. طبیعت بکر و آب و هوای خوش از یک سو و جاذبه ها و مکان های دیدنی از سوی دیگر اردبیل را به مقصدی جذاب برای خرید بلیط هواپیما و سفر به ویژه در ایام تعطیل تبدیل کرده است. این مقصد محبوب اقامتگاه های مختلفی با خدمات و امکانات مختلف دارد که یکی از آن ها مجتمع گردشگری کوثر اردبیل است. هتل مجتمع گردشگری کوثر اردبیل در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد و با ارائه عملکرد مناسب از خود توانست رضایت بسیاری از مهمانان را جلب کند.

موقعیت مجتمع گردشگری کوثر اردبیل


مجتمع گردشگری کوثر kowsar hotel نزدیک دریاچه شورابیل اردبیل قرار دارد. شورابیل یکی از بزرگ ترین دریاچه های طبیعی ( داخل شهر) ایران و از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری اردبیل، به اندازه ای محبوب است که به تنهایی دلیل اصلی سفر بیشتر مسافرانی است که بلیط هواپیما اردبیل خریده و به این شهر سفر کرده اند. پیاده روی اطراف دریاچه، قایق رانی، جت اسکی و غیره بخشی از تفریحاتی است که بازدیدکنندگان دریاچه شورابیل انجام می دهند. همچنین بد نیست بدانید که شورابیل از جمله ولین مکا هایی است که زیپ لاین داشته اند، از این گذشته زیپ لاین شورابیل طولانی ترین زیپ لاین کشور است. اقامت در مجتمع گردشگری کوثر مزیت نزدیکی به این دریاچه و استفاده از تفریحات و طبیعت این دریاچه را به همراه دارد.

اتاق های مجتمع گردشگری کوثر اردبیل


هتل مجتمع گردشگری کوثر اردبیل چهل و شش واحد سوئیت ویلایی و اتاق دارد که تمامی آن ها مجهز به امکانات و خدمات مختلفی اند تا مهمانان اقامت خوب و خوشی را در این مجتمع تجربه کنند. اتاق های هتل مجتمع گردشگری کوثر اردبیل همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای حمام و دستشویی خصوصی هستند. داخل اتاق ها امکاناتی مانند یخچال نیز قرار گرفته تا مهمانان در صورت نیاز به آب خنک دسترسی داشته و مواد غذایی خود را در یخچال بگذارند. هتل کوثر داخل اتاق ها تلویزیون هم قرار داده تا مهمانان اوقات فراغت خود را به تماشای برنامه های مختلف تلویزیونی گذرانده و سرگرم شوند.

امکانات و خدمات هتل مجتمع گردشگری کوثر اردبیل


هتل کوثر اردبیل مجتمعی بزرگ به وسعت ۲۶۱۱۹ مترمربع است که امکانات و خدمات مختلفی را به مهمانان خود ارائه می دهد. این مجتمع رستوران، کافی شاپ، سالن همایش و کنفرانس دارد. مهمانانی که به تناسب اندام خود، حتی در سفر هم اهمیت می دهند می توانند در مدت اقامت خود در کوثر، از باشگاه ورزشی هتل استفاده کنند. خانواده هایی که همراه خود کودک و نوجوان دارند می توانند دلبندان خود را در شهر بازی مجتمع سرگرم کنند. بد نیست بدانید که شهربازی مجتمع گردشگری کوثر اردبیل به صورت سرپوشیده است. امکانات و خدمات موجود در هتل کوثر اردبیل، این مجتمع را به گزینه مناسبی برای اقامت، به ویژه برای اردوهای ورزشی تفریحی است. این مجتمع با سالن همایش و کنفرانسی که دارد قابلیت میزبانی همایش ها و سمینارهای مختلف را هم دارد.

فاصله مجتمع گردشگری کوثر اردبیل تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله مجتمع گردشگری کوثر اردبیل تا دریاچه شورابیل: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله مجتمع گردشگری کوثر اردبیل تا خانه تاریخی دکتر مناف زاده اردبیل: ۸٫۳ کیلومتر
فاصله تا بالیغلی چای: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا گرمابه حاج فضلعلی مقدم: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی وکیل الرعایا: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان شهدای منا: ۵.۲ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است