search
menu

هتل Steigenberger Hotel Metropolitan Frankfurt

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Steigenberger Hotel Metropolitan Frankfurt
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
موقعیت مکانی هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل Steigenberger Hotel Metropolitan Frankfurt


هتل اشتاینبرگر متروپولیتن یکی از هتل های مجموعه اشتاینبرگر و هتل ۴ ستاره شهر فرانکفورت است که روبروی ایستگاه مرکزی راه آهن واقع شده و فاصله چندصد متری با منطقه تجاری، جاذبه های دیدنی، نمایشگاه ها و مراکز خرید شهر دارد. هتل Steigenberger Hotel Metropolitan Frankfurt به همت تجربه طولانی خود در میزبانی از گردشگران و با داشتن گزینه های اقامتی متنوع و امکانات رفاهی مناسب به یکی از برترین های شهر فرانکفورت تبدیل شده و توانسته رضایت اکثر مهمانان خود را جلب کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


بی شک موقعیت مکانی هتل اشتاینبرگر متروپولیتن فرانکفورت یکی از دلایل اصلی است که نام هتل را بر سر زبان ها انداخته ولی ارائه خدمات به روز مثل سرویس شاتل، اینترنت رایگان و همچنین غذاهای لذیذ، اقامتی همراه با آرامش را نصیب مسافرانی می کند که با خرید بلیط هواپیما فرانکفورت مهمان این هتل شده اند. از این گذشته Steigenberger Hotel Metropolitan Frankfurt به عنوان هتلی شناخته شده که پذیرای حیوانات خانگی مهمانانش بوده و در ازای دریافت هزینه با خوشرویی از آن ها میزبانی می کند.

انواع اتاق های هتل


در هتل اشتاینبرگر متروپولیتن فرانکفورت بسته به تعداد همراه، سلیقه و بودجه خود می توانید یکی از اتاق های ۲۰- ۲۵ و ۳۵ متری یا سوئیت های ۵۰ متری را برای گذران تعطیلاتتان انتخاب کنید. گرچه فضای مدرن و آرامش بخشی در تمامی این واحدهای اقامتی مهیا شده ولی چیدمان، جزئیات دکوراسیون، ساختار و برخی امکانات اتاق ها با هم متفاوت است؛ اتاق های دلوکس، سوپریور، سینگل و سوئیت های سوپریور از گزینه هایی هستند که هنگام رزرو هتل Steigenberger Hotel Metropolitan Frankfurt برایتان نمایش داده می شوند.

امکانات اتاق های هتل


عایق بودن دیوارهای اتاق های هتل اشتاینبرگر متروپولیتن فرانکفورت راحتی و آرامش شب را برای مهمانانش تضمین می کند و در فضای امروزی خود امکاناتی مثل مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، میز کار، تهویه مطبوع، چای ساز و حمامی گرانیتی را به اشتراک می گذارد. در این حمام ها حوله، دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی در اختیار مهمانان قرار می گیرد. ضمنا مهمانان می توانند وسایل قیمتی خود را داخل گاوصندوق هایشان نگهداری کنند.

گزینه های صرف غذا


مهمان نوازی و برآورد انتظارات مهمانان برای کادر هتل اشتاینبرگر متروپولیتن در اولویت قرار دارد. به همین جهت رستوران «براسیر M» با طبخ و سرو انواع غذاهای بین المللی از اواسط روز تا ۱۱ شب از مهمانان پذیرایی می کند. در این رستوران بسته به فصلی که بلیط هواپیما فرانکفورت خریده باشید و در هتل Steigenberger Hotel Metropolitan Frankfurt اقامت کنید، می توانید از باربیکوی تابستانی لذت ببرید یا طعم انواع خوراک های دریایی را بچشید و سپس یکی از دسرهای لذیذ رستوران را امتحان کنید. صبحانه های هتل اشتاینبرگر متروپولیتن نیز همه روزه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۰:۳۰ به سبک سلف سرویس سرو می شود که بسیار متنوع هستند.

دیگر خدمات و امکانات هتل


افزون بر این امکانات، مهمانان هتل اشتاینبرگر متروپولیتن فرانکفورت می توانند از باشگاه مجهز، اتاق بخار، سونا و خدمات ماساژ بهره مند شوند. حتی در صورت تمایل می توانند برنامه های ورزشی خود را تحت نظر یکی از مربیان مجرب هتل انجام دهند. اتاق های کنفراس هتل اشتاینبرگر متروپولیتن آماده میزبانی از جلسات و همایش های مهمانان تا ظرفیت ۵۰۰ نفر هستند.

موقعیت مکانی هتل


این هتل در نزدیکی رود ماین قرار گرفته، جایی که می توان سوژه های عکاسی زیبایی گیر آورد و در لا به لای آسمان خراش های اطرافش و همچنین پارک های نزدیک به رود ماین آرامش و زیبایی را پیدا کرد و هنگام صبح یا شب به پیاده روی در این منطقه رفت. با این حال دسترسی راحت به مراکز خرید نیز یکی از مزیت های محل قرارگیری هتل اشتاینبرگر متروپولیتن فرانکفورت است.

دلایل انتخاب هتل


نزدیکی به راه آهن
پرسنل خوش برخورد و مهربان
صبحانه متنوع و عالی

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل اشتاینبرگر متروپولیتن فرانکفورت تا راه آهن: ۲۰۰ متر
فاصله هتل اشتاینبرگر متروپولیتن فرانکفورت تا سالن تئاتر انگلیسی:‌۷۰۰ متر
فاصله هتل اشتاینبرگر متروپولیتن فرانکفورت تا برج ماین: ۹۰۰ متر
فاصله هتل اشتاینبرگر متروپولیتن فرانکفورت تا موزه اشتادل: ۱ کیلومتر
فاصله هتل اشتاینبرگر متروپولیتن فرانکفورت تا موزه فیلم آلمان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل اشتاینبرگر متروپولیتن فرانکفورت تا میدان رومربرگ: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل اشتاینبرگر متروپولیتن فرانکفورت تا پل عشاق (ایزنر اشتیگ): ۱.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است