search
menu

هتل جهانگردی الیگودرز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی الیگودرز
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل جهانگردی الیگودرز

درباره هتل جهانگردی الیگودرز


هتل جهانگردی الیگودرز (Jahangardi Hotel Aligudarz) از گزینه های اقامتی مقرون بصرفه برای اقامت در استان سرسبز و تماشایی لرستان و شهر شگفت انگیز الیگودرز است که در مکانی خوش آب و هوا واقع در خیابان شاهد جنوبی الیگودرز قرار گرفته است. این هتل خوش منظره که در نزدیکی برخی از جاهای دیدنی الیگودرز مانند پارک شهر و رودخانه الیگودرز واقع شده و خود نیز نمایی دلنواز از دشت های سرسبز الیگودرز را در چارچوب پنجره های واحدهای اقامتی دلباز خود قاب گرفته، انتخابی بسیار مناسب برای اقامت گردشگرانی است که بلیط هواپیما لرستان را به منظور تماشای طبیعت دل انگیز این استان خریداری می کنند.

امکانات رفاهی هتل


گرچه هتل جهانگردی الیگودرز در زمره اقامتگاه های تک ستاره الیگودرز قرار دارد، اما از نظر امکانات رفاهی هیچ کمبودی در مقایسه با هتل هایی چند ستاره در این نواحی ندارد. از فضای سبز و نمازخانه گرفته تا کافی نت و تالار برگزاری مراسم عروسی، کلیه امکاناتی که برای اقامتی دل انگیز و بیادماندنی در شهر دیدنی الیگودرز بدان نیاز است، در این هتل گردهم آمده اند تا گردشگران را از هر نیازی بی نیاز سازند. پارکینگ هتل که از فضایی وسیع با ظرفیت ۹۰ خودرو برخوردار گشته، خیال افرادی را که با خودروی شخصی خود به این هتل سفر می کنند، از بابت مکانی برای پارک آسوده ساخته است.
به منظور حفاظت از وسایل گرانبها و قیمتی میهمانان هتل، صندوق اماناتی مناسب در این هتل تعبیه شده تا خاطر میهمانان را از بابت این موضوع نیز آسوده گردد. از دیگر امکانات هتل جهانگردی الیگودرز می‌توان به دستگاه فتوکپی، فکس و پرینت، کپسول آتش نشانی، دستگاه واکس کفش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

رستوران هتل


به منظور تامین غذای مورد نیاز میهمانان هتل، رستورانی در ضلع غربی هتل جهانگردی الیگودرز تعبیه شده است که از ظرفیتی برابر با ۲۰۰ نفر برخوردار بوده و قادر است غذاهای رنگارنگ و لذیذی را برای وعده های غذایی میهمانان هتل مهیا سازد. کارکنانی مجرب و خوش برخورد، محیطی پاکیزه، سرآشپزانی خبره و کاربلد و فضایی دلنشین و آرامش بخش همگی دست به دست هم داده اند تا صرف غذا در این رستوران به لذتی فراموش نشدنی مبدل گردد.

خدمات هتل


افزون بر امکاناتی که ذکر گردید، خدمات رفاهی مختلفی نیز به میهمانان هتل در این مکان عرضه خواهد گشت. خدماتی از قبیل: خشکشویی، لباسشویی، اینترنت رایگان وایفای، خانه داری، خدمات تور، کرایه تاکسی، خرید بلیت هواپیما ارزان و حتی ماساژ در این هتل در صورت درخواست میهمانان صورت خواهد پذیرفت. برای افراد ناتوان و معلولین گرامی نیز خدماتی ویژه توسط پرسنل هتل ارائه خواهد گشت تا این عزیزان نیز اقامتی آسوده را تجربه کنند.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۲۰ باب واحد اقامتی مبله در دو طبقه هتل گنجانده شده اند و در قالب طرح های مختلفی نظیر اتاق دو تخته توئین، دو تخته دبل، سه تخته و سوئیت های چهار نفره معمولی و رویال به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت ارائه می گردد. وجود کلیه اسباب و وسایل رفاهی از قبیل: تلویزیون، مبلمان، تخت خواب، کمد لباس، رخت آویز، آباژور و تلفن در تمامی واحدهای اقامتی هتل موجب گردیده که رفاه و آسایش مطلق میهمانان در طول اقامت در هتل جهانگردی الیگودرز فراهم گردد.

موقعیت مکانی هتل


همان گونه که در ابتدا نیز بدان اشاره شد، هتل جهانگردی الیگودرز در نزدیکی برخی از جاهای دیدنی لرستان نظیر رودخانه الیگودرز و پارک شهر واقع شده و به لطف وجود ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی در نزدیکی هتل، امکان دسترسی به سایر جاذبه های گردشگری که در مکانی دورتر از هتل قرار گرفته اند، میسر گردیده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل جهانگردی الیگودرز


فاصله هتل تا پارک شهر: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا رودخانه الیگودرز: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا مجموعه ورزشی کارگران الیگودرز: ۵.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا ترمینال مرکزی: ۱۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است