search
menu

هتل Cidade De Goa - IHCL SeleQtions

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cidade De Goa - IHCL SeleQtions

درباره هتل Cidade De Goa - IHCL SeleQtions


هتل سیداد ده گوا از هتل‌های ۵ ستاره و رویایی شهر گوا است. برای درک زیبایی این هتل، باید چشم‌های خودتان را ببندید سوار هواپیمای خیال شده و به منظره‌ای فکر کنید که در آن درخت‌های سرسبز و تماشایی در کنار استخر روباز و ساحل شنی خودنمایی کرده و زیبایی منحصر به فردی به منظره عمارت با شکوه می‌بخشند.
این عمارت، محلی است که هتل Cidade De Goa – IHCL SeleQtion با شور و اشتیاق خاصی در آن از شما استقبال خواهد کرد. در این جا، اتاق‌هایی گنجانده شده و امکانات مطلوب و فضای آرامش بخش آن، زبانزد همه است. اتاق‌های با دکوراسیون و طراحی بسیار شیک و لوکس که دارای سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی همراه با دوش و سشوار هستند. از این اتاق‌ها که بیرون بیاییم می‌توانیم سری به رستوران شگفت انگیز هتل سیداد ده گوا بزنیم. جایی که با غذاهای لذیذ خود در هر یک از وعده‌ها، اوقات خاطره انگیزی برای مهمانانش رقم می‌زند.
میوه‌ها، کیک‌ها، کلوچه‌ها و شکلات‌های کافی شاپ هتل سیداد ده گوا نیز دیگر خوردنی‌های جذاب هتل Cidade De Goa - IHCL SeleQtions هستند که تقدیم مهمانان می‌شوند. اگر حوصله‌تان در فضای داخلی هتل سیداد ده گوا سر رفت، فقط ۵ دقیقه باید پیاده روی کنید تا به ساحل گوا برسید و با لمس فضای مفرح و نشاط آور آن، انرژی خاصی به دست آورید. جالب است بدانید که هتل سیداد ده گوا تورهای پیاده روی و آشنایی با فرهنگ محلی نیز برای مهمانان خود برگزار می‌کند تا رنگ و لعاب خاصی به مسافرت آنها ببخشد.
از طرفی دیگر، فراهم آوردن محیط مناسب برای اجرای موسیقی زنده، ارائه لوازم بازی بدمینتون، تنیس خاکی و تنیس روی میز و ایجاد بسترهای لازم برای ورزش‌های آبی و مهیا کردن اتاق بازی نیز از دیگر اقدامات هتل Cidade De Goa - IHCL SeleQtions برای تفریح مهمانان و جلب رضایت آنها به شمار می‌روند. اگر هیچ یک از این‌ها شما را راضی نکردند، به استخر روباز هتل سیداد ده گوا بروید و تنی به آب بزنید. البته ورزش کردن در سالن مجهز و زیبای هتل سیداد ده گوا نیز گزینه‌ای نیست که به سادگی از کنار آن عبور کرد. در نهایت، شما برای طراوت بخشی به جسم و افزایش روحیه خودتان می‌توانید به مرکز اسپا در هتل سیداد ده گوا بروید.
این مرکز جایی است که به شما خدمات بهداشتی، مراقبی و درمانی متنوعی ارائه می‌دهد. کافیست مزه ماساژ در سونای هتل سیداد ده گوا را بچشید تا بفهمید متوجه شوید که معنای آرامش چیست. هتل سیداد ده گوا هم خدمات رایگان به مهمانان خود ارائه می‌کند و هم خدمات هزینه‌‌دار. از جمله خدمات رایگان بسیار خوب هتل Cidade De Goa - IHCL SeleQtions ارائه سرویس اینترنت بی سیم پرسرعت، حمل و نقل به فرودگاه و پارکینگ را می‌توان برشمرد. خدماتی مثل خشکشویی، اتو، لباس‌شویی، استفاده از دستگاه‌های فتوکپی و فکس و برخورداری از امکانات مربوط به برگزاری جلسات و همایش‌ها نیز جزو مواردی هستند که با پرداخت هزینه اندکی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند.
هتل سیداد ده گوا با زیبایی چشم نواز و نزدیکی به جاهای دیدنی گوا و امکانات فوق العاده خود همه مهمانانش را شگفت زده می‌کند. اگر فکر می‌کنید که تاکنون بهترین هتل‌های جهان را تجربه کرده‌اید و چیز جدیدی در این باره دیگر برایتان وجود ندارد، حتما سری به هتل Cidade De Goa - IHCL SeleQtions بزنید و بهت زده شوید.
اماکن نزدیک به هتل سیداد ده گوا
فاصله هتل سیداد ده گوا تا دانشگاه گوا: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله هتل سیداد ده گوا تا موزه مرکز علوم: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله هتل سیداد ده گوا تا کاخ کابو: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله هتل سیداد ده گوا تا آکادمی کالا: ۴٫۲ کیلومتر
فاصله هتل سیداد ده گوا تا کاخ اسقف: ۴٫۲ کیلومتر
فاصله هتل سیداد ده گوا تا قلعه ریس ماگوس: ۴٫۵ کیلومتر
فاصله هتل سیداد ده گوا تا موزه ایالتی: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله هتل سیداد ده گوا تا موزه مفهوم بی نقص: ۵ کیلومتر
فاصله هتل سیداد ده گوا تا قلعه آگوادا: ۵٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است