search
menu

خانه گوته فرانکفورت

[ پنهان کردن ]
چرا باید از خانه گوته در فرانکفورت بازدید کنیم؟
تاریخچه خانه گوته در فرانکفورت
معماری و بخش های مختلف خانه گوته در فرانکفورت
مشخصات خانه گوته
موزه گوته
ساعت و هزینه و مدت زمان بازدید از خانه و موزه گوته
نحوه دسترسی به خانه گوته
جاذبه های دیدنی نزدیک به خانه گوته
رستوران های نزدیک به خانه گوته
هتل های نزدیک به خانه گوته

چرا باید از خانه گوته در فرانکفورت بازدید کنیم؟


خانه گوته یکی از بناهای مشهور در شهر فرانکفورت در کشور آلمان است که به صورت ساختمانی چهار طبقه با آجرهای قرمز رنگ همراه با سنگ هایی در نما ارزش بسیاری بالایی در شهر فرانکفورت و کل اروپا دارد. امروزه فرانکفورت یکی از ثروتمند ترین و پیشرفته ترین شهرهای جهان است که علاوه بر اهمیت اقتصادی، دارای طبیعتی بی نظیر و جاذبه های تاریخی و تفریحی زیادی است و همین امر باعث شده تا توجه افراد زیادی در سراسر جهان به این شهر جلب شوند و به فکر خرید بلیط هواپیما باشند. خانه گوته در واقع محل زندگی نویسنده، فیلسوف، هنرمند و سیاستمدار مشهور آلمانی به نام یوهان ولفگانگ فون گوته بوده است. در حال حاضر تمام وسایل زندگی خانواده گوته مانند اتاق موسیقی پدر گوته، اتاق مهمانی های مادر گوته، اتاق به دنیا آمدن گوته، آشپزخانه و همچنین کتابخانه پدر گوته، تمام ظروف آشپزخانه، هدایای مادر گوته در این خانه نگهداری می شود و به مهمترین جاذبه های گردشگری کشور آلمان تبدیل شده است.
خانه گوته فرانکفورت

تاریخچه خانه گوته در فرانکفورت


شهر فرانکفورت یکی از شهرهای مشهور آلمان است که دارای موزه ها و ارزشمندترین ساختمان ها است. خانه و موزه گوته جزو مشهورترین خانه های دیدنی در شهر فرانکفورت شده است و دوستداران و علاقه مندان ادبیات می توانند در هر فرصت مناسبی از این خانه دیدن کنند. Goethe House در سال ۱۶۰۰ میلادی با آجرهای قرمز رنگ همراه با سنگ هایی در نمای طبقه پایین و قسمت گچ کاری شده زرد رنگ دو طبقه بالایی به یکدیگر متصل شده اند. این خانه به خاطر بمباران فرانکفورت در جنگ جهانی دوم ویران گشته بود پس از جنگ بار دیگر بازسازی شده است، سپس به همراه موزه گوته از سال ۱۹۵۴ به مکان عمومی تبدیل شده اند.
خانه گوته فرانکفورت

معماری و بخش های مختلف خانه گوته در فرانکفورت


در طبقه اول این خانه اتاق موسیقی وجود دارد که محلی برای نواختن‌ عود توسط پدر گوته بوده است و مادر و خواهر گوته در کنار وی آواز می‌خواندند. همچنین اتاق قرمز رنگ با کاغذ دیواری های ابریشمی وجود دارد که سبک زندگی مرفه خانواده آلمانی در قرن هجدهم را نشان می دهد. در طبقه دوم نیز گوته متولد شده است و کتابخانه ای به یادگار از وی به چشم می خورد که مجموعه عظیمی از کتاب های قدیمی را داراست.
طبقه سوم نیز اتاق نویسندگی گوته است، اتاقی که گوته بیشتر اوقات خود را به دور از سروصدای سایر اتاق‌های خانه میگذرانده است. در اتاق انتظار نیز یک تئاتر خيمه‌ شب‌ بازی قرار گرفته و تاثیر زیادی در تخیلات وی داشته است. در طبقه فوقانی خانه نیز نمایشگاهی از خانه و سال‌های زندگی گوته در فرانکفورت ارائه شده است. این بنا که در سال ۱۶۰۰ میلادی ساخته شده است، در سال ۱۷۳۳ نیز توسط مادربزرگ گوته خریداری شده است. طبق مستندات بدست آمده، اتاق‌های این خانه را به مسافران اجاره می دادند.
پس می‌توانید با خرید بلیط هواپیما فرانکفورت به این شهر سفر کنید و دراین خانه زیبا اقامت داشته باشید.
خانه گوته فرانکفورت

