search
menu

هتل Baywatch Resort Goa

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Baywatch Resort Goa
اماکن نزدیک به هتل بی واچ ریزورت گوا

درباره هتل Baywatch Resort Goa


هتل بی واچ ریزورت گوا از هتل‌های ۴ ستاره شهر گوا است.در سفر هوایی و اقامت در این هتل با داشتن منظره‌ای تماشایی و چشم نواز در همان نگاه اول، مهمانانش را مسحور تماشای خود می‌سازد. وقتی از دور به هتل Baywatch Resort Goa نگاه کنید، صحنه‌ای رویایی می‌بینید. صحنه‌ای که با آمیخته شدن جلوه چشم نواز استخر روباز هتل با بنای شیروانی و صندلی‌های آفتاب گیر پدید آمده است. این تازه اول کار است. رو به جلو حرکت می‌کنید و قدم در فضای داخلی و اتاق‌های مدرن هتل بی واچ ریزورت گوا می‌گذارید.
اتاق‌هایی مجهز به تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، پذیرائی دنج و آسوده، بالکن دلگشا، مینی بار، چای ساز برقی و حمام اختصاصی همراه با دوش و لوازم بهداشتی رایگان که با محیط آرامش بخش خودشان شما را شگفت زده می‌کنند. پس از اینکه در یکی از اتاق‌های جذاب هتل Baywatch Resort Goa مستقر شدید، نوبت به لذت بردن از مزایای مختلف این اقامتگاه خواهد رسید. پیشنهاد ما این است که نخست سری به رستوران منودار بی نظیر هتل بی واچ ریزورت گوا بزنید و با نوش جان کردن انواع غذاهای هندی و لذیذ این رستوران، دلی از عزا در آورید. سپس، از سرویس کرایه خودرو هتل بی واچ ریزورت گوا استفاده کنید و با بهترین خودروها به تماشای نقاط مختلف شهر و جاهای دیدنی گوا بروید.
البته در این بین می‌توانید از اجراهای زنده موسیقی، پخش رویدادها و مسابقات ورزشی، انجام بازی بدمینتون و بیلیارد و تفریح در اتاق بازی هتل بی واچ ریزورت گوا نیز لذت ببرید. لازم به ذکر است که در صورت تمایل می‌توانید به کتابخانه هتل بی واچ ریزورت گوا نیز مراجعه کنید و از فضا و کتاب‌های آنجا نیز نهایت استفاده را ببرید. اگر اهل انجام ورزش‌های سنگین هستید، سالن ورزشی مجهز و پرهیجان هتل Baywatch Resort Goa بهترین مکان برای شما خواهد بود.
حُسن ختام همه این فعالیت‌ها و سرگرمی‌ها به مرکز اسپا هتل بی واچ ریزورت گوا می‌رسد. جایی که سونا و اتاق بخار بسیار با کیفیتی انتظار شما را می‌کشند. سرویس ماساژی که در این مرکز در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود، جان تازه‌ای به روزهای سخت و طاقت فرسای زندگی آنان می‌بخشد. البته ناگفته نماند که شما برای آبتنی و شنا نیز می‌توانید از استخر روباز هتل بی واچ ریزورت گوا استفاده کنید. این در حالی است که فرزندان و کودکانتان هم در همین حین با مراجعه به استخر مربوط به خودشان از تک تک لحظات خود لذت خواهند برد. در هتل Baywatch Resort Goa امکانات و سرویس‌هایی مثل پارکینگ، خشکشویی، نظافت روزانه و لباسشویی به صورت رایگان تقدیم مهمانان می‌شوند.
اما برای استفاده از اینترنت بی سیم پر سرعت، وسایل مربوط به برگزاری جلسات و همایش‌ها و دستگاه‌های فتوکپی و فکس در این هتل باید هزینه اندکی پرداخت کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید از فروشگاه هتل بی واچ ریزورت بهترین اجناس را تهیه فرمایید. ضمنا، محیط هتل Baywatch Resort Goa برای اقامت افراد معلول کاملا مناسب سازی شده است. هرچند که سفر به شهر گوا به خودی خود جذاب و خاطره انگیز است. اما شکی نیست که آشنایی با اقامتگاه دلنشینی مثل هتل بی واچ ریزورت گوا می‌تواند جذابیت این سفر را چند برابر کند.

اماکن نزدیک به هتل بی واچ ریزورت گوا


فاصله هتل بی واچ ریزورت گوا تا ساحل سرناباتیم: ۵۰ متر
فاصله هتل بی واچ ریزورت گوا تا ساحل کولوا: ۵۵۰ متر
فاصله هتل بی واچ ریزورت گوا تا کلیسای مادر خدا: ۵٫۷ کیلومتر
فاصله هتل بی واچ ریزورت گوا تا ایستگاه راه آهن مارگائو: ۵٫۸ کیلومتر
فاصله هتل بی واچ ریزورت گوا تا شهرک صنعتی ورنا: ۱۱٫۸ کیلومتر
فاصله هتل بی واچ ریزورت گوا تا موزه هوانوردی دریایی هند: ۱۴٫۷ کیلومتر
فاصله هتل بی واچ ریزورت گوا تا قلعه کابو ده راما: ۱۹٫۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است