search
menu

هتل عمارت سنگی کندوان تبریز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی عمارت سنگی کندوان
اقامتگاه بوم گردی عمارت سنگی کندوان مناسب چه کسانی است؟
سوئیت اقامتگاه بوم گردی عمارت سنگی کندوان
آشپزی در اقامتگاه بوم گردی عمارت سنگی کندوان
حیاط و باغ اقامتگاه بوم گردی عمارت سنگی کندوان
چند نکته درباره اقامتگاه بوم گردی عمارت سنگی کندوان
اماکن نزدیک به اقامتگاه بوم گردی عمارت سنگی کندوان

درباره اقامتگاه بوم گردی عمارت سنگی کندوان


اقامتگاه بوم گردی عمارت سنگی کندوان از اقامتگاه‌های بوم گردی روستای کندوان است. این اقامتگاه شما را با روح زندگی روستایی در روزگاران گذشته آشنا خواهد کرد. به همین دلیل، از افرادی که با هدف شناخت تاریخ و تمدن روستای توریستی کندوان بلیط هواپیما تبریز خریده و به این مکان سفر می‌کنند، همیشه دعوت می‌شود که حداقل یک شب مهمان Rocky House Kandovan شوند.

اقامتگاه بوم گردی عمارت سنگی کندوان مناسب چه کسانی است؟


با توجه به اینکه اقامتگاه بوم گردی عمارت سنگی فقط از یک سوئیت تشکیل شده، می‌توان آن را بهترین گزینه برای افرادی دانست که می‌خواهند صرفا با همسر یا نامزد خود به مسافرت بروند. البته اگر شما بلیط هواپیما کندوان را همراه با خانواده خودتان هم بخرید باز می‌توانید از سوئیت این اقامتگاه استفاده کنید. زیرا امکان افزایش ظرفیت این سوئیت از دو به چهار نفر وجود دارد.

سوئیت اقامتگاه بوم گردی عمارت سنگی کندوان


همانطور که ذکر شد، اقامتگاه بوم گردی عمارت سنگی کندوان فقط دارای یک سوئیت دو نفره است. این سوئیت که با مساحت ۲۵ متر مربع در وسط صخره‌های چندین ساله قرار گرفته است، محیط بسیار تر و تمیزی دارد. در این سوئیت سرویس بهداشتی و حمام تعبیه شده تا مهمانان در مواقع لزوم به راحتی از آنها استفاده کنند. از دیگر امکانات سوئیت اقامتگاه بوم گردی عمارت سنگی کندوان می‌توان به مبل و تخت نرم این مکان اشاره کرد. در کنار این موارد، ۲ عدد پتو و یک تشک دو نفره نیز در این مکان وجود دارد. همچنین تلویزیون با گیرنده دیجیتال نیز در آن قرار داده شده است. با توجه به اینکه روستای کندوان در فصل زمستان آب و هوای سردی دارد، محیط سوئیت این اقامتگاه با شوفاژ به خوبی گرم می‌شود. ناگفته نماند که تماشای نماهایی از کوه رود و کوه‌های اطراف در اقامتگاه بوم گردی عمارت سنگی کندوان واقعا لذت بخش است.

آشپزی در اقامتگاه بوم گردی عمارت سنگی کندوان


یکی از نکات جالب درباره اقامتگاه بوم گردی عمارت سنگی کندوان، امکان آشپزی و لذت بردن مسافر از دست پخت خودش در این مکان است. در واقع، اقامتگاه بوم گردی عمارت سنگی کندوان آشپزخانه‌ای همراه با یخچال، قوری و سایر لوازم آشپزی را فراهم کرده و در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد تا آنها در ساختار سنتی این اقامتگاه، لذت آشپزی را به تجربه‌های خود اضافه کنند.

حیاط و باغ اقامتگاه بوم گردی عمارت سنگی کندوان


حیف است که درباره اقامتگاه بوم گردی عمارت سنگی کندوان صحبت کنیم و اشاره‌ای به حیاط و باغ این مکان نداشته باشیم. حیاط و باغی که با آب و هوای عالی و محیط دلنشین خود مهمانانشان را شگفت زده می‌کنند. این حیاط و باغ کاملا در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد تا آنها در طول اقامت خودشان، نهایت استفاده را برای کسب آرامش از آنها ببرند.

چند نکته درباره اقامتگاه بوم گردی عمارت سنگی کندوان


به منظور ارائه خدمات بهتر، اقامتگاه بوم گردی عمارت سنگی کندوان چند قانون کلی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. قانون اول به زمان تحویل و تخلیه اتاق‌ها مربوط می‌شود. بر این اساس، زمان تحویل اتاق ساعت ۱۴ هر روز و زمان تخلیه آن ساعت ۱۲ است. افرادی که با همسر خود می‌خواهند در این مکان اقامت داشته باشند، باید مدارک مربوط به محرمیت را همراه با خود ارائه دهند. امکان ورود حیوانات خانگی، برگزاری جشن، رفت و آمد به محیط سوئیت با کفش و سیگار کشیدن در این مکان کاملا ممنوع است.

اماکن نزدیک به اقامتگاه بوم گردی عمارت سنگی کندوان


فاصله اقامتگاه بوم گردی عمارت سنگی کندوان تا روستای کندوان: ۱۵۰ متر
فاصله هتل صخره‌ای هما کندوان تا ایستگاه راه آهن تبریز: ۴۷٫۹ کیلومتر
فاصله هتل صخره‌ای هما کندوان تا مرکز شهر تبریز: ۵۵ کیلومتر
فاصله هتل صخره‌ای هما کندوان تا پایانه مسافربری تبریز: ۵۱٫۳ کیلومتر
فاصله هتل صخره‌ای هما کندوان تا فرودگاه بین المللی تبریز: ۵۵٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ با هزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است