search
menu

هتل Hyatt Centric Candolim Goa

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hyatt Centric Candolim Goa
اماکن نزدیک هتل حیات سنتریک گوا

درباره هتل Hyatt Centric Candolim Goa


هتل حیات سنتریک گوا یک هتل لوکس در شهر گوا است که تعطیلاتی رویایی برای مهمانان فراهم می‌کند. زندگی چند روزه کنار ساحل های فوق‌العاده گوا با اقامت در Hyatt Centric Candolim Goa امکان پذیر می‌‌شود. حیات سنتریک یک هتل ۵ ستاره است که میزبان مسافرانی است که با بلیط هواپیما و یا به صورت زمینی به شهر توریستی گوا سفر کرده‌اند. فرقی نمی‌کند هم‌سفرانتان چه کسانی هستند و به چه منظوری به گوا می‌روید، در هر حال، هتل Hyatt Centric Candolim Goa بهترین گزینه برای اقامت است.
۸ نوع اتاق در هتل حیات سنتریک وجود دارد که بسته به سلیقه و تعداد همسفران خود می‌توانید اقدام به رزرو آنها نمایید. طراحی داخلی اتاق های هتل حیات سنتریک گوا مدرن است. این اتاق ها در عین لوکس بودن بسیار راحت هستند و از امکانات رفاهی خوبی برای اقامت برخوردارند. از ویژگی های جذاب اتاق ها، چشم‌انداز آنها به سمت تپه ها و باغ است. از امکانات اتاق ها می‌توان به تلویزیون، حمام، سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی، یخچال و صندوق امانات اشاره کرد. لازم به ذکر است می‌توانید با پرداخت هزینه از خدماتی مثل خشک شویی، لباس شویی، اتو و واکس زدن کفش بهره‌مند شوید.
رستوران هتل بهترین رستوران شهر گوا است و برای صبحانه، ناهار، عصرانه و شام آماده پذیرایی از مهمانان است. منوی این رستوران شامل غذاهای بین‌المللی، محلی، آمریکایی، خاورمیانه‌ای، گیاهی و کبابی است. می‌توانید غذای خود را در داخل رستوران و یا محوطه میل نمایید. همچنین این رستوران دارای منوی مخصوص غذای کودکان است.
پذیرش اتاق ۲۴ ساعته است. کارکنان هتل حیات سنتریک گوا بسیار حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیر هستند. تمامی کارکنان با نهایت دقت و توجه وظایف خود را انجام داده و تلاش می‌کنند خاطره‌ای به یاد ماندنی از این سفر در ذهن مهمانان به یادگار بگذارند.
هتل حیات سنتریک گوا دارای استخر سرپوشیده، استخر کودکان و رو باز است. استخر رو باز در طول سال باز است و با امکاناتی مثل چتر آفتابگیر و سرو انواع نوشیدنی از بهترین استخر ها برای آب تنی است. باشگاه بدنسازی هتل Hyatt Centric Candolim Goa کاملا مجهز و مناسب کسانی است که در طول سفر هم تمرینات بدنسازی خود را فراموش نمی‌کنند. با اقامت در هتل حیات سنتریک گوا می‌توانید فعالیت هایی را تجربه کنید که در روزهای دیگر با توجه به مشغله های زندگی فرصتی برای آنها ندارید. تیراندازی با کمان، بیلیارد، ورزش های آبی و بدمینتون از گزینه هایی است که می‌توانید به همراه همسفران خود تجربه کنید. همچنین هتل حیات امکان ماهیگیری، غواصی و دوچرخه سواری را در خارج از محیط هتل برای مهمانان فراهم می‌کند.
هتل حیات سنتریک برای ایجاد سفری ایده‌ال برای کودکان دارای محوطه بازی کودکان همراه با انواع لوازم بازی است.
مهم‌ترین و جذاب‌ترین ویژگی هتل سنتریک گوا نزدیکی آن به ساحل ها و جاهای دیدنی گوا است. به طوری که تنها ۶۰۰ متر با ساحل کاندولیم و ۸۵۰ متر با ساحل کالانگوت فاصله دارد. خوشبختانه هتل سنتریک گوا دارای امکان رفت و برگشت به ساحل کاندولیم در برنامه زمانی ثابت است که سفر را بسیار برای مهمانان هتل Hyatt Centric Candolim Goa راحت می‌کند. شنا در دریا، آفتاب گرفتن و جمع کردن صدف در ساحل کاندولیم یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید در سفر خود به گوا انجام دهید.
کافه هتل حیات سنتریک با تنوع نوشیدنی های خود طرفداران بسیاری دارد و جوابگوی هرنوع سلیقه‌ای است.
هتل حیات سنتریک گوا ۱۷٫۵ کیلومتر با فرودگاه دابولیم فاصله دارد. گزینه رفت و برگشت به فرودگاه توسط هتل رایگان است.

اماکن نزدیک هتل حیات سنتریک گوا


فاصله هتل حیات سنتریک تا ساحل کاندولیم: ۶۰۰ متر
فاصله هتل حیات سنتریک تا ساحل کالانگوت: ۸۵۰ متر
فاصله هتل حیات سنتریک تا کلیسای سنت الکس: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله هتل حیات سنتریک تا زمین فوتبال کاندولیم: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله هتل حیات سنتریک تا قلعه آگوادا: ۴٫۲ کیلومتر
فاصله هتل حیات سنتریک تا پل پانجی: ۸٫۱ کیلومتر
فاصله هتل حیات سنتریک تا قلعه چاپورا: ۹٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است