search
menu

هتل The Frankfurt

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Frankfurt
انواع اتاق های هتل فرانکفورت
امکانات اتاق های هتل فرانکفورت
گزینه های صرف غذا در هتل فرانکفورت
دیگر خدمات و امکانات هتل فرانکفورت
موقعیت مکانی هتل فرانکفورت
دلایل انتخاب هتل فرانکفورت
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل فرانکفورت

درباره هتل The Frankfurt


هتل فرانکفورت یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره فرانکفورت با موقعیت مکانی عالی است. یکی از اهداف مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما فرانکفورت سفری به این شهر دارند بازدید از جاذبه ها و مراکز دیدنی فرنکفورت است. خبر خوشی که برای این مهمانان داریم این است که دسترسی به اکثر جاذبه های مهم شهر از هتل The Frankfurt در کمترین زمان امکان پذیر است. علاوه بر این، هتل دقیقا مقابل ایستگاه متروی ماین فرانکورت واقع شده و دسترسی به بیشتر نقاط فرانکفورت را برای مهمانان آسان کرده است. اقامت در این هتل برای مهمانانی که بلیط هواپیما خریده و عازم فرانکفورت شده اند تجربه فوق العاده ای خواهد بود، زیرا بیش از آن چه که از یک هتل ۴ ستاره انتظار دارند، در هتل فرانکفورت دریافت خواهند کرد و احساس رضایت و خرسندی تا مدت ها با آن ها همراه خواهد بود. در این هتل خدماتی همچون دسترسی به اینترنت وای فای در سراسر هتل به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار داده شده است تا بتوانند تمام کارهای آنلاین خود را سریعا انجام دهند. پرسنل هتل فرانکفورت بسیار خوش برخورد، صمیمی و کاردان هستند و تمام سعی و تلاش خود را برای فراهم کردن اقامتی راحت و خاطره انگیز برای مهمانانشان می کنند.

انواع اتاق های هتل فرانکفورت


در این هتل اتاق ها عایق صدا و سیگار-ممنوع (استعمال دخانیات ممنوع است) هستند و به صورت منحصربه فرد چیدمان و طراحی شده اند. انتخاب مبلمان، اشیاء و لوازم داخل اتاق ها، ترکیب رنگ ها با یکدیگر و تمام امکاناتی که برای یک اقامت راحت لازم هستند، بسیار شیک، مدرن و دلربا هستند و از ظاهر و درون اتاق ها به وضوح می توان ادراک کرد که در دکوراسیون اتاق ها ذوق و سلیقه خاصی به کار گرفته شده است. اتاق های هتل The Frankfurt به طور تضمینی آسایش، رفاه و امنیت مهمانان را تأمین می کنند و بیشتر به سبک "بوتیک" هستند. مهمانان می توانند از بابت نظافت و تمیزی اتاق ها و لوازم اطمینان خاطر داشته باشند. زیرا که خدمات خانه داری به طور روزانه به تمام اتاق ها ارائه می گردد.

امکانات اتاق های هتل فرانکفورت


همه اتاق های هتل فرانکفورت با سلیقه جذاب و عجیبی دکوره شده اند و تمام لوازم ضروری برای تجربه یک اقامت راحت و دلچسب در اتاق ها فراهم گشته اند. داخل اتاق ها تلویزیون، مبلمان، میز، تخت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، آینه، چای/ قهوه ساز، تلفن، صندوق امانات (گاوصندوق دیجیتالی)، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، دوش، سشوار و ... وجود دارند.

گزینه های صرف غذا در هتل فرانکفورت


در هتل فرانکفورت یک سالن صبحانه خوری وجود دارد که هر روز برای مهمانان انواع صبحانه گرم و سرد، نوشیدنیجات سرد و گرم در وعده صبحانه آماده می کند و به صورت سلف سرویس (بوفه ای) سرو می نماید. تنوع مواد غذایی ارائه شده در صبحانه بسیار گسترده و متنوع است و مهمانان از این بابت بسیار راضی هستند. کیفیت مواد غذایی نیز بسیار خوب است.
یک بار نوشیدنیجات نیز در لابی هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده است که می توانند انواع نوشیددنی ها را سفارش داده و تحویل بگیرند. همچنین، مهمانان می توانند به رستوران ها، غذاخوری ها و کافه های اطراف که فاصله خیلی کمی با هتل The Frankfurt دارند، بروند و وعده های ناهار، شام یا میان وعده را در آن ها میل کنند.

دیگر خدمات و امکانات هتل فرانکفورت


در هتل فرانکفورت برای مهمانانی که با خودروی شخصی شان به فرانکفورت سفر می کنند، پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته شده است. اما به ازای هر روز پارک خودرو هزینه دریافت می گردد. در لابی هتل جهت آسایش و راحتی هرچه بیشتر مهمانان امکاناتی از قبیل آسانسور، دستگاه واکس کفش، روزنامه، خدمات تور، تلویزیون، مبلمان، میز، مرکز تجاری، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات و امکانات برگزاری جلسات میتینگ و همایش ها و ... فراهم شده اند. استعمال دخانیات در سراسر هتل فرانکفورت ممنوع بوده و در تمامی طبقات، لابی و اتاق ها سیستم اعلام حرق و آتش خاموش کن وجود دارند. پرسنل پذیرش هتل The Frankfurt به طور شبانه روزی فعالیت می کنند و مهمانان را به بهترین شکل راهنمایی می کنند. همچنین، پرسنل هتل به زبان های انگلیسی و آلمانی مسلط هستند و می توانند با تمام مهمانان ارتباط خوبی برقرار کنند.

موقعیت مکانی هتل فرانکفورت


هتل فرا نکفورت بهترین موقعیت مکانی را در شهر فرانکفورت صاحب است و نزدیکی رودخانه ماین و دقیقا مقابل ایستگاه مترو قرار دارد. مهمانانی که در این هتل اقامت می کنند می توانند هم با پای پیاده و هم با استفاده از مترو به بسیاری از نقاط شهر دسترسی داشته و به بازدید از جاذبه های مهم بروند.

دلایل انتخاب هتل فرانکفورت


هتل فرانکفورت با وجود ۴ ستاره بودن، خدمات و امکاناتی فراتر از آن چه از یک هتل ۴ ستاره انتظار می رود، به مهمانانش ارائه می دهد. موقعیت مکانی علی هتل، دسترسی آسان به مترو و اکثر جاذبه های مهم، آسایش و جذابیت اتاق ها، رفتار گرم و صمیمی پرسنل، صبحانه غنی و متنوع و ... از عمده دلایل مهمانان برای انتخاب هتل The Frankfurt هستند.

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل فرانکفورت


فاصله هتل فرانکفورت تا ایستگاه مترو ماین: ۱ کیلومتر
فاصله هتل فرانکفورت تا موزه اشتادل: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله هتل فرانکفورت تا موزه ارتباطات فرانکفورت: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله هتل فرانکفورت تا موزه فیلم آلمان: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله هتل فرانکفورت تا موزه هنرهای کاربردی فرانکفورت: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله هتل فرانکفورت تا پل آهنی: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله هتل فرانکفورت تا برج ماین: ۲ کیلومتر
فاصله هتل فرانکفورت تا موزه تاریخ فرانکفورت: ۲٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است