مشخصات خانه گوته


ورودیه خانه گوته از خیابان باریک هیرشگرابن گرابر( Großer Hirschgraben) است و با بالا رفتن از پلکان مرکزی از تالار به یک در می ‌رسید که به سمت حیاط و چهار طبقه خانه راه دارد. این پله‌ها تقریباً تا سه طبقه خانه بالا می‌روند. در طبقه همکف علاوه بر آشپرخانه یک اتاق نهارخوری نیز وجود دارد که اتاق آبی نامیده می شود و شامل یک گنجه پر از ظروف چینی متعلق به سبک هنری قرن ۱۸ تزیین شده است. همچنین این خانه دارای اتاق زرد رنگی است که اتاق مهمانی مادر گوته بوده است؛ در این اتاق تعدادی از هدایای گوته به مادرش و همچنین آثار نوشته شده توسط وی نگهداری می شود. همچنین تالار ورودی این خانه با یک ساعت بسیار زیبا تزیین شده است.

موزه گوته


موزه گوته یک موزه ادبی عادی نیست بلکه ساختمانی با ۱۴ اتاق است که نقاشی‌ها و طراحی‌هایی از هنرمندان مهم آلمان از اواخر دوره باروک، کلاسيسيسم و رمانتيسيسم گرفته تا دوره بيدرماير را در خود جای داده است. شما نیز می توانید از طریق راه پله یا آسانسوری که در کنار خانه قرار دارد به قسمت موزه بروید.
خانه گوته فرانکفورت

ساعت و هزینه و مدت زمان بازدید از خانه و موزه گوته


برای بازدید از خانه گوته می توانید با تهیه بلیط ورودی در روزهای دوشنبه تا شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر و در روزهای تعطیل و یکشنبه ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۵:۳۰ عصر مراجعه کنید. مدت زمان پیشنهادی برای بازدید از خانه گوته حدودا ۲ ساعت است.
در نزدیکی این مکان، مغازه سوغات فروشی وجود دارد که اجناسی الهام گرفته از آثار هنری گوته عرضه می شود. موزه گوته در حد فاصل بین میدان قدیمی و ناحیه بازاری شهر قرار گرفته است و بی شک یکی از جاذبه های دیدنی بی نظیر کشور آلمان است.

نحوه دسترسی به خانه گوته


برای رفتن به خانه گوته می توانید از اتوبوس یا متروی شهر فرانکفورت استفاده کنید یا از تاکسی های شهری برای رفتن به این خانه موزه بهره بگیرید.

جاذبه های دیدنی نزدیک به خانه گوته


کلیسای سنت پل: ۵۵۰ متر
برج اصلی: ۶۵۰ متر
خانه اپرا: ۱ کیلومتر
کلیسای فرانکفورت: ۱.۲ کیلومتر
موزه زوفر: ۲ کیلومتر
موزه جودنگاس: ۲ کیلومتر
باغ پالم: ۲.۳ کیلومتر
موزه معماری آلمانی ۲.۷ کیلومتر

رستوران های نزدیک به خانه گوته


رستوران قصر هندی: ۲۸۰متر
رستوران هیمت: ۶۰۰ متر
رستوران لیب اند سیلی: ۶۵۰ متر
برگر جامی: ۶۵۰ متر
رستوران مدیسی: ۷۰۰ متر
رستوران رومز پیلز: ۱ کیلومتر
رستوران سنترال پارک: ۱.۳ کیلومتر
رستوران آدابینا: ۱.۴ کیلومتر

هتل های نزدیک به خانه گوته


هتل وان فرانکفورت: ۳۰۰ متر
هتل میرامار: ۷۵۰ متر
هتل رامادا: ۱ کیلومتر
هتل هالیدی این اکسپرس: ۱.۳ کیلومتر
هتل هیلتون گاردن این: ۱.۴ کیلومتر
هتل هیلتون فرانکفورت: ۱.۵ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است