search
menu

هتل ITC Grand Goa, a Luxury Collection Resort & Spa, Goa

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ITC Grand Goa, a Luxury Collection Resort & Spa, Goa
اماکن نزدیک هتل ای تی سی گرند گوا

درباره هتل ITC Grand Goa, a Luxury Collection Resort & Spa, Goa


هتل ای تی سی گرند گوا (ITC Grand Goa, a Luxury Collection Resort & Spa) در ساحل جنوبی گوا، ۴۵ هکتار از باغ های این منطقه را به خود اختصاص داده و مانند نگینی کوچکی است که در میان انگشتری نخل ها و درختان گوا قرار گرفته و با آبراه ها، تالاب ها و استخرها ی روباز خود بهشت پنهان در قلب هند را به نمایش گذاشته است. طراحی فضای هتل وITC Grand Goa, a Luxury Collection Resort & Spa, Goa به گونه ای است که شما را از دنیای واقعی جدا کرده و به دنیای قصه ها و پریان خواهد برد جایی که پر از درختان سرسبز است و صدای پرندگان در کنار موسیقی آب آرامش خاصی را ایجاد کرده است. اگر با بلیط هواپیما به این شهر زیبا سفر کنید هتل ای تی سی گوا می‌تواند میزبان خوبی برایتان باشد.
از فضای بهشتی و بیرونی هتل که دل بکنیم، اتاق ها و سوئیت های پر از امکانات این اقامت مهمانان را به اقامتی رویایی و خاطره انگیز تبدیل می کند. تمامی اتاق ها و سوئیت ها دارای فضای بیرونی و حریم شخصی مانند پاسیو یا بالکن هستند تا مهمانان علاوه بر حس راحتی و امنیت بیشتر، نمای زیبایی از باغ های گرمسیری را پیش چشم خود داشته باشند. برخی از اتاق ها و سوئیت ها دوش های بارانی و باغات مخفی برای گردش و لذت بردن دارند. ولی تنها بزرگسالان نیستند که اقامت خوشی در هتل ای تی سی گرند گوا ریزورت را تجربه می کنند، کودکان نیز اقامت خوش و متفاوت را در این هتل و ریزورت تجربه خواهند کرد.
ای تی سی گرند گوا با ایجاد انواع امکانات و تفریحات از اتاق بازی و استخر کودک گرفته تا منوی مخصوص کودک نشان داده که اهمیت و توجه ویژه ای به این نشانه های عشق و زندگی دارد. هتل ITC Grand Goa, a Luxury Collection Resort & Spa, Goa به فکر سلامت و تناسب اندام مهمانان ورزشکار هم بوده و با ایجاد مرکز تناسب اندام مدرن با تجهیزات فراوان و ساعات کاری ۲۴ ساعته سعی در برطرف کردن نیاز این دسته از مهمانان داشته. در سوی دیگر اما مرکز اسپا با انواع ماساژها قرار گرفته و در سوی دیگر درست در میان فضای سرسبز باغ، فضایی آرام برای تمرینات یوگا ایجاد شده تا آرامش همواره همراه مهمانان باشد.
شاید برایتان جالب باشد بدانید که در هتل ITC Grand Goa, a Luxury Collection Resort & Spa, Goa آشپزخانه روباز وجود دارد به صورتی که مهمانان می توانند با سرآشپزان حرفه ای مجموعه گفت و گو و حتی آشپزی کنند! هتل ای تی سی گرند گوا ریزورت ۶ رستوران مختلف دارد: رستوران Pavilion at the Village Square پخت انواع غذاهای بین المللی و هندی را برعهده دارد اما رستوران Kebabs & Kurries به سرو انواع غذاهای محلی هندی می پردازد این در حالی است که رستوران Ottimo Cucina Italiana از سبک آشپزی ایتالیایی الهام گرفته و رستوران The Royal Afghan انواع غذاها و خوراک کبابی را برای مهمانان سرو می کند. ای تی سی گرند گوا ریزورت از کادری حرفه ای و آموزش دیده برخوردار است که به صورت ۲۴ ساعته آماده پذیرایی، پاسخگویی و راهنمایی مهمانان هستند. از دیگر مزایای این هتل این است که هتل ای تی سی گرند گوا به جاهای دیدنی گوا دسترسی مناسبی دارد.

اماکن نزدیک هتل ای تی سی گرند گوا


فاصله هتل ای تی سی گرند گوا ریزورت اند اسپا تا دریای عرب: ۰٫۷ کیلومتر
فاصله هتل ای تی سی گرند گوا ریزورت اند اسپا تا رستوران مارتین: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله هتل ای تی سی گرند گوا ریزورت اند اسپا تا موزه هواپیمایی نیروی دریایی هند: ۸ کیلومتر
فاصله هتل ای تی سی گرند گوا ریزورت اند اسپا تا کلیسای بم عیسی: ۱۹٫۱ کیلومتر
فاصله هتل ای تی سی گرند گوا ریزورت اند اسپا تا معبد شری مانگشی: ۱۴٫۹ کیلومتر
فاصله هتل ای تی سی گرند گوا ریزورت اند اسپا تا دانشگاه گوا: ۱۶٫۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است