search
menu

بهترین زمان سفر به فرانکفورت

[ پنهان کردن ]
بهترین زمان سفر به فرانکفورت
فرانکفورت کجاست؟
بهترین زمان برای سفر به فرانکفورت
بهترین زمان سفر برای شرکت در فستیوال‌ ها
دیدنی های فرانکفورت
هتل های فرانکفورت
سوغات و صنایع دستی فرانکفورت
چند نکته مهم درباره سفر به فرانکفورت

بهترین زمان سفر به فرانکفورت


آلمان شهرهای زیبایی دارد که هرکدام جاذبه‌ای خاص برای توریست‌ها به شمار می‌آیند. یکی از این شهرها فرانکفورت است که بانک مرکزی اروپا در آن قرار گرفته و اهمیت زیادی دارد. اما آنچه که این شهر را محبوب گردشگران کرده بناهای باشکوه و تاریخی آن است. به همین دلیل هرساله جهانگردان زیادی برای بازدید از فرانکفورت راهی آن می‌شوند. یکی از مواردی که برای سفر به این شهر باید در نظر گرفت، مناسب‌ترین زمان سفر است. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا به توضیح بهترین زمان سفر به فرانکفورت بپردازیم و اطلاعات مفیدی به شما بدهیم. فراموش نکنید که اگر قصد سفر دارید، می‌توانید رزرو بلیط هواپیمای خود را از سفرمارکت بخواهید.
بهترین زمان سفر به فرانکفورت

فرانکفورت کجاست؟


فرانکفورت یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کشور آلمان است که در حاشیه رود راین قرار گرفته و از موقعیت استراتژیک خاصی برخوردار است. وجود فرهنگ پویا و حمل و نقل پیشرفته باعث شده تا افراد زیادی همه ساله به آن سفر کنند. فرانکفورت در طول جنگ جهانی دوم بارها تخریب شد، اما بعضی از سازه‌های تاریخی آن به جاماند و تاکنون مورد بازدید گردشگران قرار می‌گیرد. خیابان‌های سنگ فرش، ساختمان‌های قدیمی و مدرن، رستوران‌های متنوع، گالری‌های رنگارنگ و صدها جای دیدنی دیگر فرانکفورت را به یکی از توریستی‌ترین شهرهای اروپا تبدیل کرده است.

بهترین زمان برای سفر به فرانکفورت


اگر بخواهیم بهترین زمان سفر به فرانکفورت از نظر آب و هوایی را بیان کنیم، باید بگوییم که اواخر فصل بهار و اوایل پاییز مناسب‌ترین موعد است. در این ایام چشم‌اندازهای رنگارنگ، آب و هوای مطلوب و تابش آفتاب در بهترین موقعیت است و از بودن در فرانکفورت لذت می‌برید. همچنین دمای هوا دلپذیر است و باعث اذیت شما نمی‌شود. البته به یاد داشته باشید که در شهریور و اکتبر چندین نمایشگاه بزرگ برگزار می‌شود که جمعیت توریست‌ها را افزایش می‌دهد. به همین دلیل اگر در این ایام راهی فرانکفورت می‌شوید، از قبل محل اسکان خود را رزرو نمایید.

بهترین زمان سفر برای شرکت در فستیوال‌ ها


اگر برای شرکت در رویدادها راهی فرانکورت می‌شوید، باید بدانید که تقریبا در تمام فصول سال جشن‌های متعدد در این شهر برگزار می‌شود. به همین دلیل نمی‌توان گفت که بهترین زمان برای سفر به فرانکفورت جهت شرکت در رویدادها چه زمانی است، زیرا هر چند ماه شاهد فستیوال‌های باشکوه هستیم.

فستیوال های معروف فرانکفورت


- رویداد بهاری دیپه مس در بهار
- عید پنجاهه (تعطیلات ویتسون) در تابستان
- روز جنگل (والچستاگ) در تابستان
- فستیوال میدان اپر در تابستان
- رویداد موزه در تابستان
- رویداد برنیمر در تابستان
- جشن تئاتر در تابستان
- رویداد موسیقی جاز در پاییز
- نمایشگاه کتاب در پاییز
- بازار کریسمس در زمستان
بهترین زمان سفر به فرانکفورت

