search
menu

هتل آرامش اهواز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آرامش اهواز
اماکن نزدیک به هتل آرامش اهواز

درباره هتل آرامش اهواز


هتل آرامش اهواز که در خیابان کیانپارس واقع شده است، در سال ۱۳۹۶ مورد بهره برداری قرار گرفته و یکی از جدید‌ترین مراکز اقامتی در شهر اهواز به شمار می‌رود. خانه مسافر آرامش اهواز در ساختمانی ۵ طبقه بنا شده و دارای ۱۵ واحد اقامتی مجزا می‌باشد که ظرفیت میزبانی از ۳۲ نفر (تعداد تخت خواب‌ها) را به صورت همزمان دارد.
اتاق‌های مجتمع اقامتی آرامش اهواز به امکاناتی از قبیل یخچال، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان راحتی و میز تحریر مجهز شده اند. تلویزیون موجود در اتاق‌ها به شبکه پخش فیلم متصل است و کاربران در زمان اوقات فراغت خود، می‌توانند به تماشای برنامه‌های متنوع آن بپردازند. سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هم از جمله دیگر امکاناتی است که در اتاق‌های هتل آرامش اهواز تعبیه شده است.
دسترسی به اینترنت وای فای هم علاوه بر فضای لابی هتل آرامش اهواز، در داخل اتاق‌ها نیز امکان پذیر است. پذیرش هتل به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به کاربران است و افراد با هماهنگی این بخش می توانند از خدماتی نظیر ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، تاکسی سرویس و یا خشکشویی بهره مند شوند.
صبحانه به صورت رایگان در هتل آرامش اهواز سرو می شود و رستوران هتل نیز ظرفیت پذیرایی از ۳۰ نفر را دارد و انواع غذا‌های محلی و همچنین بهترین غذا‌های ایرانی را در وعده‌های غذایی مختلف، ارائه می‌نماید. هتل آرامش اهواز به دلیل موقعیت قرارگیری مناسب در سطح شهر، دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری و مرکز شهر دارد.

اماکن نزدیک به هتل آرامش اهواز


فاصله تا فرودگاه ۸ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه قطار ۳ کیلومتر
فاصله تا ترمینال مسافربری ۱۴ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه مترو ۲ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است