search
menu

هتل Sandalwood Hotel & Suites Goa

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sandalwood Hotel & Suites Goa
اماکن نزدیک به هتل سندل وود گوا

درباره هتل Sandalwood Hotel & Suites Goa


هتل سندل وود گوا از هتل‌های ۳ ستاره و بسیار خوب شهر گوا است.اگر با پرواز به این شهر سفر کنید، این هتل برای شما از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار است، همواره با آغوشی باز به استقبال مهمانان خوش سلیقه خود رفته و اقامت خاطره انگیزی برای آنها رقم می‌زند. موقعیت مکانی Sandalwood Hotel & Suites Goa یکی از نکات بسیار جالب و برجسته در مورد این اقامتگاه است. در حقیقت، هتل سندل وود تنها ۱۰۰ متر با ساحل فاصله داشته و فضای اطراف آن را آرامشی باورنکردنی احاطه کرده است.
این هتل با ارائه ۴ مکان مختلف به منظور میل کردن غذا، یکی از ممتازترین نمونه‌ها در شهر گوا به شمار می‌رود. در هر ۴ مکان، غذاهای متفاوتی اعم از غذاهای آمریکایی، چینی، هندی، ایتالیایی، تایلندی، آسیایی، بین المللی و محلی به همراه پیتزاهای بسیار خوشمزه برای مهمانان سرو می‌شود. ضمنا، سرو غذاهای رژیمی را نیز از دیگر خدمات شایان ذکر هتل سندل وود گوا باید دانست. اینترنت بی سیم پر سرعت، واکس کفش و پارکینگ، سه مزیت فوق العاده‌ای هستند که با اقامت هتل Sandalwood Hotel & Suites Goa به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
در هتل هتل سندل وود گوا استخر روبازی وجود دارد که در تمام فصول سال می‌توان از شنا و آبتنی در آن لذت برد. این هتل مجهز به یک سالن ورزشی بسیار خوب و ممتاز است که فرصت انجام انواع فعالیت‌های بدنی را در اختیار مهمانان می‌گذارد. لازم به ذکر است که مرکز اسپا هتل سندل وود گوا با سرویس‌ها و خدمات مطلوب خود همه را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. صرافی هتل سندل وود گوا جایی است که فرصت تبدیل انواع ارز را در اختیار شما قرار خواهد داد. هتل Sandalwood Hotel & Suites Goa بستر مناسب برای سرگرمی در اتاق بازی و انجام ورزش تنیس روی میز را هم برای مهمانانش مهیا کرده است.
لازم به ذکر است که کارکنان هتل سندل وود گوا به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات مختلف هستند. برای مثال با پرداخت هزینه اندکی می‌توان از سرویس‌های خشکشویی، اتو و لباس‌شویی آنها نهایت استفاده را برد. اگر به منظور انجام بیزینس خاصی به شهر گوا سفر می‌کنید، بهتر است بدانید که هتل سندل وود گوا امکانات لازم برای برگزاری همایش‌های مختلف را داراست. همچنین از دستگاه‌های فکس و فتوکپی هتل Sandalwood Hotel & Suites Goa نیز می‌توان برخوردار شد. در هتل سندل وود گوا نگران رفت و آمد به فرودگاه نباشید. زیرا خدمه مربوط به این کار همواره آماده سرویس دهی هستند. سرویس کرایه خودرو نیز یکی دیگر از آن مزیت‌های بسیار خوبی است که با اقامت در هتل سندل وود گوا حتما باید آن را مورد استفاده قرار داد و از گشت و گذار در خیابان‌های شهر گوا لذت برد.
اگر فکر می‌کنید که حالا همه چیز را در مورد هتل سندل وود گوا می‌دانید کمی در اشتباه هستید. زیرا اصلی‌ترین عنصر این اقامتگاه یعنی اتاق‌های بی نظیر آن را هنوز نشناخته‌اید. اتاق‌هایی مجهز به بالکن اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس، تلویزیون صفحه تخت و گاو صندوق شخصی که محیطی آسوده برای رفاه و راحتی شما را پدید خواهند آورد. هر روز صبح، روزنامه‌های مختلف دم در این اتاق‌ها قرار داده می‌شود. هتل Sandalwood Hotel & Suites Goa از هر لحاظ نزدیک به جاهای دیدنی گوا و هتل بسیار ایده آلی برای اقامت شما خواهد داشت. بنابراین، در انتخاب اقامتگاهی که می‌خواهید مهمان آن شوید کمی درنگ کنید و نام این هتل ۳ ستاره را نیز مد نظر قرار دهید.

اماکن نزدیک به هتل سندل وود گوا


فاصله هتل سندل وود گوا تا دانشگاه گوا: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله هتل سندل وود گوا تا موزه مرکز علوم: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله هتل سندل وود گوا تا کاخ کابو: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله هتل سندل وود گوا تا کاخ اسقف: ۴٫۲ کیلومتر
فاصله هتل سندل وود گوا تا آکادمی فرهنگی کالا: ۴٫۲ کیلومتر
فاصله هتل سندل وود گوا تا موزه ایالتی گوا: ۴٫۵ کیلومتر
فاصله هتل سندل وود گوا تا قلعه ریس ماگوس: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله هتل سندل وود گوا تا کلیسای مفهوم بی نقص: ۵ کیلومتر
فاصله هتل سندل وود گوا تا پل پانجی: ۵٫۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است