search
menu

هتل Novotel Goa Resort & Spa

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Novotel Goa Resort & Spa
اماکن نزدیک هتل نووتل گوا

درباره هتل Novotel Goa Resort & Spa


هتل نووتل گوا ریزورت اند اسپا که در میان شالیزار های سبز و تپه ها قرار گرفته است یکی از زیباترین هتل های گوا است. اقامت در Novotel Goa Resort & Spa یکی از بهترین گزینه ها برای یک تعطیلات باشکوه و بی‌نظیر است.
این مجموعه سحرانگیز دارای تمامی امکانات رفاهی است که برای یک اقامت فوق‌العاده نیاز است. استخر روباز، باغ، چند رستوران و غیره بخشی از امکانات این مجموعه است.
اتاق های لوکس هتل نووتل گوا هر روز نظافت می‌شوند و دارای امکاناتی مثل تهویه مطبوع، تلویزیون ۴۲ اینچی، حمام، بالکن، لوازم بهداشتی و کلی امکانات دیگر هستند. در هتل Novotel Goa Resort & Spa می‌توانید با پرداخت هزینه از خدماتی مثل خشک شویی، لباس شویی و اتو استفاده کنید. در هتل نووتل گوا صبحانه بسیار خوشمزه و باکیفیتی ارائه می‌شود و سالن غذا خوری ۲۴ ساعته باز است. ناگفته نماند ۳ رستوران در هتل نووتل گوا قرار دارند. غذا های محلی، باربیکیو، مدیترانه‌ای، آمریکایی، چینی، هندی، ایتالیایی، پیتزا، آسیایی، بین‌المللی و غذاهای دریایی در این رستوران‌ های فوق العاده سرو می‌شوند. هنگام میل کردن غذا می‌توانید از چشم انداز زیبای هتل به سمت ساحل کاندولیم لذت ببرید.
استخر هتل نووتل گوا از بهترین گزینه ها برای شنا است و با امکانات ویژه‌ای که دارد همه نوع سلیقه‌ای را راضی می‌کند. استخر بی‌نهایت، استخر سرپوشیده و رو باز از گزینه های هتل نووتل گوا برای آب‌تنی هستند. استخر رو باز هتل دارای امکاناتی مثل چترهای آفتاب‌گیر، حوله های مخصوص و مکانی برای سرو نوشیدنی است. هتل نووتل گوا دارای مجموعه اسپا Warren Tricomy است و تنها محلی در گوا است که حمام ترکی در آن پیدا می‌شود. تمامی این امکانات رفاهی به علاوه جکوزی و اتاق بخار از خدمات ویژه هتل Novotel Goa Resort & Spa هستند که در صورت رزرو هتل می‌توانید از آن ها بهره‌مند شوید.
در هتل ۵ ستاره نووتل امکان تجربه فعالیت های متفاوت و جذابی به مهمانان داده می‌شود به طوری که تک‌تک لحظات اقامت در این هتل خاطره ساز شوند. کلاس های آشپزی، یوگا و آموزش فرهنگ محلی از تجربه های متفاوتی است که می‌توانید کسب کنید. هنگام غروب می‌توانید همراه با تور های دوچرخه سواری و پیاده روی در اطراف هتل Novotel Goa Resort & Spa گردش کنید. ورزش های تنیس، گلف، بدمینتون، غواصی و ماهی گیری همراه خانواده و یا دوستان در هتل نووتل لحظات جذاب و مفرحی را خلق می‌کنند. اگر اهل ورزش نیستید می‌توانید کارائوکه یا تماشای فیلم را امتحان کنید.
همان طور که بهتر می‌دانید هیچ چیز مثل یک ماساژ درست و حسابی در رفع کردن خستگی موثر نیست. خوشبختانه در هتل نووتل انواع ماساژ از جمله ماساژ گردن، سر و پا وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم حتما امتحان کنید.
هتل نووتل گوا یکی از بهترین هتل ها برای اقامت خانواده هایی است که فرزندان کوچک به همراه دارند. هتل Novotel Goa Resort & Spa با خدماتی مثل نگهداری کودک و قابلیت هایی از جمله منوی غذای کودک، شبکه های تلویزیونی کودکان، کلوب مخصوص و محوطه و لوازم بازی نهایت تلاش را کرده است تا کودکان سفری جذاب تجربه کنند.
یکی از مهم‌ترین دلایل جذابیت هتل نووتل گوا موقعیت مکانی آن است که در پیرامون جاهای دیدنی گوا هم هست. این هتل تا ساحل زیبا و معروف کاندولیم ۵۰۰ متر فاصله دارد و ساحل کالانگوت در یک کیلومتری آن قرار دارد. لازم به ذکر است فاصله هتل نووتل گوا تا فرودگاه برای سفرهوایی ۱۷٫۲ کیلومتر است و با پرداخت هزینه می‌توانید از امکان رفت و برگشت به هتل بهره ‌مند شوید.

اماکن نزدیک هتل نووتل گوا


فاصله هتل نووتل گوا تا دریای عرب: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله هتل نووتل گوا تا کلیسای سنت اکس: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله هتل نووتل گوا تا دژ آگوادا: ۳٫۹ کیلومتر
فاصله هتل نووتل گوا تا زمین فوتبال کاندولیم: ۳٫۹ کیلومتر
فاصله هتل نووتل گوا تا رستوران بریتوز: ۴٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است