search
menu

جاهای دیدنی گوا

[ پنهان کردن ]
قلعه چاپورا
ساحل کاندولیم
قلعه آگوادا
ساحل کالانگوت
ساحل باگا
ساحل آشوم
ساحل سینکوریم
جاهای دیدنی گوا هم شامل طبیعت زیبا و شگفت‌انگیز گوا این شهر ساحلی غرب هند است و هم مکان‌های تاریخی به جا مانده از حضور فرمانروایی‌های بومی هندی و پرتغال.
در این نوشته نگاهی گذرا می‌کنیم به جاذبه های گردشگری گوا، قطب گردشگری هندوستان:

قلعه چاپورا


قلعه چاپورا (Chapora Fort) توسط عادل شاه، حاکم مسلمان منطقه ساخته شده است. بعدها پرتغالی‌ها این قلعه را تصرف کردند و نام خود را بر آن گذاشتند. این قلعه در سده هجدهم با بناهای جدیدی جایگزین و بازسازی شد. این قلعه که بر فراز رود چاپورا قرار دارد، چشم‌اندازی ویژه از رودخانه و منطقه پیرامون دارد.
جاهای دیدنی گوا

ساحل کاندولیم


کاندولیم در شمال شهر گوا قرار گرفته و دارای ساحل ماسه‌ای زیبا و آفتابگیر است. همچنین یک جاده مشهور به نام (Candolim Beach Road) دارد که مرکز شهر را به ساحل کاندولیم متصل می‌کند و می‌توانید در آن از غذاهای محلی و سوغات و صنایع دستی گوا لذت ببرید.

قلعه آگوادا


قلعه آگوادا (Aguada Fort) بازمانده از سده هفدهم میلادی، از قلعه‌های پرتغالی‌ها است. این قلعه به سبب چشم‌انداز استثنائی از دریای عربی بین گردشگران مشهور است.

ساحل کالانگوت


ساحل کالانگوت (Calangute beach) از سواحل گوا است که طولانی‌ترین خط ساحلی در بخش شمالی گوا را داراست. ساحل کالانگوت از محبوب‌ترین سواحل گوا در هند و گوا است و هر ساله هزاران گردشگر هندی و خارجی برای لذت بردن از این ساحل به هند سفر می‌کنند.

ساحل باگا


ساحل باگا (Baga Beach) شمالی‌ترین ساحل از مجموعه سواحل گوا است. ساحل باگا به سبب ورزش‌های آبی متنوعی که عرضه می‌کند در میان سواحل گوا مشهور است.
جاهای دیدنی گوا

ساحل آشوم


ساحل آشوم (Ashvem Beach) از سواحل بکر و کمتر شلوغ گوا است و در پیرامونش دارای رستوران‌ها و اقامتگاه‌های متعددی است.

ساحل سینکوریم


ساحل سینکوریم (Sinquerim Beach) هم یک ساحل زیبا در گوا است و هم به قلعه‌های تاریخی گوا بسیار نزدیک است. علاوه بر اینکه این ساحل در کنار روستای سنتی سینکوریم قرار دارد.


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است