search
menu

باغ وحش فرانکفورت

[ پنهان کردن ]
درباره باغ وحش فرانکفورت
چرا بازدید از باغ وحش فرانکفورت را پیشنهاد می‌کنیم؟
تاریخچه باغ وحش فرانکفورت
تنوع حیوانی در باغ وحش فرانکفورت
بخش‌های مختلف باغ وحش فرانکفورت
زمان بازدید پیشنهادی از باغ وحش فرانکفورت
در نزدیکی باغ وحش فرانکفورت از چه جاهای دیدنی دیگری می‌توان بازدید کرد؟
چه هتل هایی در نزدیکی باغ وحش فرانکفورت برای اقامت وجود دارد؟
چه رستوران‌هایی در نزدیک باغ وحش فرانکفورت وجود دارد؟

درباره باغ وحش فرانکفورت


شهر فرانکفورت دو باغ وحش دارد که در تمام ایام سال پذیرای بازدیدکنندگان هستند. حتی در روزهای سرد زمستانی به جز این که برنامه‌هایی در فضای باز دارند، نمایشگاه‌های بسیاری را در فضای سرپوشیده به مخاطبان عرضه می‌کنند. باغ وحش فرانکفورت یکی از جذاب‌ترین باغ وحش‌های اروپا است که بیش از ۱۵۰ سال قدمت دارد. این باغ جانورشناسی در مرکز شهر فرانکفورت واقع شده و دسترسی به آن با مترو خطوط تراموا بسیار آسان است. به همین دلیل، اکثر کسانی که بلیط هواپیما فرانکفورت را می‌خرند، بازدید از Frankfurt Zoological Garden در برنامه سفر خود می‌گنجانند. در واقع، گونه‌های جانوری بسیاری از سراسر جهان در این مجموعه گرد آورده شده‌ و در کنار همدیگر، محیط شگفت انگیزی خلق کرده‌اند.

چرا بازدید از باغ وحش فرانکفورت را پیشنهاد می‌کنیم؟


• باغ وحش فرانکفورت یکی از دو باغ وحش شهر فرانکفورت آلمان است. در این مجموعه بالغ بر ۴۵۰۰ حیوان از بیش از ۵۱۰ گونه جانوری در مساحتی حدودا ۱۱ هکتاری جمع آوری شده‌اند.
• باغ وحش فرانکفورت مکان مناسبی برای استراحت و هم‌چنین لذت بردن از مناظر طبیعی است.
• در این باغ می‌توانید در مورد حیوانات، حفاظت از طبیعت و محافظت از گونه‌های در خطر انقراض اطلاعات خوبی کسب کنید.
باغ وحش فرانکفورت

تاریخچه باغ وحش فرانکفورت


این باغ وحش در سال ۱۸۵۸ تاسیس گردیده و از نظر قدمت بعد از باغ جانورشناسی برلین قدیمی‌ترین باغ وحش آلمان است. در اوایل دهه ۱۸۵۰ گروه کوچکی از شهروندان فرانکفورت با مشاهده علاقه روزافزون مردم به تاریخ طبیعت ایده ساخت یک باغ وحش را در شهر فرانکفورت آلمان مطرح کردند. این گروه نهایتا تا سال ۱۸۵۷ توانستند تاییدیه مدیران شهری را برای ساخت باغ وحش به دست آورند. این گروه مدیران شهری را قانع کردند که نگه داشتن خرس، گرگ و حیوانات وحشی در محفظه‌های مناسب هیچ گونه نگرانی ایجاد نمی‌کند. در اکتبر ۱۸۵۷ انجمن اقدام به انتشار سهام برای ساخت باغ وحش فرانکفورت کرد.
در سال ۱۹۲۳ تغییر مهمی‌در تفکر و سیاست‌‌‌گذاری در مورد باغ وحش‌ها صورت گرفت. برای اولین بار این ایده مطرح شد که باغ وحش‌ها می‌توانند کمک مهمی‌برای حمایت از حیوانات ساکن در طبیعت باشند. پیش از سال‌های جنگ جهانی مدیران باغ وحش فرانکفورت نگران انقراض یک گونه جانوری بومی‌آلمان بودند. دکتر کورت پریمل مدیر وقت باغ وحش به عنوان رئیس انجمن حمایت از این حیوان انتخاب شد. دکتر پریمل اهمیت بسیار زیادی برای حفظ گونه‌های جانوری در خطر انقراض قائل بود و تفکر خود را در مدیریت باغ وحش فرانکفورت دخیل کرد تا امروزه باغ وحش فرانکفورت به شکل فوق العاده زیبا در مقابل چشمان ما قرار گیرد.

