search
menu

هتل Le Meridien Goa, Calangute

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Le Meridien Goa, Calangute
امکانات عمومی هتل له مریدین گوا
خدمات عمومی هتل له مریدین گوا
امکانات تفریحی و ورزشی هتل له مریدین گوا
امکانات هتل له مریدین گوا برای کودکان
اماکن نزدیک به هتل له مریدین گوا

درباره هتل Le Meridien Goa, Calangute


هتل له مریدین گوا از هتل‌های ۵ ستاره و شگفت انگیز شهر گوا است. این هتل که امکانات خارق العاده‌ای در اختیار مهمانان خود می‌گذارد، در یکی از نقاط بسیار خوب گوا قرار دارد. کافیست پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما گوا و سفر به این شهر خودتان را به نزدیکی هتل Le Meridien Goa, Calangute برسانید تا به خوبی ببینید که این هتل با چه شور و شوقی به استقبال شما ایستاده است.

امکانات عمومی هتل له مریدین گوا


اگر از اتاق‌های هتل له مریدین گوا که شرایط بسیار مناسبی برای مهمانان به وجود آورده‌اند صرف نظر کنیم، خواهیم دید که این اقامتگاه امکانات عمومی بسیار زیادی دارد که آشنایی با آنها به هیچ وجه خالی از لطف نیست. شاید به جرات بتوان گفت که برجسته‌ترین مکان عمومی در هتل له مریدین گوا، رستوران لوکس این اقامتگاه است. رستورانی که کباب‌های بسیار لذیذی را در محیطی زیبا برای مهمانانش طبخ و سرو می‌کند تا خاطره خوشی از خود در ذهن آنها باقی بگذارد. در کنار این رستوران، کافه هتل له مریدین گوا نیز از محبوبیت بسیار خوبی بین مهمانان برخوردار است. پارکینگ هتل له مریدین گوا دیگر مکان عمومی و پرکاربرد این اقامتگاه است. نکته جالب در مورد پارکینگ این است که به صورت رایگان می‌توان از آن استفاده کرد. صرافی و پذیرش ۲۴ ساعته هتل Le Meridien Goa, Calangute هم با خدمات خودشان شما را در راحت‌تر شدن اقامتتان یاری خواهند کرد. در نهایت، بهتر است اشاره‌ای هم به تراس هتل له مریدین گوا داشته باشیم. تراسی که آرامش بخش لحظات شما پس از یک روز طولانی خواهد بود.

خدمات عمومی هتل له مریدین گوا


کارکنان زحمت کش هتل له مریدین گوا که عموما به دو زبان هندی و انگلیسی مسلط هستند، خدمات مختلفی را به صورت رایگان یا با هزینه اندکی در اختیار مهمان قرار می‌دهند. از جمله این خدمت می‌توان به سرویس‌های اتو و لباس شویی اشاره کرد. همچنین نظافت روزانه هتل، تحول روزنامه، پذیرش در اتاق چمدان و فراهم آوردن خدمات مربوط به فکس و کپی نیز بر عهده خدمه این هتل است. ضمنا، سرویس اینترنت بی سیم نیز به صورت رایگان در هتل له مریدین گوا ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل له مریدین گوا


کسی که هتل له مریدین را برای اقامت خود در سفر به شهر گوا انتخاب می‌کند، قطعا پتانسیل و انرژی بسیار بالایی برای انجام فعالیت‌های ورزشی و تفریحی دارد. به همین دلیل، اقامتگاه مد نظر با فراهم آوردن فرصت دوچرخه سواری، غواصی، ماهیگیری، شیرجه زنی و انجام بازی بیلیارد، هیجان خاصی به مسافرت مهمانانش القا می‌کند. لازم به ذکر است که در این هتل، سالن ورزشی بسیار مدرنی فراهم شده که با بهترین و شیک‌ترین امکانات ممکن شرایط ایده آلی برای ورزش کردن به وجود آورده است. مهمانان هتل له مریدین گوا می‌توانند در صورت لزوم به استخر روباز این اقامتگاه مراجعه کنند و با شنا کردن در آب این استخر، حال و هوای خاصی به مسافرت خود ببخشند. در این بین، از نقش کتابخانه هتل Le Meridien Goa, Calangute نیز نمی‌توان غافل شد. زیرا این مکان با مهیا کردن محیطی بسیار دنج و دوست داشتنی، فرصت مطالعه و فعالیت ذهنی را به خوبی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

امکانات هتل له مریدین گوا برای کودکان


هتل له مریدین گوا ارزش خاصی به سفرهای خانوادگی قائل بوده و از این رو، امکانات مناسبی را برای سرگرمی فرزندان شما تدارک دیده است. در واقع، کودکان شما در این هتل می‌توانند ساعاتی از روز را به بازی و سرگرمی در کلاب مخصوص خود بگذرانند. همچنین استخر کودکان، محلی کاملا امن و مناسب برای سرگرمی‌های آبی آنها خواهد بود. لازم به ذکر است که انواع بازی‌ها، کتاب‌ها، فیلم‌ها و موسیقی‌های برای قشر سنی کودک و نوجوان در هتل له مریدین گوا فراهم شده است. ناگفته نماند که هنگام مراجعه به رستوران هتل Le Meridien Goa, Calangute نیز کودکان شما می‌توانند از خوردن غذاهای مخصوص خودشان لذت ببرند.

اماکن نزدیک به هتل له مریدین گوا


فاصله تا کلیسای سنت الکس: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه آگوادا: ۴٫۴ کیلومتر
فاصله تا بازار شبانه باگا: ۴٫۹ کیلومتر
فاصله تا بازار شناور آنجونا: ۵٫۱ کیلومتر
فاصله تا کلیسای مفهوم بی نقص: ۷٫۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه چاپورا: ۸٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است