search
menu

هتل Hard Rock Hotel Goa

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hard Rock Hotel Goa
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل هارد راک گوا

درباره هتل Hard Rock Hotel Goa


هتل ۵ ستاره هارد راک گوا هتلی مناسبِ لاکچرای پسندان است که در منطقه ساحلی و دنج شهر گوآ واقع شده است. هتل هارد راک گوا تا ساحل کالانگوت ۱ کیلومتر بیش تر فاصله ندارد و در فضای مدرن و پر آرامش خود مهمانانش را از دغدغه ها و استرس های زندگی دور می کند. گفته می شود که هتل هارد راک گوا یکی از بهترین های منطقه ساحلی کالانگوت به شمار می رود.
واحدهای اقامتی هتل هارد راک گوا رو به چشم انداز استوایی این منطقه طراحی و ساخته شده اند و این پوشش گرمسیری تا محوطه هتل Hard Rock Hotel Goa راه یافته و در کنار نورپردازی های زیبای ساختمان و استخر روبازش جلوه زیبایی به هتل می دهد. هتل هارد راک گوا با امکاناتی نظیر استخر، سالن بدنسازی، اینترنت، ۳ گزینه برای صرف غذا، پارکینگ رایگان، باغ، تجهیزات باربیکیو و اتاق‌ های خانواده، اقامتی رویایی را برای مهمانانش رقم می زند.
بسته به نوع سفر و تعداد همسفران خود می توانید یکی از واحدهای اقامتی Hard Rock Hotel Goa را که شامل اتاق های دلوکس و خانواده و سوئیت های راک، استودیو، خانواده و راک پلاتینوم است، انتخاب کنید. هنگام انتخاب دقت کنید که برخی از این اتاق ها منظره رو به استخر دارند و در صورت تمایل می توانید یکی از آن ها را رزرو کنید.
تمام اتاق های هتل Hard Rock Hotel Goa دارای فضای دلباز و نورگیری هستند که با مبلمان مدرنی دکور شده اند، به طوری که می توان گفت هر نوع سلیقه ای را جوابگو هستند. در این اتاق ها امکاناتی مثل چای ساز، مینی بار، میز و صندلی، حمام اختصاصی مجهز به شامپو و لوازم استحمام، تلویزیون و تهویه مطبوع به مهمانان ارائه می شود.
مهمانان علاوه بر اینکه سرگرم برنامه های خود می شوند، می توانند از بین برنامه ها و سرگرمی های متنوعی که هتل برای آن ها تدارک دیده یکی را انتخاب کنند. این برنامه ها شامل اجراهای موسیقی، گیم ها و بازی های مختلف و همچنین تورهای یک روزه هستند که هماهنگی های لازم را می توان با پذیرش هتل Hard Rock Hotel Goa انجام داد. ضمنا مهمانان می توانند در اتاق خود با استفاده از هدفون های گران قیمت و گیتار فندری که در اختیارشان قرار داده می شود، تجربه بی نظیری از شنیدن موسیقی راک داشته باشند.
مهمانانی که هتل هارد راک گوا را برای اقامت انتخاب می کنند، باید بدانند که بدون شک به بهترین شکل پذیرایی خواهند شد. بازخوردهای مثبتی که درباره هتل ثبت شده نشان می دهد که منو صبحانه هتل هارد راک گوا بسیار محبوب بوده و وقتی مهمانان برای صرف صبحانه به بوفه هتل مراجعه می کنند با طیف گسترده ای از خوراکی های محلی، آسیایی، اروپایی روبرو می شوند. رستوران های هتل Hard Rock Hotel Goa نیز با سرو انواع غذاهای هندی و اروپایی پذیرایی شایسته ای از مهمانان خود دارند. ناگفته نماند که در منوهای رستوران ها گزینه هایی برای گیاهخواران نیز در نظر گرفته شده است. هتل هارد راک گوا با دریافت هزینه خودروهایی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد، البته مهمانان می توانند از سرویس شاتل فرودگاهی هتل نیز بهره مند باشند. در هتل Hard Rock هیچ کس از برنامه های ورزشی خود عقب نمی ماند چون باشگاه، مرکز اسپا و استخرهای آن در تمام ایام سال آماده ارائه خدمات به مهمانان هستند. هتل هارد راک گوا ۵ ستاره حدود ۱۶ کیلومتر با مرکز گوا فاصله دارد و ساحل های کالانگوت و باگا به ترتیب ۱ و ۳ کیلومتر از ساختمان هتل دور هستند و تقریبا نزدیک به جاهای دیدنی گوا است. چنانچه مهمانان موقع برگشت قصد خرید بلیط هواپیما داشته باشند، باید فاصله ۴۰ کیلومتری هتل هارد راک از فرودگاه بین المللی دابولیم را در برنامه سفر خود لحاظ کنند.

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل هارد راک گوا


فاصله هتل هارد راک گوا تا کلیسای سنت الکس: ۵۰۰ متر
فاصله هتل هارد راک گوا تا زمین فوتبال کاندولیم: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل هارد راک گوا تا بازار شنبه شب: ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل هارد راک گوا تا قلعه آگودا: ۶ کیلومتر
فاصله هتل هارد راک گوا تا قلعه چاپورا: ۷.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است