تنوع حیوانی در باغ وحش فرانکفورت


با بازدید از این باغ جانورشناسی می‌توانید جانوران بسیاری مانند شیر نر و ماده، انواع پرندگان، گربه وحشی و سایر حیوانات را مشاهده کنید. یک محوطه مخصوص میمون‌ها و یک محوطه برای پرندگان خاص ساخته شده است. شما در این باغ وحش می‌توانید طاووس‌ها را هم ببینید که آزادانه در محوطه پرسه می‌زنند. یک منطقه مخصوص آشنایی با حیوانات اهلی مانند بز و گوسفند هم در این مجموعه تعبیه شده تا بر جذابیت‌های آن افزوده شود. پس تنها کافی است بلیط هواپیما به مقصد فرانکفورت را خریداری کرده و به این شهر زیبای اروپا سفر کنید.
باغ وحش فرانکفورت

بخش‌های مختلف باغ وحش فرانکفورت


باغ وحش فرانکفورت سالانه میزبان ۸۰۰ هزار بازدیدکننده است. به همین دلیل قسمت‌های مختلفی در این باغ شکل گرفته تا شرایط برای بازدیدکنندگان ایده آل باشد. غرفه‌ها و دکه‌های مختلفی در این باغ وحش وجود دارد که می‌توانید میان‌‌وعده، تنقلات و نوشیدنی مورد نیاز خود را تهیه کنید. هم‌چنین یک کافه سرپوشیده هم در مجموعه تعبیه شده است. برای افرادی که با کودکان خردسال به بازدید از باغ وحش فرانکفورت می‌آیند کالسکه و چرخ‌دستی مخصوص تعبیه شده است که می‌توانند کرایه کنند. از این چرخ‌دستی‌ها می‌توانید برای حمل وسایل دیگر مانند کوله‌پشتی هم استفاده کنید. در این مجموعه برای افراد دارای معلولیت جسمی‌امکاناتی تدارک دیده شده است. تورهایی مخصوص افرادی که از نظر بینایی دچار مشکل هستند، وجود دارد. هم‌چنین ویلچر و سرویس‌هایی بهداشتی مخصوص افراد دچار معلولیت هم در این مجموعه در نظر گرفته شده است.

زمان بازدید پیشنهادی از باغ وحش فرانکفورت


باغ وحش فرانکفورت در تمام ۳۶۵ روز سال، هفت روز هفته باز است. ساعات بازدید از این مجموعه از ۹ صبح تا ۱۹ عصر است. اگر به بازدید از این باغ علاقه داشتید، بهتر است حدود ۲ تا ۳ ساعت از زمان سفر خود را به آن اختصاص دهید.
چگونه به باغ وحش فرانکفورت برویم؟
دسترسی به باغ وحش فرانکفورت بسیار آسان است. کافیست از خط U6/U7 مترو یا خط ۱۴ تراموا برای رفتن به این مکان استفاده نمایید تا با استفاده از تابلوهای راهنما به راحتی به این مکان برسید.
باغ وحش فرانکفورت

در نزدیکی باغ وحش فرانکفورت از چه جاهای دیدنی دیگری می‌توان بازدید کرد؟


پارک بتمان: ۱.۷ کیلومتر
کلیسای جامع فرانکفورت: ۱.۷ کیلومتر
سالن نمایش متروپولیس: ۲.۱ کیلومتر
پارک اُست: ۲.۲ کیلومتر
پیست اسکی روی یخ فرانکفورت:‌ ۲.۳ کیلومتر

چه هتل هایی در نزدیکی باغ وحش فرانکفورت برای اقامت وجود دارد؟


هتل گرند دریم فرانکفورت: ۱.۳ کیلومتر
هتل فلمینگ فرانکفورت: ۱.۴ کیلومتر
هتل هیلتون همپتون فرانکفورت: ۱.۶ کیلومتر
هتل فلگ اسکار ام فرانکفورت: ۱.۶ کیلومتر
هتل لیندلی لیندنبرگ فرانکفورت: ۲.۴ کیلومتر

چه رستوران‌هایی در نزدیک باغ وحش فرانکفورت وجود دارد؟


رستوران هندی مرا ماسالا: ۶۰۰ متر
رستوران یونانی تاورنا: ۶۵۰ متر
رستوران اتیوپیایی آدابینا کیتفو: ۱ کیلومتر
رستوران آریستون: ۱.۲ کیلومتر
رستوران و بار ترارس: ۱.۲ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است