search
menu

هتل Tangerine Boutique Resort

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tangerine Boutique Resort
اماکن نزدیک هتل تانگرین کلارکس این گوا

درباره هتل Tangerine Boutique Resort


هتل تانگرین ریزورت (Tangerine Boutique Resort) که با نام تانجرین بوتیک ریزورت هم شناخته می شود، هتلی ۳ ستاره در گوا است که با ارائه امکانات مناسب و خوب توانسته رضایت مهمانان خود را کسب کند. این هتل مناسب افرادی است که به دنبال کسب تجربه های هیجان انگیز و بازدید از جاذبه های محبوب و پر بازدید گوا هستند.
اقامت در هتل تانگرین شما را در فاصله چند صد متری از شناخته شده ترین ساحل کلکته قرار خواهد داد. گرچه نزدیکی به ساحل و دریا بسیار زیبا است اما آن چیزی که این فاصله کم را جذاب می کند امکان انجام انواع ورزش ها و تفریحات آبی در ساحل است. تمامی اتاق های موجود در تانگرین مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای هستند. کتری، دوش، سشوار و میز از جمله برخی امکانات موجود در اتاق های Tangerine Boutique Resort هستند.
حمام خصوصی اتاق های تانگرین دارای وان و لوازم بهداشتی رایگان مانند حوله، دمپایی، صابون، شامپو و غیره است. برخی از اتاق ها دارای محیط نشیمن هم هستند و بیشتر اتاق ها چشم اندازی از استخر هتل دارند. مهممانان هتل تانگرین امکان اتصال و دسترسی به اینترنت رایگان هتل را در تمامی محوطه هتل خواهند داشت. منطقه ای که تانگرین در آن قرار گرفته منطقه ای محبوب برای دوچرخه سواری است و به همین دلیل هتل تانگرین امکانات کرایه دوچرخه و کرایه اتومبیل را ایجاد کرده تا مهمانان هتل Tangerine Boutique Resort تجربه دوچرخه سواری در یکی از مناطق محبوب گوا را از دست ندهند.
منطقه دوچرخه سواری، ساحلی پر جنب و جوش و کلاب ها و رستوران هایی که دور تا دور هتل وجود دارند، تانگرین را به هتل محبوب زوج ها تبدیل کرده است. علاوه بر این، تانگرین تفریحات و سرگرمی های دیگری را نیز برای مهمانان خود درنظر گرفته که از آن جمله می توان به اجرای موسیقی زنده، تورهای پیاده روی و دوچرخه سواری، تفریحات و ورزش های آبی، کارائوکه، ماهیگیری و زمین بازی گلف.
هتل تانگرین دو رستوران دارد که یکی از آن ها نزدیک استخر بوده و غذاهای چینی، هندی و غذاهای دریایی و محلی را سرو و دیگری انواع غذاهای هندی، ایتالیایی، پیتزا، غذاهای دریایی و محلی را در اختیار مهمانان قرار می دهند. مهمانان هتل تانگرین می توانند از طریق هتل بلیط جاهای دیدنی گوا و برنامه های مختلف را تهیه کنند که البته این خدمات شامل هزینه های اضافه خواهد بود.
کارکنان هتل تانگرین کلارکس این به زبان های انگلیسی، هندی، بنگالی، روسی و چندین زبان دیگر آشنا بوده و توانایی برقراری ارتباط با مهمانان خارجی را دارند. پذیرش هتل نیز به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مهمانان است. سایر خدمات و امکانات هتل Tangerine Boutique Resort این عبارتند از: نظافت روزانه، خدمات لاندری، خدمات تور، صرافی، آسانسور، خدمات روم سرویس، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، پارکینگ رایگان، تراس، بار، خدمات تهیه بلیط هواپیما، فروشگاه، اتاق خانواده، اتاق بدون سیگار و خدمات کانسیرج.

اماکن نزدیک هتل تانگرین کلارکس این گوا


فاصله تا بندر آگودا: ۵٫۳ کیلومتر
فاصله تا بندر چاپورا: ۸٫۱ کیلومتر
فاصله تا پل پانجی: ۸٫۷ کیلومتر
فاصله تا بازار کالانگوته: ۱ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت الکس: ۰٫۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل کالانگوته: ۰٫۸ کیلومتر
فاصله تا بازار شنبه شب: ۴٫۲ کیلومتر
فاصله تا بازار شب باگا: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله تا بازار خرده فروشان آنجونا: ۴٫۴ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه دابولیم گوا: ۱۸٫۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است