دیدنی های فرانکفورت


اکنون که با بهترین زمان برای سفر به فرانکفورت آشنا شدیم، بد نیست درباره جاذبه های گردشگری فرانکفورت هم بدانیم. یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی این شهر میدان رومربرگ است. این میدان در مرکز شهر قرار گرفته و با معماری منحصر به فردش شما را به روزهای دور فرانکفورت می‌برد. همچنین وجود بناهای قدیمی در اطراف آن باعث شده تا چشم‌اندازی عالی برای عکاسی به وجود آید. خانه گوته یکی دیگر از دیدنی های فرانکفورت است که زمانی محل سکونت این شاعر معروف آلمانی بوده است. در این موزه می‌توان آثار گوته و کارهایش را دید که در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند و همچنان شکوه خود را حفظ کرده‌اند. اگر هم دوست دارید تا کلیسایی باشکوه ببینید، کلیسا جامع بارتولومیو هوش از سرتان می‌برد. این بنای مذهبی در گذشته مورد استفاده پادشاهان بود و تاج‌گذاری‌های زیادی در آن صورت می‌گرفت. امروزه نیز به عنوان یکی از اصلی‌ترین بناهای شهر مورد بازدید گردشگران تور آلمان و جهانگردان قرار می‌گیرد. باغ پالم، خانه قدیمی اپرا، کلیسا سنت پاول، موزه هنر مدرن، موزه اشتدل، موزه تاریخ طبیعی و موزه معماری از دیگر جاذبه های توریستی فرانکفورت است که دیدنشان خالی از لطف نیست.

هتل های فرانکفورت


کسانی که به فرانکفورت سفر می‌کنند، می‌دانند که این شهر انواع مختلف هتل را در خود جای داده است. یکی از این هتل‌ها نیدرادر هف نام دارد که با خدمات قابل قبولی مانند نوشیدنی، خشک شویی، پارکینگ و اینترنت پرسرعت به مسافران سرویس‌دهی می‌کند. همچنین به دلیل موقعیت مناسب دسترسی خوبی به جاهای دیدنی شهر دارد. یکی دیگر از هتل های مشهور فرانکفورت بریستول است که با داشتن رستورانی باکیفیت منویی متنوع در اختیار مسافران قرار می‌دهد. اتاق‌های خوب این هتل نیز خدمات خوبی دارد و مسافران را راضی نگه می‌دارد. مرکور فرانکفورت سیتی مس، اکسپوهتل، کامفورت فرانکفورت سیتی سنتر و کالر از دیگر مراکز اقامتی این شهر به شمار می‌آیند که برای اسکان به مسافران توصیه می‌شوند.

سوغات و صنایع دستی فرانکفورت


مگر می‌شود به کشور آلمان و شهر فرانکفورت سفر کرد و صابون معطر نخرید؟ این نوع صابون‌ها با دست درست می‌شوند و با اشکال و بوهای مختلف در معرض فروش قرار می‌گیرند. همچنین به دلیل کاربرد مواد اولیه باکیفیت کارایی خوبی دارند. سس خردل نیز از دیگر سوغات این منطقه شمرده می‌شود که در اکثر فروشگاه‌ها وجود دارد. به همین دلیل به راحتی می‌توان آن را خریداری کرد. پوشاک، کوزه‌های لعابی، شیرینی محلی، عروسک‌های چوبی و ظروف سرامیکی از دیگر سوغات فرانکفورت و آلمان شناخته می‌شوند که می‌توانند هدیه‌ای باارزش برای اطرافیانتان باشند.
بهترین زمان سفر به فرانکفورت

چند نکته مهم درباره سفر به فرانکفورت


- حتما قبل از سفر بهترین زمان برای سفر به فرانکفورت را بررسی کنید تا در سرمای اذیت کننده زمستان راهی نشوید.
- ژانویه سردترین ماه سال و جولای گرم‌ترین ماه سال در فرانکفورت است.
- تابستان‌ها شهر فرانکفورت مملو از توریست است. به همین دلیل قیمت خدمات گردشگری مثل هتل و یا رزرو بلیط هواپیما افزایش می‌یابد.
- اگر در فصل خلوتی (پاییز و زمستان) راهی این شهر شوید، هزینه‌های شما به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.


کلام پایانی


در این مقاله تلاش کردیم تا به بهترین زمان برای سفر به فرانکفورت بپردازیم تا اگر قصد سفر دارید، بتوانید دقیق‌تر برنامه‌ریزی کنید. همواره به یاد داشته باشید که سفرمارکت در کنار شماست تا با رزرو بلیط هواپیما و تورهای ایرانگردی بهترین خدمات سفر را تقدیمتان کند. تنها کافیست در وب سایت ما هرآنچه که می‌خواهید را جستجو کرده و در مدت زمان کمی پیدا کنید.




فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است