search
menu

هتل Park Regis Goa

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Park Regis Goa
اماکن نزدیک به هتل پارک رجیس گوا

درباره هتل Park Regis Goa


هتل پارک رجیس گوا از هتل‌های ۵ ستاره و منحصر به فرد شهر گوا است. درباره جذابیت اقامت در هتل Park Regis Goa هیچ چیز نمی‌توان گفت. در واقع لذت اقامت در این هتل وصف ناپذیر است. نمای شگفت انگیز ساختمان هتل Park Regis Goa با تم چراغانی و استخر روبازی که دارد، آن را بیشتر به یک قصر رویایی برای زندگی شاهانه شبیه کرده تا به هتلی برای اقامت. به فضای داخلی‌اش که می‌رویم، اتاق‌هایی می‌بینیم که هر یک مثل نگین‌های انگشتر در حال تلالو و جلب توجه هستند.
تمامی این اتاق‌ها به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی همراه با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان مجهز هستند. همچنین در برخی از آنها می‌توان شاهد پذیرائی بسیار دنج و آسوده‌ای بود. لازم به ذکر است که این اتاق‌ها انواع مختلف دارند که از بین آنه مثلا می‌توانید اتاق خانوادگی، اتاق عایق صدا، اتاق بدون سیگار و یا اتاق‌های ویژه را انتخاب نمایید. اگر می‌خواهید به راحتی تمامی نقاط شهر گوا در دسترس شما باشد، بهتر است از سرویس کرایه خودرو در هتل پارک رجیس گوا استفاده کنید. نکته جالب در اینجاست که حتی بدون استفاده از این سرویس نیز امکان دسترسی به نقاط پربازدید شهر به خاطر قرار گرفتن هتل پارک رجیس گوا در موقعیت مکانی مناسب، بسیار راحت است. پس از گشت و گذار در جاهای دیدنی گوا و تماشای زیبایی‌های این شهر دوست داشتنی، رستوران و کافی شاپ هتل مکان‌هایی هستند که با سرو انواع غذاها، شکلات‌ها، کیک‌ها و میوه‌ها می‌توانند خستگی را از تن و بدنتان کاملا دور کنند.
البته ناگفته نماند که غذاهای مناسب برای رژیم‌های مخصوص نیز در رستوران هتل Park Regis Goa طبخ و سرو می‌گردند. هتل پارک رجیس گوا جایی است که کودکان شما نهایت لذت را از بودن در آن خواهند برد. زیرا این اقامتگاه شبکه تلویزیونی کودک و زمین بازی هیجان انگیزی برای آنها آماده کرده است. ضمنا، کودکان شما در رستوران و بوفه هتل پارک رجیس گوا، غذا و تنقلات مخصوص خودشان را خواهند داشت. همین موضوع باعث می‌شود که اقامت خود شما نیز راحت‌تر شود. زیرا در حین سرگرمی کودکتان در محیطی کاملا امن و مفرح، شما می‌توانید از سایر خدمات هتل از جمله اجرای زنده موسیقی و یا شنا در استخر روباز لذت ببرید. حتی مراجعه به سالن ورزشی و انجام حرکات مختلف بدنی نیز لذت خاص خود را در این لحظات می‌تواند داشته باشد.
اگر اهل به زیبایی و سلامت جسمی خود اهمیت می‌دهید، پیشنهاد ما این است که حتما به مرکز اسپا مراجعه کنید. در این قسمت از هتل Park Regis Goa علاوه بر دریافت سرویس ماساژ به صورت ماساژ تمام بدن یا ماساژ موردی، مراقبت‌های پوستی بی نظیری توسط کارشناسان حرفه‌ای این امر تقدیم شما خواهد شد. در این بین، نفس کشیدن در اتاق بخار هتل پارک رجیس گوا نیز باعث خواهد شد که ریه‌های شما طراوت و تازگی خودشان را به دست آورند. از مزایای رایگان هتل پارک رجیس گوا مثل اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ و واکس کفش اصلا غافل نشوید.
سرویس حمل و نقل به فرودگاه برای مسافران هوایی دیگر خدمت ارزنده‌ای است که توسط کارکنان هتل پارک رجیس گوا ارائه می‌شود. تراس آفتاب هتل پارک رجیس گوا، محیط پیک نیکی، باغ سرسبز و تماشایی و لوازم کباب پزی این هتل نیز برای تجربه لحظات دلنشین بسیار کارساز هستند. اگر قصد خرید سوغات و کادوهای جذاب را هم داشتید، حتما قبل از رفتن به سایر نقاط شهر، به فروشگاه هتل پارک رجیس گوا مراجعه کنید. هتل پارک رجیس گوا به معنای واقعی کلمه یک اقامتگاه لاکچری و رویایی است. اقامت در هتل Park Regis Goa فقط مخصوص کسانی است که در هر لحظه از زندگی خودشان به دنبال عالی‌ترین‌ها هستند.

اماکن نزدیک به هتل پارک رجیس گوا


فاصله تا بازار محلی باگا: ۵۰۰ متر
فاصله تا بازار محلی شنبه: ۶۰۰ متر
فاصله تا کلیسای سنت مایکل: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه چاپورا: ۴٫۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه آگوادا: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است