search
menu

هتل Grand Hyatt Goa

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Hyatt Goa
اماکن نزدیک هتل گرند حیات گوا

درباره هتل Grand Hyatt Goa


هتل گرند حیات گوا (Grand Hyatt Goa) هتلی ۵ ستاره و لوکسی است که در نزدیکی خلیج بامبولیم ساخته شده است. این هتل لوکس امکانات و خدمات فوق العاده ای ارائه می دهد که تمامی نیازهای مهمانان را برطرف می کند. اگر با بلیط هواپیما به این شهر سفر کنید هتل گرند حیات استقبال فرودگاهی نیز دارد، گذشته از امکانات و خدمات، هتل گرند حیات گوا موقعیت و طبیعت بسیار زیبایی دارد؛
این هتل ۵ ستاره در دل ۲۸ هکتار از باغات و چمنزارهایی رنگارنگ گرمسیری قرار گرفته که نه تنها تجربه اقامت متفاوتی را برای مهمانان رقم خواهد زد بلکه سطح جدیدی از آرامش فکری را به آن ها هدیه خواهد داد. تصور کنید در دل این درختان و گیاهان سرسبز و باطراوت قدم میزنید و در همین حال صدای امواج گوش نواز دریا به گوشتان می خورد. البته چنین موقعیتی برای گرفتن چند عکس زیبای هنری برای آلبوم خاطرات و صفحه اینستاگرام هم بد نخواهد بود.
هتل Grand Hyatt Goa بیش از ۱۰۰ سوئیت و اتاق دارد. تمامی اتاق های هتل با رنگ های گرم تزیین شده و آرامش خاصی را به مهمانان هدیه می دهد. همه اتاق های هتل گرند حیات گوا مبله بوده و مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای امکاناتی مانند قهوه/ چای ساز هستند. تلویزیون صفحه تخت کابلی نیز در داخل اتاق ها قرار دارد تا مهمانان در صورت تمایل به تماشای برنامه های تلویزیونی بنشینند.
زیباترین قسمت اتاق ها بالکن اتاق ها است که رو به فضای سرسبز هتل و دریا باز شده و فضای مناسبی برای استراحت است. همچنین وان نیز در حمام های خصوص اتاق ها قرار گرفته است. گرند حیات دو استخر شنا دارد که یکی روباز و مناسب فصل گرما و روزهای آفتابی، و دیگری سرپوشیده و مناسب روزهای سرد سال است. اگر به دنبال هیجان هستید می توانید به انجام فعالیت هایی مانند تیراندازی، دوچرخه سواری، کانوسواری، موج سواری و ورزش های آبی که در Grand Hyatt Goa ارائه می شود بپردازید.
اما اگر خیلی اهل فعالیت بیرون از هتل نیستید می توانید به کلاس های آشپزی، کلاس های یوگا و اتاق بازی هتل بپیوندید. اهالی ورزش بد نیست سری به باشگاه مجهز هتل Grand Hyatt Goa زده و از تجهیزات و امکانات این بخش استفاده کنند. اگر از ورزش و تفریح خسته شدید، سری به بخش اسپا و ماساژ بزنید تا ماساژورهای حرفه ای گرند حیات خستگی را از تن تان بیرون کنند. بعد از اتمام ماساژ حتما گرسنه خواهید بود و نگران این ماجرا که غذاهای باب میلتان را از کجا تهیه کنید. اما نگرانی به دل راه ندهید، گرند حیات گوا با ۷ رستوران و بار متنوع به فکر تمامی ذائقه های غذایی بوده و انواع غذاها از غذاهای محلی هندی تا غذاهای بین المللی را سرو می کند.
سایر امکانات هتل گرند حیات گوا که در نزدیکی جاهای دیدنی گوا است شامل مرکز خرید گالریا، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، خدمات زیبایی، خدمات برای معلولین، تبدیل ارز، مرکز اسپا، نگهداری کودک و غیره است. هتل گرند حیات گوا کادری حرفه ای، خوش برخورد و مسلط به زبان انگلیسی دارد پس نگران برقراری ارتباط با کارکنان نخواهید بود. پذیرش هتل Grand Hyatt Goa نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و آماده پاسخگویی به مهمانان هتل است..

اماکن نزدیک هتل گرند حیات گوا


فاصله تا دانشگاه گوا: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی گوا: ۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز علمی گوا: ۵٫۴ کیلومتر
فاصلها تا پل پانجی: ۵٫۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی کالا آکادمی: ۵٫۹ کیلومتر
فاصله تا پناهگاه پرنده سلیم علی: ۶٫۲ کیلومتر
فاصله تا بندر مورماگوا: ۷٫۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای بوم ژیزوس: ۸٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است