search
menu

هتل Nagoa Grande Resort and Spa

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nagoa Grande Resort and Spa
اماکن نزدیک هتل ناگوا گرند گوا :

درباره هتل Nagoa Grande Resort and Spa


ناگوا گرند یک هتل ۴ ستاره لوکس است که در شهر زیبای گوا قرار دارد. Nagoa Grande Resort and Spa از هتل های محبوب شهر گوا است و دارای بسیاری از امکانات رفاهی است. هتل ناگوا گرند گوا شیک با فراهم کردن امکانات فوق‌العاده برای مهمانان، یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در دوران سفر به شهر گوا است.
امکانات رفاهی مناسبی به منظور اقامتی بی‌نظیر در هتل ناگوا گرند وجود دارند. از جمله امکانات هتل Nagoa Grande Resort and Spa لوکس می‌توان به استخر شنا، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، باشگاه ورزشی و صندوق امانات اشاره کرد. خدمات خانه داری در هتل ناگوا گرند گوا ارائه می‌شود و لازم است بدانید با پرداخت هزینه می‌توانید از خدماتی مانند خشک شویی، لباس شویی و اتو بهره‌مند شوید.
هتل ناگوا گرند دارای ۶۵ اتاق مجزا است. هتل ناگوا گرند گوا از انواع مختلف اتاق ها برخوردار است که با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌توانید اقدام به رزرو آنها نمایید. از انواع اتاق های هتل ناگوا گرند می‌توان به اتاق سوپریور دابل، تویین، سوییت، اتاق خانواده و اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری اشاره کرد.
اتاق های هتل ناگوا گرند از طراحی داخلی زیبا و ساده‌ای برخوردار هستند. به منظور رفاه حال مهمانان هتل Nagoa Grande Resort and Spa بسیاری از امکانات رفاهی در اتاق ها گنجانده شده‌اند. اتاق ها عایق صدا هستند و فضای آرامی برای مهمانان ایجاد می‌کنند. تمامی اتاق ها داری بالکن و چشم انداز زیبایی به استخر و باغ هتل هستند. از دیگر امکانات اتاق ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، یخچال و چای ساز اشاره کرد. صبحانه در اتاق ارائه می‌شود.
خوشبختانه هتل ناگوا گرند داری یک رستوران با‌کیفیت در داخل هتل است که می‌توانید برای صرف غذا به آنجا مراجعه نمایید. منوی رستوران هتل شامل غذاهای چینی، هندی، محلی، آسیایی، دریایی، بین‌المللی و کبابی است.
و اما مهم‌ترین دلیل محبوبیت هتل ناگوا گرند گوا ۴ ستاره، استخر زیبا و بزرگ آن است. در کنار استخر، مرکز اسپا، سونا و ماساژ قرار دارند که می‌توانید از آنها بهره بگیرید. ناگفته نماند برخی از خدمات زیبایی در هتل ناگوا گرند گوا لوکس ارائه می‌شوند. برای تجربه منحصر به فردی از سفر به شهر گوا فعالیت های جذابی برای مهمانان در نظر گرفته شده است. با اقامت در هتل Nagoa Grande Resort and Spa می‌توانید به همراه همسفران خود بیلیارد بازی کرده و یا سری به باشگاه ورزشی و اتاق بازی زده و اوقات مفرحی تجربه کنید. باغ زیبایی در محوطه هتل ناگوا گرند قرار دارد که مهمانان را مسحور زیبایی خود می‌کند، می‌توانید در این باغ زیبا به همراه همسفران خود قدم بزنید و از آرامش حاکم بر آن لذت ببرید.
پذیرش هتل ناگوا گرند ۲۴ ساعته است. کارکنان هتل ناگوا گرند میزبانانی شایسته برای مهمانان هتل هستند و از هیچ تلاشی برای فراهم کردن محیطی آرام و راحت برای مهمانان دریغ نمی‌کنند.
هتل ناگوا گرند در نزدیکی بسیاری از جاهای دیدنی گوا قرار دارد که به راحتی می‌توانید از آنها بازدید کنید. هتل Nagoa Grande Resort and Spa در ۴ کیلومتری ساحل های معروف کالانگوت و باگا قرار دارد. ساحل کالانگوت و باگا از جاذبه های مهم شهر گوا هستند که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کنند. می‌توانید در این ساحل های زیبا شنا کنید، آفتاب بگیرید و یا غروب خورشید را تماشا کنید. ناگفته نماند فاصله هتل ناگوا گرند گوا تا فرودگاه دابولیم برای مسافران دارای بلیط هواپیما ۲۰٫۵ کیلومتر است و با پرداخت هزینه می‌توانید از امکان رفت و برگشت به فرودگاه بهره‌مند شوید.

اماکن نزدیک هتل ناگوا گرند گوا :


فاصله تا زمین بازی کاندولیم: ۱ کیلومتر
رستوران فت فیش: ۲ کیلومتر
فاصله تا کلوب کوبانا: ۲٫۱ کیلومتر
فروشگاه ستردی نایت: ۲٫۵ کیلومتر
فروشگاه باگا نایت: ۲٫۶ کیلومتر
کلیسای سنت الکس: ۲٫۷ کیلومتر
کلوب تیتوز: ۳٫۱ کیلومتر
کلیسای سنت میکائیل: ۳٫۷ کیلومتر
رستوران بریتوز: ۴٫۱ کیلومتر
قلعه چاپورا: ۶٫۹ کیلومتر
قلعه آگوادا: ۷٫۸ کیلومتر
رودخانه مندوی: ۸ کیلومتر
کلیسای بوم جیزس: ۱۵٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است