search
menu

هتل La Gulls Court Goa

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل La Gulls Court Goa
اماکن نزدیک به هتل لا گولز کورت گوا

هتل La Gulls Court Goa


هتل ۴ ستاره لا گولز کورت “ La Gull's Court” در منطقه ای به نام آنجونا در شهر گوا واقع شده است و تنها ۱۵ دقیقه پیاده‌روی تا قلعه چاپورا، یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر فاصله دارد. اتاق ‌های هتل La Gulls Court Goa مجهز به امکانات رفاهی مناسب مانند تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی‌بار، حمام خصوصی به همراه تمام لوازم بهداشتی و لوازمی چون سشوار است. همچنین چای ساز و قهوه‌ساز برای دسترسی همیشگی مهمانان فراهم شده است.
بعضی از اتاق‌های هتل لا گولز کورت گوا دارای بالکن خصوصی رو به باغ چشم نواز هتل می‌باشند. برای دسترسی همیشگی مهمانان به فضای مجازی در همه‌ جای هتل دسترسی به اینترنت فراهم شده است. اگر دوست دارید در طول سفر خود از برنامه ورزشی خود دور نباشید می‌توانید از سالن ورزشی و استخر روباز هتل استفاده کنید. در تراس آفتابگیر هتل لا گولز کورت گوا می‌توانید از آفتاب گرم و دلپذیر گوا استفاده کنید. اگر لحظات زیادی را در هتل لا گولز کورت گوا می‌گذرانید نگران نباشید زیرا با وجود تفریحاتی چون بیلیارد، دارت و مسابقه خوانندگی لحظات شادی را در هتل تجربه خواهید کرد. مهمانان هتل لا گولز کورت گوا می‌توانند به بخش توردسک هتل La Gulls Court Goa مراجعه کند و اطلاعات لازم برای شرکت در تورهای دوچرخه سوار، پیاه‌روی و کلاس‌های یوگا دریافت کنند.
در پایان روز خودتان را به سالن اسپا و ماساژ بسپارید تا انرژی از دست رفته را بازیابید. اگر به همراه خانواده و فرزندتان به گوا سفر می‌کنید و هتل لا گولز کورت گوا را برای اقامتتان انتخاب کرده اید نگران نباشید زیرا هتل La Gulls Court Goa به فکر فرزندان شما است و امکاناتی چون استخر مخصوص کودکان را تدارک دیده است. برای رفاه بیشتر مسافران امکاناتی چون تبدیل ارز، اجاره ماشین، صندوق امانات، آسانسور، خشک‌شویی، لباس‌شویی و اتوکشی فراهم کرده است. رستوران هتل لا گولز کورت گوا با غذاهای متنوع و مطلوب آماده پذیرایی از مهمانان است. هتل موقعیت مناسبی در شهر گوا دارد به گونه ای که به اکثر مکان‌های دیدنی و مراکز خرید نزدیک است از این رو در وقت مسافران صرفه جویی می‌شود. همچنین سواحل زیبای Vagator و Ozran در فاصله ۱ کیلومتری از هتل امکان لذت بردن از مناظر طبیعی را برای میهمانان ایجاد کرده است. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل La Gulls Court Goa فرودگاه دابولیم است که تنها ۲۵ کیلومتر فاصله دارد.

اماکن نزدیک به هتل لا گولز کورت گوا


قلعه چاپورا تا هتل لا گولز کورت گوا: ۱.۲ کیلومتر
پل Panady تا هتل لا گولز کورت گوا:۱۴.۷ کیلومتر
ایستگاه راه آهن Tivim تا هتل لا گولز کورت گوا: ۱۴.۶ کیلومتر
موزه انسان‌شناسی گوا تا هتل لا گولز کورت گوا: ۱۵.۱ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است