search
menu

خانه کهن اپرای فرانکفورت

[ پنهان کردن ]
درباره خانه کهن اپرای فرانکفورت
تاریخچه خانه اپرای فرانکفورت
معماری خانه اپرای فرانکفورت
ساعت و هزینه بازدید از خانه اپرای فرانکفورت
بهترین زمان سفر به فرانکفورت
نحوه دسترسی به خانه اپرای فرانکفورت
جاذبه های دیدنی نزدیک به خانه اپرای فرانکفورت
رستوران های نزدیک به خانه اپرای فرانکفورت
هتل های نزدیک به خانه اپرای فرانکفورت

درباره خانه کهن اپرای فرانکفورت


خانه کهنسال اپرا در میدان اپرا در قلب شهر فرانکفورت آلمان واقع شده است که دارای سبک زیبایی از معماری ایتالیایی است. خانه کهن اپرا یکی از دیدنی های محبوب فرانکفورت در صدر لیست گردشگری این شهر قرار دارد و هر توریستی را به سوی خود جذب می کند. ساخت این بنا با هزینه ای هنگفت توسط ریچارد لوکا معمار انجام شده است. معماری فوق العاده و طراحی داخلی خیره کننده و فضای منحصربه فرد این بنا را به یکی از مجلل ترین سالن های اپرا در اروپا تبدیل کرده است. سالن اپرای خانه کهن اپرای فرانکفورت با وجودی که در اثر بمباران های جنگ جهانی دوم آسیب جدی دید، به طور کامل بازسازی و سپس بازگشایی شد.

تاریخچه خانه اپرای فرانکفورت


خانه اپرا در سال ۱۸۸۰ میلادی توسط ریچارد لوکا معمار معروف ساخته شده است، اما در جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۴ به طور کلی از بین رفت. به دلیل علاقه زیاد اهالی فرانکفورت به فرهنگ و هنر بار دیگر در سال ۱۹۷۰ خانه کهن اپرا بازسازی شد و در نهایت ساختمان جدیدی در سال ۱۹۸۱ بر روی ساختمان قبلی ساخته شد. امروزه این خانه در اروپا یکی از مجلل‌ ترین و باشکوه ‌ترین سالن‌ های آلمان شناخته شده است و بزرگترین موزیسین ‌های دنیا در این خانه اجرا دارند.
خانه کهن اپرای فرانکفورت

معماری خانه اپرای فرانکفورت


خانه اپرای فرانکفورت به سبک رنسانس ایتالیایی در قرن هجدهم ساخته شده است. این خانه با قدمت و معماری زیبای خود جزو بهترین مقاصد گردشگری کشور آلمان است و هر ساله مسافران زیادی برای بازدید از این جاذبه دیدنی به فکر خرید بلیط هواپیما فرانکفورت می افتند و همین امر نشان دهنده اهمیت زیاد این جاذبه تاریخی است.
با این که در طول دوران های مختلف چندین بار مورد بازسازی و ترمیم قرار گرفته است؛ امروزه برنامه های زنده بی نظیری در حال اجرا است. معماری و طراحی داخلی Alte Oper زیبایی قابل توجهی دارد و دکوراسیون داخلی این بنا ویژگی های منحصر بفردی دارد. این جاذبه تاریخی به عنوان میراث فرهنگی کشور آلمان هدف مشخصی در طراحی داشته است، به طوری که خانه اپرای فرانکفورت سالانه گنجایش تقریبا یک میلیون مخاطب را دارد.
خانه کهن اپرای فرانکفورت
این ساختمان در حال حاضر میزبان ۳۰۰ رویداد در سال است، از اپرا، رقص باله و کنسرت ارکستر سمفونی گرفته تا رقص مدرن، موزیکال های برادوی، حتی می توان به کنسرت های راک نیز اشاره کرد. تالار بزرگ (Great Hall) با ۲۴۵۰ صندلی، سالن اصلی برای این اجراها است. هزینه بازسازی این بنا نیز مبلغ هنگفتی بوده است که به وسیله دوستداران و عاشقان هنر و فرهنگ آلمانی پرداخت شده است. اگر هنگام شب برای تماشای این خانه زیبا بروید، مطمئنا مدهوش خواهید شد، زیرا نورپردازی بی‌نظیر این ساختمان حس فوق‌العاده‌ایی به بینندگان منتقل می‌کند.

ساعت و هزینه بازدید از خانه اپرای فرانکفورت


دلیل مشهور بودن خانه اپرا در فرانکفورت اجرای برنامه های معروف و کنسرت هاست که نفرات زیادی را به سمت خود می کشاند. به راحتی می توانید در ساعات متفاوتی از شبانه روز با توجه به زمانتان و علاقه تان از نمای بیرونی خانه اپرا دیدن کنید. البته در نظر داشته باشید در هنگام صبح این منطقه بسیار خلوت و دور از ازدحام است و به راحتی بدون پرداخت هزینه ای می توانید بازدید کنید. در هنگام شب نیز بخاطر نورپردازی های بی نظیر جذابیت های بخصوصی دارد و نفرات زیادی عاشق این زمان هستند. اما برای بازدید از داخل ساختمان باید برای یکی از اجراها بلیت ورودی تهیه کنید. اکثر اجراها از ۷ عصر تا ۸:۳۰ شب است؛ بنابراین قبل از سفرتان می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی خانه اپرا و اطلاع از زمان برگزاری برنامه ها و کنسرت ها، تاریخ سفرتان را مشخص کنید تا با یک تیر چند نشان بزنید.
وب سایت رسمی خانه اپرا: www.alteoper.de

بهترین زمان سفر به فرانکفورت


شهر فرانکفورت با آب و هوای بسیار معتدل در فصل بهار و تابستان مناسب ترین مکان برای سفر تفریحی و گردشگری است. بنابراین بهترین زمان برای سفر و خرید بلیط هواپیما همین فصل بهار است.
خانه کهن اپرای فرانکفورت

نحوه دسترسی به خانه اپرای فرانکفورت


با توجه به موقعیت جغرافیایی خانه اپرا دسترسی بسیار آسان است و می توانید توسط اتوبوس های شهری و تاکسی ها در کوتاه ترین زمان برسید.

جاذبه های دیدنی نزدیک به خانه اپرای فرانکفورت


موزه اشنهایمر: ۶۰۰ متر
برج اصلی: ۸۵۰ متر
خانه و موزه گوته: ۱٫۳ کیلومتر
باغ پالم: ۱٫۵ کیلومتر
کلیسای سنت پل: ۱٫۶ کیلومتر
موزه تاریخی طبیعی زنکنبرگ: ۱٫۹ کیلومتر
موزه اشتادل: ۲٫۸ کیلومتر
موزه معماری آلمانی: ۳٫۱ کیلومتر

رستوران های نزدیک به خانه اپرای فرانکفورت


رستوران مه یر: ۱٫۵ کیلومتر
رستوران چارلوت: ۱٫۶ کیلومتر
رستوران سنترال پارک: ۱٫۸ کیلومتر
رستوران ساوانا: ۲ کیلومتر
رستوران سووادی تای: ۲ کیلومتر

هتل های نزدیک به خانه اپرای فرانکفورت


هتل سوفیتل فرانکفورت: ۳۰۰ متر
هتل دور من: ۶۰۰ متر
هتل تورم:۱٫۲ کیلومتر
هتل فلاگ وست: ۱٫۵ کیلومتر
هتل زنتروم: ۱٫۹ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است