search
menu

هتل Country Inn & Suites by Radisson, Goa Candolim

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Country Inn & Suites by Radisson, Goa Candolim
اماکن نزدیک به هتل کانتری این گوا

درباره هتل Country Inn & Suites by Radisson, Goa Candolim


هتل کانتری این گوا از هتل‌های ۵ ستاره شهر گوا است. این هتل که سر بر بالین ساحلی آرامش بخش گذاشته است، چنان لحظات دلنشینی برایتان رقم خواهد زد و مزه شیرین آنها را تا آخر عمر همواره در زندگیتان احساس خواهید کرد.این هتل دارای سرویس به فرودگاه برای مسافرانی است که با هواپیما به این شهر سفر میکنند. اتاق‌های بزرگ و دلباز این هتل با کف چوبی خود، زیبایی بسیار زیادی دارند. امکاناتی مثل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، گاو صندوق و سرویس اینترنت بی سیم رایگان و پر سرعت با کیفیت بسیار مطلوبی در این اتاق‌ها فراهم آورده شده و در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند.
اکثر مهمانان هتل Country Inn & Suites by Radisson, Goa Candolim، این اقامتگاه را به خاطر مرکز اسپا و خدمات بی نظیرش دوست دارند. در این مرکز، سرویس ماساژ و اتاق بخار برای مهمانان به ارمغان آورده می‌شود. این در حالی است که قبل از مراجعه به مرکز اسپا هتل کانتری این گوا، مهمانان می‌توانند با انجام فعالیت‌های بدنی مختلف در سالن ورزشی و همچنین شنا در استخر روباز این هتل، حال و هوای تازه‌ای به مسافرت خود ببخشند.
البته تفریحات هتل کانتری این گوا فقط به همین چند مورد خلاصه نمی‌شود. بلکه این اقامتگاه بسترهای لازم برای شرکت در تورهای دوچرخه سواری، حضور در نمایشگاه‌های هنری موقتی، گردش در ساحل، مطالعه در کتابخانه لوکس، فعالیت در اتاق بازی و انجام بازی تنیس روی میز را نیز برای مهمانان خود فراهم آورده است. مسلما خود شما به این موضوع واقف هستید که لازمه انجام تمامی این فعالیت‌ها، داشتن انرژی و انگیزه فراوان است. از این رو، کافی شاپ هتل کانتری این گوا با انواع میوه‌ها، کیک‌ها و شکلات‌های خوشمزه و رستوران هتل Country Inn & Suites by Radisson, Goa Candolim با رِنج گسترده‌ای از غذاهای بین المللی مختلف، تامین کننده انرژی شما خواهند بود.
ناگفته نماند که روز شما با اقامت در هتل کانتری این گوا توام با خوردن صبحانه‌ای لذت بخش و دلسچب خواهد بود. اگر در سفر به شهر گوا، فرصت اقامت در هتل کانتری این گوا را به دست آوردید، از پارکینگ رایگان آن نیز نهایت استفاده را ببرید. ضمنا، شما می‌توانید با پرداخت مبلغ اندکی در این هتل از سرویس‌های مختلفی مثل واکس کفش، اتو، خشکشویی، لباسشویی و حمل و نقل به فرودگاه نیز برخوردار شوید. تمامی این سرویس‌ها توسط کارکنان بسیار مجربی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند.
کارکنانی که اکثرا به زبان‌های انگلیسی و هندی مسلط بوده و شرایط را کاملا مهیای اقامت مهمانان می‌کنند. اگر خودتان دچار معلولیت جسمی هستید یا بین هم سفرانتان چنین فردی وجود دارد، اصلا نگران شرایط اقامت وی در هتل کانتری این گوا نباشید. زیرا تمامی فضاها و مکان‌های هتل Country Inn & Suites by Radisson, Goa Candolim برای دسترسی معلولان کاملا مناسب سازی شده است. لازم به ذکر است که مهمانان می‌توانند از آسانسور هتل کانتری این گوا برای دسترسی به طبقات فوقانی استفاده نمایند.
ناگفته نماند که مهمانان سیگاری هتل کانتری این گوا نیز برای رعایت حال سایرین می‌توانند به اتاق سیگار این اقامتگاه مراجعه نمایند. استفاده از سرویس تحویل روزنامه و برخورداری از صندوق امانات نیز از امور رایج در هتل کانتری این گوا به شمار می‌روند. اگر فکر می‌کنید که روزهای طاقت فرسای زندگی شهری و هیجان کاذب مشغله‌هایتان شما را اذیت می‌کند، همین الان سفری به شهر گوا وجاهای دیدنی گوا و اقامتی در هتل کانتری این ترتیب دهید تا زندگی دوباره‌ای به روح و جسمتان بخشیده شود.

اماکن نزدیک به هتل کانتری این گوا


فاصله هتل کانتری این گوا تا قلعه آگوادا: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله هتل کانتری این گوا تا کلیسای سنت الکس: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله هتل کانتری این گوا تا قلعه ریس ماگوس: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله هتل کانتری این گوا تا آکادمی کالا: ۵٫۳ کیلومتر
فاصله هتل کانتری این گوا تا موزه مرکز علوم: ۵٫۴ کیلومتر
فاصله هتل کانتری این گوا تا کلیسای مفهوم بی نقص: ۶٫۴ کیلومتر
فاصله هتل کانتری این گوا تا موزه ایالتی گوا: ۶٫۹ کیلومتر
فاصله هتل کانتری این گوا تا پل پانجی: ۶٫۹ کیلومتر
فاصله هتل کانتری این گوا تا قلعه چاپورا: ۱۱٫۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است